Lanceri(ko)?

Machist

Member
Liittynyt
30 Tammikuu 2011
Sijainti
Juuka
Alkaa kypsyttää tuo nykyinen saksalainen käyttöauto..
Mietin että kun tuo wanha pajeroki on niin hyvä, että jos hommais ykkösautoksikin jaappanilaisen ;D

Tollasta Lanceria esim mietin.. Vaatimuksena:
2002 -> uudempaa
bensa (mielellään vielä pihi)
farmari
hinnan ylärajana joku 7000e

Mimmonens auto tuo Lanceri on ja mitkä on ne yleiset tyyppiviat jne?
 
Vs: Lanceri(ko)?

Käsittääkseni varsin helppo ja huoleton. Tästähän löytyy keskustelua haullakin:

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=43219.0
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=24478.0

Itse en usko että 1.6 ja 2.0 mallien väliset kulutuserot olisivat niin suuret että kannattaisi tyytyä pienempikoneiseen, mutta jos käy koeajamassa niin sillähän se selviää. Virosta hakemalla saattaa saada parhaan hinta/laatusuhteen, ainakin jos vähiä kilometrejä arvostaa (nettiauton kaikki halvemmat farkkulankut olivat 200+tkm sahattuja, 6000e-> alkoi vasta löytymään ykkösellä alkavia kilometrilukemia) ja mahtuu budjettiinkin helpommin. Pari ehdotusta:

http://fin.auto24.ee/used/1082955
http://fin.auto24.ee/used/1126809
http://fin.auto24.ee/used/1013958
 
Vs: Lanceri(ko)?

Juu noi topicit on hyvä lukea läpi. Oikeastaan ei tossa mitään kummallista. Mä oon pitäny tommosta käyttiksenä nyt +70tkm (mistä ehkä ~15tkm etanolilla) enkä mä oikeestaan paljon oo joutunu vaihtamaan. Raidetangon päät ja sisäpäät vaihdoin kun ilmeni välystä, etupyörän laakerit vaihdoin @ 210tkm, koiranluiden puslat vaihdoin polyuretaanisiin (takaa ei ois ees tarvinnu, mut samalla meni), taka-alatukivarren puslat oon uusinu kans. Ja kun kirjaa kattoo niin ennenkun tuli mulle niin takapään ylätukivarret oli vaihdettu (ne ilmeisesti ihan tyyppivika, ei saa puslia erikseen ellei tilaa polyuretaanisia).

Tyyppivikoina kai luotettavuus ja ehkä paras möhköfantti-etuveton ajettavuus (minkä tiiän) :D Ei mut oikeina tyyppivikoina alustan kolinat (eli iskarin yläpään laakeroinnin jumiutuminen jos sitä ei joskus rasvaa + etu koiranluut) ja noi takaylätukivarret.

2 litrasessahan on 4G63 eli löytyy tasapainoakselit, hydraulikiristintä jne eli 90tkm välein tehtävä jakopään remppa on aika hintava. Mutta Camskillin osilla sekin on ihan ok.

Kannattaa oikeesti käydä koeajamassa. Itse en suostuisi ottamaan muutakun Sportswagonin (tosin 2 litrasia ei ilman saakkaan), on niin kiva ajaa.
 
Vs: Lanceri(ko)?

Kiitosta :)
Täytyypä tutustua noihin ketjuihin..

Eli ihan normi jutuilta kuulostaa viat, mitä muissakin.
Itsellä ollut nyt parin auton kanssa huono tuuri ja jatkuvasti sähkövikoja.
 
Takaisin
Ylös Bottom