lancerin pyöränpultista kierteet v*tuiksi.

NeQ

New Member
Liittynyt
12 Syyskuu 2003
Sijainti
Turku
Eli joo kävi sitten niin, että takarenkaalta yhdesta pultista/ruuvista meni kierteet v*tuiksi... Autohan on tuo cb lanceri vm. -94.

Eli:
- Onko tietoa saako motonetistä uutta (ja jos saa niin kaikki informaatio osanumeroista/koosta/hinnasta/jne, tervetuloa)? Vai maksaako juuri mitään mitsukorjaamollakaan?
- Onko hankala vaihdettava? (eihän siinä vissiin muuta kuin jarrurumpua vähän purkaa ja vaihtaa, mutta on vähän tuntematonta touhua meikäläiselle)

Jos joku tämän nyt lukee ja tietää mitään aiheesta niin tänne suuntaan sitä informaatiota kun hommalla olisi hienoinen kiire... Tämäkin topicci tuli nyt kiireessä kyhättyä joten sori kaikista typoista ja virheistä... Pahoittelen tönkköä otsikkoa.

Kiitän... :peukku
 
Rumpu irti, ja vasaralla napautat pultin irti siitä kehältä, siin on juuressa semmoset spoorit vaan.
Luulis noita pultteja olevan vaikka joka varaosaliikkeessä, ja tuskin on kalliita edes merkkiliikkeessä :)

Ota vaikka se piloille menny putti ja sit yks mutteri mukaan (jos et kierteitä mittaa) niin saat oikeanlaisen pultin uuden :)
 
Milläs *tulla sen rummun ylipäätään irti saa... Siis mistä kaikkialta se kiinnitetty on...? ::) (minä ja mun autotietämys)

.: edit :.

No juu ongelma ratkes itsekseen tuolla vesisateessa kirotessa... Oli vaan osat niin *tun *tanan tiukassa toisissaan kiinni... Pajavasara on kova sana... :peukku
 
Ite ostin tohon omaan viime keväänä merkkiliikkeestä. Makso ehkä pari euroo :). Varaosana ei muistaakseni ollu. Ainaki mulla lähti lyömällä suoraan pois, mutta mulla on levyt :).
 
Takaisin
Ylös Bottom