Lancer 1.8 Gti -92 (vanhempimalli) tyhjäkäyntimoottori

Ripper501

New Member
Liittynyt
25 Toukokuu 2008
Sijainti
Turku
Osaiskohan joku kertoa mistä johtuu ku heittää virrat päälle ni tyhjäkäyntimoottori alkaa päristä ku emännän dildo???

Lähetin sen kyllä jo Eskulle tsekattavax mut siitä on jo 3 kuukautta ja kaveri ei vastaa viesteihin :'(
 
Vs: Lancer 1.8 Gti -92 (vanhempimalli) tyhjäkäyntimoottori

Muistelisin, että vanhemman mallin tyhjäkäyntimoottori (Galanteissa lienee sama) käy liikkeensä ääripäissä silloin kun virrat laitetaan päälle. Jos kaasuläppäkotelossa on ylimääräistä öljyä ja nokea (kiitos EGR:n), moottori voi jumitella. Ja kuvittelisin, että jumittelusta tulisi tuo ääni. Kannattaa ainakin putsailla kaasuläppäkotelo, ei siitä nyt haittaakaan ole.
 
Vs: Lancer 1.8 Gti -92 (vanhempimalli) tyhjäkäyntimoottori

No juu.. eipä kai putsailuista haittaa ole.. Se moottori oli myöskin irti otettuna ja samanlaista pärinää piti.
Mietin vaan että onko se vika vai oire jostain muusta viasta ::)
 
Vs: Lancer 1.8 Gti -92 (vanhempimalli) tyhjäkäyntimoottori

Ilmaahan se moottorikin päästää läpi, eli jotain sielläkin täytyy liikkua. Ja luulisin, että se jokin voi jumittaa myös siellä moottorin puolella. Tarviis varmaan avata joskus tuollainen laitos, niin näkisi mitä se on syönyt..
 
Vs: Lancer 1.8 Gti -92 (vanhempimalli) tyhjäkäyntimoottori

Oletko muuten varma, että vika on nimenomaan siinä tyhjäkäyntimoottorissa, eikä esmes. ECUssa? ECUhan sitä moottoria ohjaa. Hommaa jostain lainaan toinen tyhjäkäyntimoottori ja kokeile, sillä saa ainakin vikaa rajattua.
 
Vs: Lancer 1.8 Gti -92 (vanhempimalli) tyhjäkäyntimoottori

Kyllä se mulla aukikin oli mutta näytti ku olis pakasta vedetty.. Näyttää kyllä silti siltä että uus mun täytyy joka tapauksessa ostaa. Lueskelin tuolta että joku on semmoisen tilannu jostain ulkomailta.. olis kiva tietää mistä?
 
Vs: Lancer 1.8 Gti -92 (vanhempimalli) tyhjäkäyntimoottori

Soita sille. ESKU on kova "unohtamaan". ;D
Tuolla
olen itsekseni höpötellyt omasta mokkulasta, missä ei ole vikaa. :-[
 
Takaisin
Ylös Bottom