Eli ongelmana on 1989 mallinen Lancer 1.3 kaasarilla. Ostin auton pari viikoa sitten ja ehkä 3 kertaa autolla ajanut ja ongelmat alkoivat. Ajelin n. 10 km ABC:lle, auto seisoi pari tuntia ja ei käynnistynyt sen jälkeen. Vaihdoin autoon tulppien johdot -> starttasi pienellä yrityksellä.
Seuraavana päivänä auto starttasi kuin palmun alta, kävin huoltiksella täyttämässä tankin ja ajelin pariin muuhunkin paikaan (3-4 käynnistystä sinä aamuna). Illalla auto ei enää startannutkaan, eikä ole sen jälkeen lähtenyt tulille.
Nyt vaihdettuja osia on:
-Tulpat (Denso - motonet)
-Tulppien johdot
-Virranjakajan kansi
-Pyörijä
Kipinää tulee tulpille, kokeilimme jokaisen erikseen vaimokkeen kanssa. Onko mahdollista, että kipinä ei ole tarpeeksi voimakas? Bensa haisee kovasti kun yrittää startata. Onko mahdollista, että kone saa liikaa bensaa ja kastelee tulpat samantien?
Nyt on mies hukassa. Kaikki ideat ovat kultaakin arvokkaampia.
Seuraavana päivänä auto starttasi kuin palmun alta, kävin huoltiksella täyttämässä tankin ja ajelin pariin muuhunkin paikaan (3-4 käynnistystä sinä aamuna). Illalla auto ei enää startannutkaan, eikä ole sen jälkeen lähtenyt tulille.
Nyt vaihdettuja osia on:
-Tulpat (Denso - motonet)
-Tulppien johdot
-Virranjakajan kansi
-Pyörijä
Kipinää tulee tulpille, kokeilimme jokaisen erikseen vaimokkeen kanssa. Onko mahdollista, että kipinä ei ole tarpeeksi voimakas? Bensa haisee kovasti kun yrittää startata. Onko mahdollista, että kone saa liikaa bensaa ja kastelee tulpat samantien?
Nyt on mies hukassa. Kaikki ideat ovat kultaakin arvokkaampia.