Käytät vanhentunutta selainta. Selaimesi ei mahdollisesti näytä tätä tai muita sivustoja oikein. Sinun tulisi päivittää selaimesi tai käyttää vaihtoehtoista selainta..
Uutena Mitsumiehenä ja uutena nelivetoisen omistajana kysymys, että miten l200 neliveto toimii? Kopissa tietysti kahva 4h ja 4L, mutta miten homma etenee vaihdelaatikosta lähtien, miten esim. napalukot menevät päälle/pois?
Kyseessä -90 malli.
nopia ja hiras neliveto,autom.napalukot menee päälle ku hämmennät kepin 4h/l alueelle.jos man.nii etunapojen nannukoosta käännät on asentoon,vai mitä siä ny sitte lukeekaan. josain pitäs olla lappu missä on ohoje,mulla son pajeros oves.
Ja vaikka en mallia tunnekaan, siinä lienee ns osa-aikainen neliveto. Tätä ei saa käyttää pitävillä pinnoilla ja talvellakin kannattaa hieman harjoitella sitä jarruttamista - voi muuten tulla yllätyksiä . Itselläni on manuaalinapalukot ja talvella ne ovat lukitusasennossa. Nelivedon saa silloin vaihdevivusta heti pienen pysähdyksen jälkeen päälle jos on tarpeen.
88-90?? mihin asti L200 sarja menee ilman turboa niin
kepissä on vain nopea takaveto, nopea 4wd (100% lukittu) ja hidas 100% lukittu 4wd
ja kuten lekaseppä sanoi napalukoista saa vapautettua vetarit (kesällä säästää painetta)
talvella ei kyllä mulla ollu eroa ajoko napalukot kiinni vai auki sen ~10 vei joka tapauksessa
ja turbotuksen jälkeen pääsi talvella ~7 litraa
takana on kitkalukko, etu akseli on vapaa eli vetää jompi kumpi mikä nyt on ilmassa tai ei pidä ;D