lancerin nakutus

J

jate

Guest
Mikäköhän mahtaa vaivata lancerini (1,3 12v) konetta, kun taas syksyllä ilmojen viiletessä alkaa nakuttamaan?

Kesällä kehrää kuin kissa, vaikka ajettu yli 204 tkm.. Onko kellään kokemuksia samasta ilmiöstä? Mielestäni todella outoa..

Autossa on kaikki alkuperäiset sytytyspuolen osat/johdot. Voiskohan olla aika vaihtaa uusiin....
 
ois varmaan hytrauli nostimet jotka ääntää :D.
kaada vanhan öljyn sekaan vaik pöllö öljyä 0,5l ja käytä n45min tyhjäkäyntiä ja välillä vähän kierroksia koneeseen mut älä aja!!!tai vaihdat laakerit koneeseen!
sit uusit öljyt ja suotimen jonka jälkeen lisäät moottoriin forte top end treatment.(aine ei ole humpuukia)sitä käyttävät merkkiliikkeet!
monien omien mitsujen kohdalla olen tehnyt näin ja aina toimii! ;D let the forte be with you.
 
Jeps Fortee koneeseen. Kahteen nakuttavaan autoon lisätty sitä "ihme" ainetta ja työnsä on tehnyt ::)
 
Joo, kiitos vastauksista, mutta jäi vähän epäselväksi vielä, että onko tossa mun autossa säädettävät venttiilit vai ei... Vm. oli se -97. Tulpat oon kyllä vaihtanut säännöllisesti, mutta muut sytytysosat ovat siis alkuperäisiä...
 
nooh, ;D mie selvitän asian. tuntuis vaan niin uskomattomalta et noin tuorees mitsussa ois säädettävät venat? viestiä tulee ku asia selviää ;)
 
Kyllä 1.3 Lancerissa on säädettävät venttiilit, kuin myös monessa muussakin uudemmassa Mitsun koneessa.
 
no niin terve vaan!tietokone meni särki!en voinut vastata,mutta vahvistan asian:säädettävät. ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom