L200 runko remppa

laalaa

New Member
Liittynyt
19 Elokuu 2015
Terve. Mulla olis tarkoitus laittaa hiukan mitsun runkoa katsastus kuntoon. Ja haluaisin kysellä että kun tuossa rungossa on se pyöreä poikkitanko taka-akselin etu puolella.. niin voiko tuon putken korvata esim täysrautaisella umpitangolla?
Vai onko jossakin määrätty että sen tarvis olla putkea?
 
Vs: L200 runko remppa

En tiiä onko väliä mutta onkos siinä joku järki laittaa umpirautaa? Ite laitoin pajeroon neliöputkea.
 
Vs: L200 runko remppa

En tiedä oliskos siinä järkeä.
Mutta eipähän ruostuis puhki ihan heti ::)
Vai neliöputkea? Itte meinasin että vetäisin tuon vanhan putken poikki molemmista päistä pitkittäis runkopalkin vierestä. Ja sitten ujuttaisi sieltä rungon läpi uutta tavaraa paikalleen. Olenkohan nyt ihan hakoteillä suunnitelmineni?
 
Vs: L200 runko remppa

Suunitelma hyvä mutta materiaali valinta huono.. Kyllä sielä kestää ihan rhs putkikin niin kaua ku tarvii.. Ja jos et usko että kestää niin rasvaasse
 
Vs: L200 runko remppa

Ja jos haluaa ihan viimeisen päälle ongelmattoman ratkaisun niin laittaa putken ruostumattomasta teräksestä... :) Umpitavaraa ei ainakaan kannata...
 
Vs: L200 runko remppa

Mä tein ihan 4mm seinämällä olevasta putkesta

Ja hitsasin kaikki reijät umpeen

b504900da86a9800597b894603e5d65b.jpg
 
Vs: L200 runko remppa

samitsu sanoi
Ja jos haluaa ihan viimeisen päälle ongelmattoman ratkaisun niin laittaa putken ruostumattomasta teräksestä... :) Umpitavaraa ei ainakaan kannata...
Vai että rosteria ;D
Mites muuten noi katsastus sedät ja tädit suhtautuu noitten reikien hitsailuun?
 
Vs: L200 runko remppa

Eipä nuo oo mitään sanonu ku suht siististi tehty. Saumat mulla ainaki näkyy ihan reilusti ettei oo sen kummemmin peitelty.
 
Takaisin
Ylös Bottom