Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :P pientä stailausta mielessä

Jen_Lady

Lancer 1.6 invite, 2006, sedan
Liittynyt
27 Huhtikuu 2007
Sijainti
Riihimäki
Pari päivää oon auton omistanu ja jo nyt sormet syyhyää että jotain kivaa sais tehtyä sille... ::)

Mietinpä vaan että mitä kannattas ettei kaikkea kivaa hanki ihan heti, eikä rahasaldokaan huipuhkoa ole... Eh... :-\

Olisko teippailut, spoikka vai tummennukset fiksuinta heti alkuunsa.... Vai oiskohan jollakulla teistä kokeneemmista konkareista mulle jotain kivaa iteaa, kun noi helistimet (mallia koristekäsiraudat... ::) )peruutuspeilissä ei ihan tunnu riittävän... ::) :p

Kyllähän sitten jossakin välissä ku rahnaista on enemmän ja omistanu vähän kauemminkin jo ni tarttee helmat ja kaikki muutkin laitella, aivan eherottomasti... Mä en tyydy ihan vähään... ainakaan heti.... ::)
Tai saattaapi käydä niinkin että ollaan vaan harjoitusajalla evoa varten ::) :p

Ei mutta joo takasin asiaan... Noi kolme on sellasii kun on käyny mielessä ja perä oikeen huutaa spoikkaa mulle joka kerran kun sen nään, mutta kyllä ne tummennukset tai teippailut (maalailuun kun ei ole varaa) vois olla aika jees kanssa, teipit antas yksilöllisyyttä ja tunistettavuutta kuiteskin, ja aika edukas paikkakin olis tiedossa jos vaan päätöksen tekisin... Vanteet on nätit jo valmiiks, mutta sillon ku uudet renkaat hankin ni saatan hankkia vielä nätimmätkit vanteet, näkee sitten paremmin kun on ajankohtasempaa... :p

Ja pyyntö konkareille jotka viitsivät vaivautua mua neuvomaan mun "suuren suuren" probleemin kanssa, voitteko käyttää kieltä jota ymmärtää myös semmonen kun ei oo päässy "aidon tuning/autosanaston" kanssa sinuksi vielä, tänään opin jopa jo miten saa parkit ja sulakkeet tarvittaessa vaiheltua ::) kyllä tää tästä, vähän kerrallaan ja pian oon jo mestari, eiköstä näin...? Eikä jooko naurua, nollasta jokanen on joskus alottanu, miksen siis myös minä.... :D
 
Vs: Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :p pientä stailausta mielessä

Helpoin tapa tehda autosta näyttävä pienin muutoksin
on

-Isot alumiini vanteet
-asteitain taaksepäin tummuvat lasit
-takaspoileri
-madalus sarja

-helmasarja
-joku lippa etupuskurin alle
-korinväriset peilit + yms listat
 
Vs: Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :p pientä stailausta mielessä

kuulostaa oikein hyvältä :)
 
Vs: Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :p pientä stailausta mielessä

Tohon ei oo oikeestaan mitään lisäämistä. Mut jos joku OIKEESTI LÖYTÄÄ JOSTAIN FARKKUUN katto/takaspoileria ni ilmottakaa nyt ihmeessä mullekkin. :mad:

Nimimerkillä "vuoden vasta ettiny" :)
 
Vs: Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :p pientä stailausta mielessä

Ronny sanoi
Tohon ei oo oikeestaan mitään lisäämistä. Mut jos joku OIKEESTI LÖYTÄÄ JOSTAIN FARKKUUN katto/takaspoileria ni ilmottakaa nyt ihmeessä mullekkin. :mad:

Nimimerkillä "vuoden vasta ettiny" :)
Toi taitaa olla Sedan toi aloittajan auto.
 
Vs: Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :p pientä stailausta mielessä

Ronny sanoi
Tohon ei oo oikeestaan mitään lisäämistä. Mut jos joku OIKEESTI LÖYTÄÄ JOSTAIN FARKKUUN katto/takaspoileria ni ilmottakaa nyt ihmeessä mullekkin. :mad:

Nimimerkillä "vuoden vasta ettiny" :)
Siitä vaan hankkimaan japanista Evo IX farkun spoikka ;D Se on harmi et saattaa olla vaikee löytää tai saada :-\

Ja Jen_Lady:lle vinkkiä että Evo ysin tai kasin spoileri vois olla älyttömän hieno normaalissakin sedanissa ;)
 
Vs: Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :p pientä stailausta mielessä

PAJ3RO sanoi
Siitä vaan hankkimaan japanista Evo IX farkun spoikka ;D Se on harmi et saattaa olla vaikee löytää tai saada :-\

Onnistuskohan ihan Veholtakin tilaamalla oikealla varaosanrolla? Eri asia meneekö se sit suoraan kiinni vai vaatiiko jotain modaamista.
Pahoittelut topicin raiskaamisesta....jatketaan tästä eteenpäin taas Jen_Ladyn uuden Lancerin varustelun parissa :peukku
 
Vs: Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :p pientä stailausta mielessä

Juu tällainen lista vois olla passeli:

-Lasien tummennus
-Madallus
-Isot vanteet (vähintään 17")
-Helmasarja, esim. Lancer sport mallin satsi on jo aika nätti
-Sportmallin takavalot (kirkkaat) niistä vaan lasit irti ja sen pohjan maalaus mustaksi ja lasi takas paikalleen
-Iso siipi --> http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=15076.0 tämä on sovitettu tollasen Lancerinkin luukkuun ja hyvin sopii, pieniä täyttöjä vain täytyy tehdä, ja sekin onnistuu täällä, kunhan velipoika jättää oman Lancerinsa vähäksi aikaa lainaan ;)
-Etuvalojen vaihto Sport mallin mustapohjaisiin, ja niitten päälle luomet (tiedän, niitä ei taida paljo mistään löytyä, paitsi että eteläsuomessa kuulemma ruvetaan jossain vaiheessa tekemään niitä, jos halukkaita löytyy ;) )

Tuossa nyt pikkunen lista näin aluksi, lisään kun lisättävää tulee ;)

Ja tosta siivestä Lancerin luukun päällä saa kuvia halutessa :)
 
Vs: Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :p pientä stailausta mielessä

Kuulostaa hyvältä, ja juu sedanhan se on :) nätti lady, vielä ku säät sallis ni pesis oikeen huolella ja ottas nätin kuvan tännekki näytille, vaikkei nyt ihan tavallisella ees uudella lancerilla hirveesti voiskaan leveillä, mut no joo... Invite vois kyl vaihtua evoon, mutta rahaa tarttis sen muutaman kympin enemmän sitä hankintaa varten...

Aattelin tossa tosiaan et kasin spoikka olis aika nätti, kun mulla ny sattuu semmonenki olemaan, kylläkin kokoa 1:60 et paha on ajaa hehe... Koristaa hienosti kaapin päälistä ::)

On tosiaan hyvä tietää valmiiks jo et sitten kun pääsee tekemään ni ei sitten tartte sormi suussa miettiä et mitäs nytten, aika selkeetä alkaa jo olemaan et mitä tulee tekemään :) Varmaan tarttee alkuunsa tyytyä niihin 17" vanteisiin ja vähitellen enemmän, kun meinaa pitäs tosta ladystä puolet maksella vielä perheen rahasammolle takasin jossain välissä... eh... ::)
 
Vs: Lancer 06 ja vinkkipyyntöjä konkareilta :p pientä stailausta mielessä

2.0 litraisissa Lancereissa (ainakin 2006/2007) on semmone helmasarja.. en tiedä missä hinnoissa mahtaa pyöriä. Mutta sopii kyllä, toisi hieman ilmettä tuohon keulaan.
 
Takaisin
Ylös Bottom