Lambo saranat

Territorial_

New Member
Liittynyt
4 Huhtikuu 2006
Sijainti
Imatra
Tuli tuossa hullu päähänpisto kun lueskelin muilta foorumeilta.. äijät on väsänneet itse noita lambo saranoita... suht tukeviakin tullut niistä... elikkä nyt kuuluu kysymyst mistä saisi noita piirrustuksia että vois viedä koneistettavaks vänkylät vaikka lanceriin..

Tietysti jos löytyis lanceriin sopivat saranat /kuvat niin vois teettää isomman erän samalla.. hullu ajatus kyllä taas väliin mutta piti päästä avautumaan ;)
 
Muistakaapa sitten että katsastussetä tahtoo nähdä E/TUV-yms hyväksynnät..
 
ST sanoi
Muistakaapa sitten että katsastussetä tahtoo nähdä E/TUV-yms hyväksynnät..
Sopivan vanhassa autossa noita hyväksyntöjä ei tarvita. Esim. onhan 190E mersuunkin tehty itse saranat,ja on kuulema mennyt katsastuksesta läpikin niillä.
 
Pakko sanoo, et on sul Territorial aika villejä visioita lancerii. :peukku
 
heh, en usko että tollasia vekotuksia ikinä tohon autoon tulee, mutta kattellaan. :D
Mutta olis kiva saada kädi kuvat tollasiin... ihmetyttää noiden saranapakettien hinnat mitkä on 1500->
Eihän niiden tekemiseen raaka-eineksiäkään mene juuri nimeksikään suurin osa suunnittelu kuluja ilmeisesti.


Mäpäs laitan tähä illalla kuvia, kun latasin tuolta yhden paketin missä oli yks cad kuva ja noin 20 normaalia kuvaa... saa katottua mallia

http://www.wickedbodies.net/VDC-pics/vertical doors- 93-96 mirage.jpg

http://www.racerwheel.com/abx-5851.html
 
No ei ole vaikeet tuollaset laserilla poltella jos cadikuvat on :)
Ja Lesjoforssilta voi tilata oikean mittaiset ja voimakkuuksiset kaasujouset.
Territorial: 3000gt:n lambo ovista löytäisitkös kanssa pakettia ? :)

muuten..mikäli kuvassa 7 on raudan takapuolellakin kaasujousi, se ei sinne mahdu. Eli onkohan noissa 2 jousta etupuolella. Aika tyhmää, kun yhdelläkin selviää. Ostaa tarpeeksi jäykän :)
 
Nuo eivät ole siis mitsubishin saranoista nuo paketin kuvat.. ainosataan yleis.. mutta jos jaksaisi tehdä yhden mallikappaleen niin siitä voisi sitten piirtää kuvat joten noita olisi sitten helpompi tehdä..
Pitää kysyä yhdeltä tyypiltä jos voisi piirtää 200sx:n saranoista esim pahville tarkat kuvat koska hän tuollaiset osti
niin voisi sitten rakennella sellaiset ja sovittaa lanceriin.
En ole löytänyt kuin tuon yhden paketin missä oli yleisesti tavaraa lambo oviin.  :(

Noi on suunniteltu yhdelle jouselle.. ainakin tuolla oli yksi kuva valmiista saranasta missä oli vain yksi jousi.. tuo löytyy siis tuosta paketista
 
laitoin uudestaan, oli jättäny tiedostoi pois tuolta...
Eli tuossa nyt on ihan vaan yleis kuvia noista saranoista ja jotku kuvat mitkä saa avattuu 3d maxiin.
 
Territorial_ sanoi
laitoin uudestaan, oli jättäny tiedostoi pois tuolta...
Eli tuossa nyt on ihan vaan yleis kuvia noista saranoista ja jotku kuvat mitkä saa avattuu 3d maxiin.
Kiitokset noista kuvista. Seuraava muutos galanttiin on nyt lyöty lukkoon :peukku
 
nettijussi sanoi
Alkaakohan katsastuksessa jupisemaan, jos tekee saranat itse?
Ei ainakaan pitäisi,mutta riippuu varmaan kovasti inssistä.
Bongattu toiselta sivulta
Toi laillisuus on (taas kerran) kovasti vuosimallista kiinni. EU-tyyppihyväksyttyyn 96-98+:aanhan ei edelleenkään saa tehä käytännössä mitään itse. Ei edes ovien saranoita.
Etkai nää vaan meinaa naperoon lamboja laittaa,vaikka se mahtais olla melko härski laitos ;D
 
Nuhapumppu sanoi
Etkai nää vaan meinaa naperoon lamboja laittaa,vaikka se mahtais olla melko härski laitos ;D
No ruoja heti avautu sisäistensilmien eteen kuva Pajerosta lambo ovilla....ja vielä semmonen "tuupi" pitäs olla siinä ovessa, että se sihahtas oikeen isosti ku oven aukasee  ;D :p
 
Näitä on Coltiaiseenkin mietitty jo jonku aikaa, mutta kun ei toi itse tekeminen oikeen huvittais, ja "kaupan" hinta on melkoisen suolainen...
Sitä jo tos kuitenkin tuli mietittyä jossain välissä josko noi sais täysin sähköisesti toimimaan, ja juurikin vielä ton "nettijussin" mainitseman suhauksen säestämänä.

Sekin tuli kyllä vielä silloin mieleen et jos laittais jonkunäköisen savukoneen jonnekin penkin alle ja nappia painettaessa kun ovi lähtis aukeemaan niin samantien rupeis kabiinista käry nousemaan :peukku

JA jos ette ihan kahelina pidä niin siihen vois vielä ympätä jonku ääni laitteen jossa Darth Vader pyytäisi sisään, vaikkapa sanomalla notta "Welcome to the dark side" tms... ;D

Josko miettis Grandeenkin ja takaovet kaapparimallisiksi :peukku (Ja samat savulaitteet ym. siihenkin) :kuningas
 
mä oon vähä skeptinen mutta ku katteli noita kuvia... niin aikas heposet ovat saranat ja pulti :-\
ainakin galantin ovet painaa sen verran että aikas kovilla ovat tuollaset pantentit... ite käyttäsin jtn 10.10 pultteja ja vähän paksumpia... 12-14mm, vakiotkin ovitapit ovat 8mm kymppisiä ja siinä ei ole noin kovaa rasitusta kuin tuossa ylös nostossa...
 
:peukku Jees.

Laittakaa ihmeessä kuvat Galantin lambosaranoista.
Ens kevääks olis tarkotus saaha rakenneltua tollaset.
 
IMG_84651.jpg


Hyi hyi ei nuo tuohon ainakaan sovi.. rumentavat vaa
 
Takaisin
Ylös Bottom