lanceri sammuilee?

jamppa

Member
Liittynyt
6 Syyskuu 2003
eli kysees on 95.v 1,6 lancer joka sammuilee aina silloin tällöin tyhjä käynnillä ja toisinaa käy 200-1700 rmp/min tyhjä käyntiä koneen ollessa noormaali lämpöinen mistä tämmönen vois johtua? ja välillä kierrosluku mittari pomppii nopein liikkein esim:1500->2500 ja takasin vaikka ajaa tasasella kaasulla. onko muilla vastaavia ongelmia tai tietoa viasta ???
 
mulla kierrosluku kanssa pomppi ex samanlaisesa lancerissa välillä ajossa ja paikoillaa... moottorii se ei vaikuttanu ,vain kojetaulun takana joki liitin hölläs tai hapettunut tms.. en tehny sille mitää ku se oli ajoittaista vain eikä vaikuttanut auton käyntiin.

mulla ei siis sammuillu.
 
mulla oli tyhjäkäynnit kadoksissa sen jälkeen kun olin irrottanut akun kaapelit pakoputken hitsauksen ajaksi. sitten vähän ajon jälkeen tyhjäkäynti palas mutta kävi helkarin huonoa käyntiä jotain 300 kieppiä. pitemmän ajon jälkeen kaikki normalisoitui. ootko irrotellut akunjohtoja jos et niin kokeile sitä vaikka.
 
Jos kiekkamittari pomppii sinnetänne ja yrittää simahtaa koko kiesi, saattaa olla kampikulma-anturi tai sytytyksenvahvistinyksikkö mätänemässä.
 
Johan kuulostaa tutulta.. Mulla on 88 kaasari Lanceri, ja on prikulleen samat viat.. Ei auttanut kaasarin puhdistuskaan, ja nyt en sitten tiedä että mitä tekisin seuraavaksi jotta auto toimisi normaalisti.

Tällä hetkellä tyhjäkäynti on säädetty 2000rpm, jotta sillä emäntä voi käydä kaupassa ilman että auto joka liikennevaloihin sammuu.
 
Takaisin
Ylös Bottom