Lancer -91 1,5 GLi katsastus ja lämppärin kennon puhdistus?

Miixxa

Member
Liittynyt
20 Helmikuu 2011
Elikkäs pitäisi tässä kuukauden sisään katsastaa tollanen 350tkm ajettu lanceri :driver
Mitäs kannattaa tarkistaa ihan jo etukäteen ettei tule hukkareissu koko kattastuksesta? Öljyä syö ainakin p*rkeleesti ja savutuskin on sen mukaista, mutta auton arvon tuntien ei kiinnosta ruveta konetta aukomaan. Motonetin "stop smoket" 10-W40:sen kans on heitetty sisään ja toivotaan että näillä + kunnon kengityksellä mennään läpi päästömittauksista...
Alle en ole kunnolla päässyt kurkkaamaan mutta näin pers/näppituntumalla ei tuo pohja ihan lahokaan ole...Pitäiskö vielä iskarit ja ripustukset käydä läpi?
Muutoinkin olisi hyvä tietää mitkä on mitsun ns. "heikot paikat"?

Toinen asia, vaikkei suoranaisesti katsastukeen liity, kun en haulla enkä kuuklella löytänyt, niin mitäs kautta tuon lämppärin kennon saisi irrotettua helpoiten? Pääseekö alta käsiksi vai meneekö kojelaudan purkamiseksi?
 
Vs: Lancer -91 1,5 GLi katsastus ja lämppärin kennon puhdistus?

heikot kohdat juurikin päästöt,keulassa saattaa myös olla väljiä niveliä tapauskohtaisesti.

lämppärin kennon jos haluat irrottaa, menee se kojelaudan purkuun koko homma :seina
 
Vs: Lancer -91 1,5 GLi katsastus ja lämppärin kennon puhdistus?

No luulis noiden väljyyksien tuntuvan ihan ajossa jo, joten toivotaan että päästömittaajalla on hyvä päivä... ::)

Jahas, no vaihtoehdoiksi tuon kennon kohdalla jää vissiin sitten ajella munat huurussa tai kikkailla kenno auki ihan letkujen kautta...
 
Takaisin
Ylös Bottom