Lanceri pitkät puuttuu?

maxpower09

New Member
Liittynyt
26 Lokakuu 2009
mikähän mahtaa aiheuttaa että valonvaihtimesta ei tapahdu mitään, edes merkkivalo ei syty, polttimot on ehjät, onko valoviiksissä ollut vikaa yleisesti? kyseessä siis -97 mallinen kippare..
 
Vs: Lanceri pitkät puuttuu?

Valot toimii muuten normaalisti? Viiksestä lähtisin ettimään vikaa ensimmäisenä.
 
Vs: Lanceri pitkät puuttuu?

valoautomaatti yksikössä on ollu vikaa yleisemmin,ei niinkään viiksessä. sammuuko lyhkäset kun rykäsee viiksestä pitkät päälle?
 
Vs: Lanceri pitkät puuttuu?

sammuu lyhkäset juu..pystyykö valoautomatiikkaa jotenkin elvyttämään? mites se voi vaikuttaa, kun valot kuitenkin päälle kierrettynä manuaalisesti?
 
Vs: Lanceri pitkät puuttuu?

en ole perehtynyt sen sielun elämään,kun ollu aina ehjä yksikkö vaihtaa tilalle. yhden kerran kun tarkemmin kattelin niin sillon oli hapettunu liittimestä piuha irti muttasekin jäi sit siihen .

ja ne valot kuitenkin menee sen pötikän läpi oli ne sit kierretty päälle tai ei. ei ole harvinaista et tuo automatiikka pettää.mulla ollu n 5 tapausta ja muillkin ollu samaa vikaa
 
Vs: Lanceri pitkät puuttuu?

CB Lancerissa se sijaitsee vasemman etuvalon ja tehostajan säiliön välissä siinä raudassa missä on muitakin releitä. kyseinen osa on semmonen kahden stidiaskin kokoinen mutikka mihin menee nippu piuhoja. Eikä ole korjattavissa.
Ja tuo sulla oleva vika on siitä melkein satavarmasti johtuva, minäkin oon niitä jonkun vaihtanu :)
 
Vs: Lanceri pitkät puuttuu?

Tilanne selvitetty..niinkuin epäilinkin, itse valojen ohjausmokkulassa ei ollut vikaa, vaan toisen pikkureleen eli tässätapauksessa pitkien valojen releestä oli toinen kelan liitin irronnut, minkä jo aiemmin tinasin kuntoon ja koitin päittäin vaihtaa releet, mutta vika säilyi, en huomannut että liittimen puolelta oli myös johto irronnnut, no uusi liitin päähän, niin kappas, sieltähän ne valot vaan löytyi :p
 
Takaisin
Ylös Bottom