Moro.
Näkyi täällä olevan jo paljon vetonivelistä jo keskusteltu muttei L200:sta. Niinpäkysyn nyt ihan varmuudeksi.
Eli mulla on L200 vm. 92 diisel nelivetoon korisarjan asennus meneillään ja siinä touhuessa huomasin että etupään ulommat suojakumit olis syytä vaihtaa ettei tarvii parin vuoden päästä uusiksi ruveta purkamaan. Vetoakseli irtosi kohtuu mukavasti pienen pähkäilyn jälkeen mutta mites ne nivelet? Ulommainen nivel olis tarkoitus lähteä eikö? Muttakun ihan kohtalaisesta vasaroimisesta se ei irronnut niin olis kiva saada varmuutta ennenkuin vaihtaa isompaan vasaraan
Sitten toinen juttu, startin ratas syö vauhtipyörää, jostain kuulin että olis tyyppivika ???. empä tuota tiedä mut jos joku osais neuvoa miten sen sais korjattua, ite kun jo kerran olen kääntänyt vauhtipyörää ja se olis taas edessä?
Näkyi täällä olevan jo paljon vetonivelistä jo keskusteltu muttei L200:sta. Niinpäkysyn nyt ihan varmuudeksi.
Eli mulla on L200 vm. 92 diisel nelivetoon korisarjan asennus meneillään ja siinä touhuessa huomasin että etupään ulommat suojakumit olis syytä vaihtaa ettei tarvii parin vuoden päästä uusiksi ruveta purkamaan. Vetoakseli irtosi kohtuu mukavasti pienen pähkäilyn jälkeen mutta mites ne nivelet? Ulommainen nivel olis tarkoitus lähteä eikö? Muttakun ihan kohtalaisesta vasaroimisesta se ei irronnut niin olis kiva saada varmuutta ennenkuin vaihtaa isompaan vasaraan
Sitten toinen juttu, startin ratas syö vauhtipyörää, jostain kuulin että olis tyyppivika ???. empä tuota tiedä mut jos joku osais neuvoa miten sen sais korjattua, ite kun jo kerran olen kääntänyt vauhtipyörää ja se olis taas edessä?