Lancerin -89 korisarjat

A

Arska

Guest
Tietäskö kukaan minkäänlaisia korisarjoja/levikesarjoja -89 vuosimallin mitsuun? rupee vituttaa kun ei mistään ikinä löydy mitään....
 
osta minulta nuo päreet pois kun ostettiin uudempi Lancer ;) kuvia päreistä löytyy TÄÄLTÄ selaa aihetta alaspäin niin sieltä löytyy myös kuvia ;)
 
jos ei mistään mitään löydä/saa niin paras tapa on tehdä itse, eikä ainakaan tule vastaan toista samanlaista,ja moni arvostaa itse tehtyjä korisarjoja enemmän kuin rahalla tehtyjä tyning autoja ;D
 
osta minulta nuo päreet pois kun ostettiin uudempi Lancer  ;) kuvia päreistä löytyy TÄÄLTÄ selaa aihetta alaspäin niin sieltä löytyy myös kuvia ;)

no eipä sulla siinä lancerissa mitään erikoista ollu... VANTEET ehkä paljonko pyydät???
 
Tee itse ni tulee kaikista paras!
Ei varmaan tule samalaista vastaan!

Mulla on esim ton vanhan Coltin alahuuli toyotasta napattu, eli ei tarvi välttämättä ruveta edes lasikuidusta rakentamaan kun vaan sovittaa muista merkeistä,
Ja toi alahuuli on muuten tuolla tallinperukoilla ylimääräisenä jos vaan jotakuta kiinnostaa ???
Käy katsomassa: http://www.mitsubishiclubfinland.com/?sivu=jasenet/tasanko
 
Ois itellä tommoi -89 GLX ja siihen oon koittanu kattella koripalaa ja mielessä on käynyt myös niitten väkertäminen itse. Ikinä en oo tommosia väännelly ni on aika paha lähtee niitä vääntämään mutta jos jollain ois vaikka heittää jonkin sortin ohjetta tai sit ois edullista koripalikkaa tarjolla ni
pankaas ilmotellen. ;)
 
jonttu sanoi
jos ei mistään mitään löydä/saa niin paras tapa on tehdä itse, eikä ainakaan tule vastaan toista samanlaista,ja moni arvostaa itse tehtyjä korisarjoja enemmän kuin rahalla tehtyjä tyning autoja ;D


Ite ku tekee, niin saa mitä tulee ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom