Mistähän mahtaa johtua, kun aina kylmänä käynnistettäesssä alkaa hirveä kakominen ja savua on tienoo täynnä? Tätä kestää ehkä noin 5s, kunnes saa kierroksia koneeseen, ja alkaa käymään normaalisti. Kesällä pölläytti vain pieniä pilviä, mutta mitä kylmempää on, niin sitä huonompi on lähtemään.
Originaalihehkut ei ollut karstassa, ja vastuslukema oli kaikissa 0,4ohm. Hehkuttaa normaalit ~3sekuntia 9v ja jälkihehku on ~6v.
Arvelin vian olleen suuttimissa ja vaihdoin ne uusiin, mutta tilanne korjaantui vain hieman.
Öljyä tuo ei isommin ole syönyt, ja päästöarvot oli katsastuksessa ok.
Voisiko venttiilivarrenkumit seisoessaan laskea öljyä senverran sylinteriin, että siitä johtuisi kakominen?
Auto on vuosimallia -91 (4D56) ja ei ole ajettu, kuin 290Tkm.
Hieman hirvittää tuleva talvi, jos tuo ei tuosta korjaannu. Asensin siihen kuitenkin Webaston, niin saa aina moottorin lämpimäksi.
Originaalihehkut ei ollut karstassa, ja vastuslukema oli kaikissa 0,4ohm. Hehkuttaa normaalit ~3sekuntia 9v ja jälkihehku on ~6v.
Arvelin vian olleen suuttimissa ja vaihdoin ne uusiin, mutta tilanne korjaantui vain hieman.
Öljyä tuo ei isommin ole syönyt, ja päästöarvot oli katsastuksessa ok.
Voisiko venttiilivarrenkumit seisoessaan laskea öljyä senverran sylinteriin, että siitä johtuisi kakominen?
Auto on vuosimallia -91 (4D56) ja ei ole ajettu, kuin 290Tkm.
Hieman hirvittää tuleva talvi, jos tuo ei tuosta korjaannu. Asensin siihen kuitenkin Webaston, niin saa aina moottorin lämpimäksi.