lancerin ohjauksen vaihto

mitsu90

New Member
Liittynyt
29 Joulukuu 2007
olen miettinyt evo lancerin hankintaa japanista joten
onko kukaan tehnyt moista muuttamista et vaihtaa tota ohjauksen puolta? kun japanin tuonneissa on toi ratti oikealla ja pitäs saada vasemmalle?! et mitä maksaa ja tekeekö joku firma noita asennuksia?
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

mitsu90 sanoi
olen miettinyt evo lancerin hankintaa japanista joten
onko kukaan tehnyt moista muuttamista et vaihtaa tota ohjauksen puolta? kun japanin tuonneissa on toi ratti oikealla ja pitäs saada vasemmalle?! et mitä maksaa ja tekeekö joku firma noita asennuksia?

Mitsubishi lancer evojen ohjaus vaihdos työt ja muutos katsastukset sekä myös muut merkit.. kysy aiheesta lisää!
0505833314 JM-AUTO ky HÄRMÄ

http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=22488.0





Tiedä onko samaa puulaakia mutta Fin-Ranaco tekee kanssa härmässä noita ohjausvaihdoksia

http://www.finranaco.com/fin/index.htm
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

riippuu minkäikästä olet hakemassa,niin multa löytys 94 korimalliin ohjausosat tulipelteineen (käytännössä vielä koko kori )niin halvalla.100e ite otan raadosta /olen jo ottanut sitä sun tätä.vielä suomen kilvissä ennen lopullista romutusta jolloin siitä ei saa kukaan mitään paitti rumuri :seina

ja jos oikein yhtä heppua ymmärsin niin se tuliseinä ainakin osittain tarvii vaihtaa,varma en tosin ole
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

veikka81 sanoi
Tiedä onko samaa puulaakia mutta Fin-Ranaco tekee kanssa härmässä noita ohjausvaihdoksia

Ei ole sama yritys, vaikka onkin muutaman kilometrin pääs toisistaan.

Se ohjauksen vaihto maksaa aika paljon, luokkaa 3000e ja siihen sitten lisäksi kaikki se epävarmuus jne jne. Ohjausvaihdekin pitää teetää uusi ~700e, jos haluaa nopean ohjauksen joka on välttämätön tälläisissä autoissa. Myös katsastusasemalla tuloo tarvetta käydä, muutoskatsastus (~200e)


Hmm.. miten muistan jossain vastaavan keskustelun? ::)
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

Näissä tulee aina mieleen, että MIKSI ihmeessä se ohjauksen puoli pitäis vaihtaa?
No joo, meneehän ne parkkitalot ja drive-innit vähän vaikeeks, sekä ison ajoneuvon ohittaminen....
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

moder sanoi
Näissä tulee aina mieleen, että MIKSI ihmeessä se ohjauksen puoli pitäis vaihtaa?
No joo, meneehän ne parkkitalot ja drive-innit vähän vaikeeks, sekä ison ajoneuvon ohittaminen....

On se silti vaan nii hieno ::)

<----- LHD ;D
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

Eikö tällanen olis kaikkein helpoin? Mitäköhän katsari sanois.

steering_wheel.jpg
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

Eikai tossa mitään voi olla ? Muutaku hihnan päälle suojat ettei nakit jää väliin. Thats it.

Oikeasti jos sitä autoa on vain tehty rhd:nä niin ei sitä saa mennä muuttamaan toiseksi. Sen jälkeen olo on kuin tekniikanvaihdolla ajelisi.
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

rhd on ainakin eksottisempi vaihtoehto. vähä jännitystä elämään ku lähtee jotain letkaa ohittelee... mut ajatelkaa niin päin et jos joskus meette autollanne maahan jossa on "vääränpuoleinen" liikenne niin sillon on helpompaa ;D
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

Ei tuo kyllä yhtään vaikeeta oo täälläkään rhd:llä ajella.
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

Ei kannata hiiltyä. En yritä viedä sulta markkinoita, yritän vaan ilmoittaa sitä, että se on iso, kallis, vaikea ja vaivalloinen homma, etenkin jos ei ole suurta kokemusta autojen parista, silloinkin se on iso työ.

Mulla on tuossa toi "normiohjaus" ja monesti ollut vaikeaa sen kanssa, kun sitä rattia saa veivata urakalla, jos vaikka joskus innostuu kikkailemaan..

Ite aikanaan korollan muutoskatsatin, periaattees vois ajatella että sen katsastus on samaa tasoa ton ohjaushomman kans, ja se makso lähemmäs 200e, Lapualla. Eteläsuomes olis maksanu varmasti vielä paljon enemmän!

Sun vaihtotyön hintaa en tiedä, mutta "naapuris" sano muistaakseni 3000 sen hinnaksi. (yrityksen nimi alkaa Ra...) Karpiola sanoi ohjauksen osien hinnaksi ~700e. Tottakai, jos suhteita ja vaivaa näkee niin saattaa saada osat halvemmalla, mutta tämä tapa ei sovi herkkähermoisille.



...sen capslocin (suuret kirjaimet) saa yleensä pois siitä näppäimistön reunasta, ei herneitä.
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

osku sanoi
...sen capslocin (suuret kirjaimet) saa yleensä pois siitä näppäimistön reunasta, ei herneitä.

Veikkaampa että jos sen on saanut päälle, sen osaa kyllä otta poiskin päältä ilman neuvoja...

J.K. Se on oikeesti caps lock... ei herneitä...
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

Mielestäni ensiarvoisen tärkeää on varmistua ohjauskonversion työn laadusta. Joko tekemällä itse (vain jos omaa tarvittavaa tietotaitoa), tai teettää homma täysin luotettavalla asentajalla/ yrityksellä.

Halpa konversio ei todellakaan ole hyvä. On helppo "oikoa" vähän asioita jonkun pienen asian vuoksi. Kun esim. eurooppalaisen kojelaudan sähköt eroaa japanilaisesta muutenkin kuin esim. ilmastoinnin käyttöpaneelin/ tmv. osalta.
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

Chiqi_ sanoi
rhd on ainakin eksottisempi vaihtoehto. vähä jännitystä elämään ku lähtee jotain letkaa ohittelee... mut ajatelkaa niin päin et jos joskus meette autollanne maahan jossa on "vääränpuoleinen" liikenne niin sillon on helpompaa ;D

Ei juurikaan. Se liikenne iskee kuin moukari päähän. Ei se ole ohjauksen puolesta kiinni, ihan kuten ei se täälläkään ole. Ohjauksen puoli ei ole ongelma, se liikenne on.
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

tepi sanoi
Oikeasti jos sitä autoa on vain tehty rhd:nä niin ei sitä saa mennä muuttamaan toiseksi. Sen jälkeen olo on kuin tekniikanvaihdolla ajelisi.

Tepi tiivisti ajatuksen hyvin.
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

Twilight sanoi
Ei juurikaan. Se liikenne iskee kuin moukari päähän. Ei se ole ohjauksen puolesta kiinni, ihan kuten ei se täälläkään ole. Ohjauksen puoli ei ole ongelma, se liikenne on.

Oikeasti se liikennekään ei ole ole ongelma ja siihen tottuu päivässä. Itse aloitin "pehmeällä laskulla", 5-metrisellä laivalla 4 miljoonan ihmisen kaupungin keskustasta.
 
Vs: lancerin ohjauksen vaihto

ast sanoi
Oikeasti se liikennekään ei ole ole ongelma ja siihen tottuu päivässä. Itse aloitin "pehmeällä laskulla", 5-metrisellä laivalla 4 miljoonan ihmisen kaupungin keskustasta.

joo, ei siinä montaa tuntia mene.. itse aloitin menemällä lentokentältä suoraan aamuruuhkaan Kapkaupungissa.. :driver

-Eki
 
Takaisin
Ylös Bottom