Nyt olis osia ja öljyjä haalittu vino pino ja Legnum nostettu ylös remppaa varten.
Tarkoituksena olisi suorittaa ainakin seuraavat huoltotoimenpiteet:
- Öljyt perään, laatikkoon ja kulmavaihteeseen
- Vetareiden sisempien nivelien ja kaikkien suojakumien vaihto
- Etu- ja takajarrulevyjen ja -palojen vaihto
- Ohjaustehostimen nesteiden vaihto
- Mahdollisesti erinäisten öljyvuotojen tilkitsemistä
Viimeisiin liittyen nappasin parit kuvat paikoista joista öljyä hikoilee. Näitä on käsitelty jo aiemminkin mutta laitan kuvat vielä jos joku voisi vahvistaa mistä öljyt tulee ja onko korjaaminen helppoa/mahdollista/mahdotonta.
1) Laatikon ja kulmavaihteen välistä tulee. Tää oli ilmeisesti se joku stefa mahdollisesti? Mistäs sen pystyikään varmistamaan?
2) Automaattilaatikon kansi
Tää lienee helppo. Tiiviste timanttitiskiltä?
3) Moottorin öljypohjan yläpuolelta
Tää on pieni eikä varmaan vaadi toimenpiteitä
4) Ohjausakselin yläpuolella oleva putki/letkuliitos
Hankala paikka, ei oikein näy onko klemmari löysällä vai mikä.
Täytyy ainakin hakea höyrypesuri lainaan ja pestä pahimmat öljyt pois niin näkee myöhemmin että mistä sitä oikein tulee jos vuodot jatkuvat. Vaihdelaatikkoon ajattelin työntää Red Line -öljyt testiksi koska kemistin tietojen mukaan koostumusta on muutettu niin että toimisi Mitsuissakin. Kokeillaan nyt sitten kun Red Line öljyjä hyllyssä on.
Mites vetarit olis helpoin irroittaa? Lähinnä kiinnostaa olka-akselin irroitus. Mistä ne olisi vaivattomin irroittaa niin että vetarit mahtuu tulemaan välistä pois?
Tarkoituksena olisi suorittaa ainakin seuraavat huoltotoimenpiteet:
- Öljyt perään, laatikkoon ja kulmavaihteeseen
- Vetareiden sisempien nivelien ja kaikkien suojakumien vaihto
- Etu- ja takajarrulevyjen ja -palojen vaihto
- Ohjaustehostimen nesteiden vaihto
- Mahdollisesti erinäisten öljyvuotojen tilkitsemistä
Viimeisiin liittyen nappasin parit kuvat paikoista joista öljyä hikoilee. Näitä on käsitelty jo aiemminkin mutta laitan kuvat vielä jos joku voisi vahvistaa mistä öljyt tulee ja onko korjaaminen helppoa/mahdollista/mahdotonta.
1) Laatikon ja kulmavaihteen välistä tulee. Tää oli ilmeisesti se joku stefa mahdollisesti? Mistäs sen pystyikään varmistamaan?
2) Automaattilaatikon kansi
Tää lienee helppo. Tiiviste timanttitiskiltä?
3) Moottorin öljypohjan yläpuolelta
Tää on pieni eikä varmaan vaadi toimenpiteitä
4) Ohjausakselin yläpuolella oleva putki/letkuliitos
Hankala paikka, ei oikein näy onko klemmari löysällä vai mikä.
Täytyy ainakin hakea höyrypesuri lainaan ja pestä pahimmat öljyt pois niin näkee myöhemmin että mistä sitä oikein tulee jos vuodot jatkuvat. Vaihdelaatikkoon ajattelin työntää Red Line -öljyt testiksi koska kemistin tietojen mukaan koostumusta on muutettu niin että toimisi Mitsuissakin. Kokeillaan nyt sitten kun Red Line öljyjä hyllyssä on.
Mites vetarit olis helpoin irroittaa? Lähinnä kiinnostaa olka-akselin irroitus. Mistä ne olisi vaivattomin irroittaa niin että vetarit mahtuu tulemaan välistä pois?