lancerin blaukkari mp3-cd imuroi levyn

sport lankku

New Member
Liittynyt
30 Syyskuu 2006
Tämmöstä pulmaa, että mun Lancer STW sportin alkuperäinen Blaukkarin mp3-cd -soitin otti kyllä cd-levyn sisään ja soittaa sitä kuten pitääkin, mutta pois sitä ei saa millään. Vehje on kai jotakuinkin tää Bremen MP74 -malli, joka tietty kantaa Lancer evolution -suffiksia. Netistä katoin käyttöohjeita, kun ei auton mukana mitään tullut, ja levy siis pitäis lähteä pois kun kippaa etupaneelin. Mut ei vaan tule. Vienkö takuukorjaukseen, vai onko mitään kikkaa?

Nimimerkillä - "ei jaksais Aikakonetta kuunnella vuosia!"
 
terve, mulla teki kanssa jvc:n soitin lancerissa samaa et ei antanut levyä ulos vaan soitti sitä uudelleen ja uudelleen.Avasin soittimen Ja otin levyn pois ja nyt on toiminut moitteitta.Toki kannattaa viedä huoltoon kun on kerran takuu voimassa :peukku
 
Mulla teki sama soitin mp3-levyn kanssa saman kun se ei saanut luettua sitä. Koneisto vaan napsu eikä antanut levyä ulos. Sain sen lopulta ulos pitämällä ejectiä pohjassa kymmenkunta sekunttia. Tuntuu olevan tyypillistä soittimelle, tekee välillä sitä nimenomaan mp3-levyjen kanssa.
 
Nojoo, pari päivää samaa levyä soiteltuani rupesikin sitten levy tulemaan ulos soittimesta, kun kippasin etupaneelin. Ihan itsekseen...kuinkahan kauan saan nauttia tästä, että kaikki toimii! :eek:
 
Hieman samaan tyylinn kävi mullekin JVC:n soittimella. Ei tullu levy ulos edes houkuttelemalla :) Hoksasin lueskella ohjekirjaa jossain vaiheessa ja siellähän luki, että levy on voinut lukkiutua soittimeen syystä nönnönöö jne. Piti kahta nappia painaa ja simsalapim levy tuli ulos.
Siinä huomasin ettei ne ehkä turhaan laita sitä ohjekirjaa matkaan ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom