No joo, pitää lyyä uutta topikkia, kun entisen otsikon alla tästä aiheesta kirjottelu menee jo vähän ohi. Eli tuon konerempan (jakkoremmi, yläpään tiivistesarja jne) jälkeen on tuo lambda-anturi antanut vikakoodia tasaiseen tahtiin. Nollaamisen jälkeen se syttyy ainakun on ajanut n. 10km yhteen pötköön. Edellisen viikon kulin opinahjossa 3-4 km suuntaansa eikä CE valo syttynyt kertaakaan, koska noin vähän matkaa ajo.
Mitä mieltä ootte, onkohan vika ainoastaan lambdassa vai joko tuo ECU pittää laittaa huoltoon? Vai voisko olla esim. vuoto pakosarjassa tms.? Voiko olla esim. että käy liian rikkaalla koko ajan ja sen takia antaa vikakoodia? Mutta tosiaan pitää ajaa putkeen ainakin tuo 10km ennen kuin syttyy.
Anturin vois vaihtaa ja kokeilla pelaako sitten, eli jos jolaakin on tarjota niin ostan pois. Tuossa anturissa on 22mm kiinnitys mutteri ja siinä oli seuraava teksti kylessä: L7DB ja kierteen ulkohalkaisija 18mm. Vain yksi johto meni anturille.
Edit: Onko tämä passeli tarvike (motonet) --> Kat Lambda jos 1 johdolla. . . . . . . . . . . . . . . . . 28-3411 31.50 ???
Mitä mieltä ootte, onkohan vika ainoastaan lambdassa vai joko tuo ECU pittää laittaa huoltoon? Vai voisko olla esim. vuoto pakosarjassa tms.? Voiko olla esim. että käy liian rikkaalla koko ajan ja sen takia antaa vikakoodia? Mutta tosiaan pitää ajaa putkeen ainakin tuo 10km ennen kuin syttyy.
Anturin vois vaihtaa ja kokeilla pelaako sitten, eli jos jolaakin on tarjota niin ostan pois. Tuossa anturissa on 22mm kiinnitys mutteri ja siinä oli seuraava teksti kylessä: L7DB ja kierteen ulkohalkaisija 18mm. Vain yksi johto meni anturille.
Edit: Onko tämä passeli tarvike (motonet) --> Kat Lambda jos 1 johdolla. . . . . . . . . . . . . . . . . 28-3411 31.50 ???