Lahdenväylän ketjukolari

Vs: Lahdenväylän ketjukolari

Itse ajoin Hämeenlinnanväylää n. 50km/h ja ei siellä oikeasti nähnyt yhtään mitään. Joku oli vetässyt sillankaiteeseen ja jouduin tekemään ihan kunnon väistöliikkeet (vrt. keilatestit radalla) jotta en olisi ajanut puolittain kaistalla olevaan romuun. ESP pelasti. On kyllä vimosen päälle tarpeellinen, ei sellaista luistoa olisi ihminen korjannut ja pitänyt kaistalla.
 
Vs: Lahdenväylän ketjukolari

Urran sanoi
Ja ehdottoman samaa mieltä että ESP:it ja ABS:it ajo-opetus laitteista pois. IMO ESP on niin ärsyttävä etten yksinkertaisesti kestäisi sitä omassa autossa. Mulla on joku fiksaatio että haluan itse ajaa autoani, vaikka ojaan.

sillon kun oppii ajamaan autolla missä noita ei ole(sen verran vanha jo minäkin että ei ollu kuin korkeintaas abs) niin en itekkään niitä halua.tiedän autoni rajat kun lähtee luistoon,tai kun sutii.tiedän mitä sillon teen,mutta auta perkeles kun sutii ja rupee auto siinä sitten röpeltää /esim pätkiä tehoja.mitäs sit teen.ajelen varmaan minne sattuu ja miten sattuu.se että opetuksen on saanu autolla missä kaikkee turvajuttuja ei oo niin ajelee sen auton/ajotaidon mukaan .mutta kun ostat uuden kulkineen missä kaikki härpäkkeet on ja et ikinä ole sellasella ajanu niin varmaan suurin osa ajattelee että auto osaa korjata itse kaiken yllättävän,sit kun auto yllättää niin hätäännyt ja sekotat koko sopan.

myös se että autokoulun autossa on aina ihan uuden uutukaiset talvirenkaat,joissa pito parhaimmillaan aiheuttaa mielestäni vääristymää,kun ainakin autokoulun jälkeen moni ajaa omalla vanhalla autollaan millä sattuu renkailla(tai ei ainakaan ihan uusilla testivoittajilla)
 
Takaisin
Ylös Bottom