Lancerin käyttöjarru 2 axelin tehoero

MITSUMALLE

New Member
Liittynyt
6 Syyskuu 2009
Kävin alkuviikosta vuosikatsastuksessa, ja autoni hylättiin mm. käyttöjarrun takapään epätasaisuus eron/ ylitti sallitun %. Käsijarru ok eli ero vain noin 0.5% vasen pyörä vaan ei käyttöjarrulla ota tarpeeksi hyvin, voisko olla ilmaa putkessa vai onko niin ettei männät liiku tarpeeksi herkästi? Yleensä mulla ollut toisin päin eli kässäri ei ole ottanut tarpeeksi hyvin käyttö puolella ero muistaakseni on 30-40% sallittu, mulla se meni yli ja hylky tuli. Onko muuten kyseiselle käyttöjarrulle tässä mallissa omaa säätöä (rumpujarrut) vai löytyykö se pelkästään kässäri puolelta? Onko kellään muuten tietoa mikä pitäis olla tuo käyttöpaine kyseisessä jarruputkessa, voihan se tietysti olla niinkin että putki jostain kohdasta kasassa ja sen takia tehoton entä vaikuttaako vanha neste tähän asiaan? Kiitos etukäteen jos joku viitsii vastata näihin tyhmiin kysymyksiin :peukku
 
Vs: Lancerin käyttöjarru 2 axelin tehoero

sylkky jumissa tai vuotaa tai sit automaatti säätö ei enää pelaa ja kengät kaukana toisella puolella? turha tuota pahemmin arvailla,auki vaan . ja molemmille puolille sit uudet kengät mahdollisesti sylkyt+huolellinen puhdistus/herkistely niin eiköhän mene taas läpi leimasta niiden osalta.

tosin voi se ilmakin tuota tehoeroa selittää,mutta mistä se olis sinne menny ellei ole vuotoa/juuri tehty huonosti ilmausta edellisessä rempassa,jos sellasta edes tehty??
 
Vs: Lancerin käyttöjarru 2 axelin tehoero

Kiitti vastauksesta, noin vuosi sitten laitoin uudet kengät + säätöraudat ja kuivalta näyttää rumpu ja kun kässäri ottaa noinkin tasaisesti niin vois tosiaan kuvitella että sylkky/ mäntä jumissa sellasta remppaa ei tehty mistä ois ilmaa voinut jäädä mut jos ilmaruuvi aukeaa niin ei iso homma tarkastaa. Nyt entarkkaan muista mutta eikös se ollut niin että jarrut saa pintaan säädettyä jarru kilven takaa olevasta reijästä kun ottaa kumi suojan pois. :peukku
 
Takaisin
Ylös Bottom