Lisäkaukovalot Grandikseen

vesax

New Member
Liittynyt
28 Elokuu 2005
Sijainti
Hki
Mielipiteitä mikä olis parhain lisäkaukovalo grandikseen...

Tollaisen kyhäsin nopeasti... mikä olisi parhain noista?

http://www.kotikone.fi/lehto/mitsubishi/index.html
 
ne kaksi sinistä valoa siis pyöreät ;) vaikka eihän nyky autoihin tunnu käyvän oikein minkäänlaiset valot...mutta näkyvyyden takia kandee laittaa ;D
 
ralli art sanoi
ne kaksi sinistä valoa ;) vaikka eihän nyky autoihin tunnu käyvän oikein minkäänlaiset valot...mutta näkyvyyden takia kandee laittaa ;D
Sama. Muuten, mistä lähtien keulalla on saanut olla pariton määrä valoja?
 
Mitä mieltä oletta jos laittaisi kaksi Hellan Rally 1000:sta? (kuva grandis4.jpg)
 
joo-o ei varmaan hullumpi juttu.ulkonäkö ois varmaan sama ku niillä sinisillä umpiolla :)

tarviitko sellasia tonnisia? ::)
 
eihän paritonta määrää saisikaan olla mutta kyllä niitä vaan näkee...

ja noista kuvistahan puuttui ksenonit....
 
ralli art: kunhan ensiksi sais ton grandiksen pihaan niin sitten se olisi eri juttu... lokakuussa kun vasta saan...
 
no sitten!onnex olkoon ostoksesta! ;D
ku auton saat niin luulen että mun tonniset majailee silloin -82coltin nokalla...jos laturi kestää ;D
 
Morjens, itte laitoin omaan 4 kpl rekisterikilven alle malliltaan Hella FF50-4 ja toimii hyvin, joutuu tilamaan tosin länsi naapurista. kun ei täältä saanut. Ei riko keulan ilmettä ja valoakin riittää....pitää laittaa kuva kun ehtii.
 
Äänestän itseni ja Tonden puolesta kolmea pyöreetä kirkasta valoa. Sopii aika hyvin tohon keulaa.

Tietysti ainoo oikee ratkasu (on olla ilman) ;D
 
Febiz sanoi
Äänestän itseni ja Tonden puolesta kolmea pyöreetä kirkasta valoa. Sopii aika hyvin tohon keulaa.

Tietysti ainoo oikee ratkasu (on olla ilman)  ;D

Jeps samaan täällä :peukku Jätetään nuo pois ja ajellaan vakiolla ;D
 
Ensimmäinen tai toisiks alimmainen kuva. Iteki miettiny jos pistäis jotku lisärit talveks keulaa. Pimeel kuiteski joutuu ajelee paljo.

Tosin aikas hyvät noi Gallun vakiovalotki kyllä.
 
Mun makuun ns. pienet keulalle... ja ei minun mielestä tuo kovinkaan pitkälle valoa niin kuin tarvitsisin. :)
 
Moro, heitän vielä yhden sommitelman ilmaan, kun joutu miettimään valot uudestaan kun meni auto vaihtoon ja vanhat valot menee uudelle omistajalle. On totta et valot on hiukka alhaalla mut saa toimimaan yllättävän hyvin kun vaan suuntaa tarkasti. Itelle on kuitenkin tärkeää keulan ilme ja muoto enkä halua rikkoa sitä ns. valo tötteröillä jotka on puskurin päällä. Jokainen tietenkin tekee niin kuin haluaa ja kaikille ei auton ulkonäkö olen niin tärkeää, mutta ohessa.....
 
No niin, nyt löytyi ensimmäinen (ja ainoa) kannatettava ehdotus :peukku Tolla tavalla minäkin niitä ajattelin tohon alamaskin reunoihin, sillä erotuksella et jos laittaisin niin piilottaisin ne sinne verkon taakse :)
 
No niin, tässä kuvaa miten valot istuu nokalle, haaveista huolimatta ei mahtunut verkon taakse on sen verran tavaraa täynnä kun on ilmastoinnin, välijäähdyttimen yms kennoja. Mut näkee huomattavasti paremmin kun vakio valoilla......
 
honkpa sanoi
No niin, tässä kuvaa miten valot istuu nokalle, haaveista huolimatta ei mahtunut verkon taakse on sen verran tavaraa täynnä kun on ilmastoinnin, välijäähdyttimen yms kennoja. Mut näkee huomattavasti paremmin kun vakio valoilla......
Juu ei ton verkon alle kovin kummosia tuikkuja saa mahtumaan, mut ei toikaan paha ole jos vielä sais kuvan silleen päivän valossa ettei noi valot oo päällä?
 
jep kyllä kuvakin tulee kunnollisena, on ollu hiukka hoppu töissä ettei ole ehtinyt täälläkään kirjoittelee mitään hetkeen. Kiitos kaupallisen joulukuun, vuodenvaihteen inventaarion sekä alkaneen tammi alen muodossa, mut nyt helpottaa ja ehtii tekemään muutakin kuin töitä. Et hyvää kuluvaa vuotta kaikille tasapuolisesti. :peukku :peukku
 
Tälläiset ajattelin kyhätä ensi talveksi... voipi olla et muuttuu valot Jumbo 220 tai Jumbo 320.... Mut sanokaa mielipiteitä!!
http://members.surfeu.fi/vjl/grandis_valot.jpg
 
Suoraan vaiko epäsuorasti ??? :)
Ei missään nimessä tommosia, ootko majavia nähny koskaan ??? Vähän on samaa näköä, toisaalta mielipiteet on niinku pakoputken reikä, jokaisella on omansa :peukku
 
Joo en tarkoittanu pahalla, mut mun mielestä toi rekkarikilpikin menee jo rajoilla :)

Tossa olis sivukuva beaverista TÄSSÄ
 
Takaisin
Ylös Bottom