Lancer mittariston valot korjattu

fintope

lancer
Liittynyt
18 Lokakuu 2003
Sijainti
tampere
iltaa kertokaas mulle mikä vois olla vikana kun mittarin tausta valot on pimeenä,kaikki muut valot toimii paitsi nopeusmittariin ei tuu valoo ja bensa ja lämpömittariin ei tuu valoo?oon vaihtanut lamppuja kolme eri kertaa voiko olla vika et lampun kannat on sökönä
??? ??? ??? ??? ??? ??? ???

EDIT: otsikko
 
Vs: Lancer mittariston valot korjattu

niin katos mittari tauluun tulee kyllä check engine käyke valo ja ovi valo sit tulee viä ennen starttii öljyvalo sun muut valot vilkut toimii ja pitkiin tulee valo tauluun
 
Vs: Lancer mittariston valot korjattu

Kato nyt silti sinne sulakepoksiin...Ja sitten voitkin irrottaa mittariston,ja ruveta tutkimaan johdotuksia ;D
 
Vs: Lancer mittariston valot korjattu

Niin siellä konehuoneen puolellakin on sulakkeet joiden alle kuuluu monta toimintaa.Itselläni ei myöskään palanut mittarivalot kun asensin soitinta ja vähän räpsi niin konehuoneesta myös oli palanut sulake :eek: johon kuului mittaristo,toisenpuolen valot ,valosummeri,kello yms...

Ps.en meinannut ekana hokata ja meinasin myös alkaa vaihtaan mittarivaloja. ; ;)
 
Vs: Lancer mittariston valot korjattu

mulla toimii kello ja mankka valo summerii ei oo vai kuuluuko 91 lanceriin valo summerii mut kiitti neuosta täytyy tsekata se konehuoneen sulake rasia :D 8) :)
 
Vs: Lancer mittariston valot korjattu

jees jo rupes toimiin.kiitos kaikille hyvistä neuvoista,olen erittäin kiitollinen kaikille jotka neuvo mua mun ongelmassa.suur kiitos. 8) 8) 8) ;) ;) ;)
 
Vs: Lancer mittariston valot korjattu

syynä oli siis viallinen sulake?

oliko siellä konehuoneen sulakerasiassa?

Aina kun joku homma ratkeaa, niin laittakaa ratkaisu tänne näkyviin... :)
 
Vs: Lancer mittariston valot korjattu

kyllä oli konehuoneen sulake rasiassa sulake pamahtanu ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom