Lancer 1.5 GLX -89 Ei käynnisty

  • Viestiketjun aloittaja BlueSky
  • Aloituspäivämäärä
B

BlueSky

Guest
Pikaista apuva kaivataan!

Lancer 1.5 GLX -89 Lähtenyt aina hyvin käyntiin mutta tuossa eräänä päivänä tunnin seisonnan jälkeen ei enää startannut. Moottori pyörii ja tulppiin tulee kipinää. Pölläyttää lievästi savua startatessa joten kai se saa bensaa. Bensamittarin osoitin tosin ei palaudu katkaistaessa virrat. Vika ilmeni samaan aikaan joten en tiedä onko asioilla mitään tekemistä toistensa kanssa. Bensansaannin siis.

Jos joku osaisi neuvoa mistä etsiskellä vikaa niin olisin hyvin kiitollinen.

Edit:Otsikko
 
Mulla on olllu vähän samanlaisia oireita: bensamittari ei palaudu ja joskus saa startata tosi pitkään ennen ku käynnistyy. Yleensä sillon ku auto no vähän lämmenny...kylmänä lähtee heti käyntiin. Mä vasta ostin pelin ni ajattelin vaan et Mitsulla on sellanen mittari ja mun yksilössä huono akku.. :) Jos jotain selviää ni ilmottelehan palstalle ni voi itekkin sit katella josko jotain täytyis tehdä.
 
voiskohan siellä olla pumpussa hapettuneet liittimet tai jotain vastaavaa? jotenkin toi mittarin toiminta tois mulle mieleen että siellä menee joku johto maihin tai jotain muuta kun ei se kerran palaudu kun virrat katkastaitaan.. :(
 
jos kyseessä tuo 88-92 korimallin lancer niin ei ton bensa mittarin kuulukaan palautuu 0:laan kun sammuttaa virran.se näyttää aina bensamäärän (toki tyhjä on tyhjä tankki)mut jos on bensaa se mittari näyttää sen vaikka auto seisoo vuoden. SIIS EHJÄNÄ OLLESSAAN tuo mittari+anturi
 
Takaisin
Ylös Bottom