Lada joessa :D

nettijussi

Pajero -89
Liittynyt
25 Maaliskuu 2003
Sijainti
Veneheitto
http://personal.inet.fi/koti/nettijussi/lada.jpg

Naapuri pitäjän tuurijuopolla latuska lipesi sillakaiteen yli nokalleen jokeen, mutta käänty valitettavasti pyörilleen vielä.
 
No jo on kaveri onnistunut parkkeeraamaan Daadan sopivaan paikkaan... ;D Siinähän näyttäisi olevan kuskin oven kohdalla kalamiehen silmään aika kivan näköinen virranpyörre - onko oikein taimenjoesta kyse? ;D
 
Nuhapumppu sanoi
nettijussi sanoi
Nuhapumppu sanoi
Iieejj Koski-Erkan ladahan se siellä ;D ;D
Kah  :nykii, mistäs tunnet ko. persoonan?
Kaverin isän hallilla se käy välillä pyörimässä,niin on oppinut nimen tietämään.
Jaa nii sinähän näyt olevanki Vaalan kolleja  :-* Ei tuu ite enää Vaalassa pyörittyä, ku asun täällä halvan vakuutuksen kunnassa...eli Kestilässä. Saatat minun pikkusiskon tunteakki. Ajelee sinisellä Galantilla(vai olikohan se sininen  :p)...hieman tekniikka ongelmia vaan ollu viimeaikoina.

Ei oo taimenta tuossa kuraojassa...haukia kylläki....ja kännikaloja  ;D
 
nettijussi sanoi
Ei oo taimenta tuossa kuraojassa...haukia kylläki....ja kännikaloja ;D

Varsinkin niitä jälkimmäisiä taitaa olla näin kesäaikaan liikkeellä, viime yönä oli joku onnistunut ajamaan paikallisella nopeusennätys-suoralla sunilassa (kotkassa) samaran ihan ruttuun ja loppujenlopuksi katolleen h*lvetin pitkälle mettään ;D Mut lujaa lada laatua, kännikala ryömi ihan ite vielä ulos autostaan, mut meikäläisen soittamat poliisit kävi onneks noukkimassa talteen ;D Tapahtuneesta noin 3 viikkoa kulunut, samara edelleen mettässä paikallisena nähtävyytenä ilmeisesti ;D
 
nettijussi sanoi
Nuhapumppu sanoi
nettijussi sanoi
Nuhapumppu sanoi
Iieejj Koski-Erkan ladahan se siellä ;D ;D
Kah :nykii, mistäs tunnet ko. persoonan?
Kaverin isän hallilla se käy välillä pyörimässä,niin on oppinut nimen tietämään.
Jaa nii sinähän näyt olevanki Vaalan kolleja :-* Ei tuu ite enää Vaalassa pyörittyä, ku asun täällä halvan vakuutuksen kunnassa...eli Kestilässä. Saatat minun pikkusiskon tunteakki. Ajelee sinisellä Galantilla(vai olikohan se sininen :p)...hieman tekniikka ongelmia vaan ollu viimeaikoina.

Ei oo taimenta tuossa kuraojassa...haukia kylläki....ja kännikaloja ;D
Kyllähän minä sen tunnen silleen jotenkuten,ku kaverin kanssa seurustelee. Ja se gallu on vihreä ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom