M.Ollikainen L-200 -88 (Laa-laa)

Mitsu

Teen minkä ihminen ja kiinteistönhoitaja voi.
Liittynyt
5 Tammikuu 2003
Sijainti
Siilinjärvi
Eli mitäs tästä autosta raapustelisi ;D

Tuli torppa ostettua sivistyksen ulkopuolelta (Työnantajan mielestä), niin loppui "autoetu" ja piti hommata A-B-A auto.
Tiituksella sattuikin olemaan myytävänä sopivan oloinen peli ja kaupat tehtiin jo viimevuoden puolella, mutta luovutus oli tammikuussa (ylivuotinen) ;D

Ajettavuudeltaan voin sanoa suoraan etten koskaan ole huonommalla ajanut (hyvä jos pysyy moottoritiellä kaiteiden välissä)...
Vänkärin puolelle Tiitus vaihtoikin jo alapallon ja itse ostin kuskinpuolelle + molemmat ulommat raidetangonpäät... jos se siitä tokenisi :driver

Tottakai sitä piti rueta tutkimaan ja "sipistelemään" muutenkin joka paikasta...+ lattiaan hitsata kunnon paikat ja helmat tehdä uusiksi... pikku hiljaa hyvä tulee :peukku

http://mitsubishi.1g.fi/kuvat/L200/

PS. jos jollain olisi tarjota karjarautaa ja koko korkeaa katetta olisin kiinnostunut ;)



http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=19913.0 <---- tuonne voi kommentoida/kysellä/ihmetellä :peukku
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -88 (Laa-laa)

Hommattu n: 40kg narunpyöritysjärjestelmä keulaan asennettavaksi :driver
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -88 (Laa-laa)

Narunpyöritysjärjestelmälle tehty peti.. vielä kun saisi keulaan mahtumaan puskurin yms takaisin ;D
http://mitsubishi.1g.fi/kuvat/L200/winch_project/
ps. lavakatteen takaluukun "ikkuna" ei kestänyt pakkasta :seina
jos jollain olisi korjausehdotus tai jopa myynnissä katteen takaluukku niin pv:tä :peukku
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -88 (Laa-laa)

Nyt on keula kokonaisuudessaan kasassa :peukku
Suuri kiitos Imperiolle :palvo
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -88 (Laa-laa)

Tänään uudet öljyt+suodatin ja imu-pakosarjan tiiviste. :driver 450tkm
Kiitoos imperio ja mustahugo ;)
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -88 (Laa-laa)

EI se mene kuin elokuvissa :seina

Eipä mahdu 31" "heittämällä"..... tai mahtuu mutta ottaa kääntäessä kiinni joka paikkaan (kääntösauvoja on käännetty edellisen omistajan toimesta niin paljon, että kierrettä näkyy noin 15cm)

http://mitsubishi.1g.fi/kuvat/L200/Kumho/ pitää huominen ajaa varovasti töissä (pakko) jos on ideoita niin vastaan otetaan
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -88 (Laa-laa)

No niin nyt on tehty historiaa (kai?)
Suomen ensimmäinen L-200 jossa on pajeron iso vaihdelaatikko :peukku
Tarvittavat toimenpiteet ovat:
- Vauhtipyörä
- Peltilevy
- Kytkinsylinteri
- Paine-asetelma/kytkinlevy
- Jakolaatikosta pois ulosotto (jos on isossa)
- Takakardaanin sorvaus/hitsaus laatikon ulostuloon (isompi boorituksiltaan+ristikko isompi)
- Etukardaani menee sama
- Korinkorotus (L-200 ei mahdu kytkinkoppa muuten)

Valokuvat tulee vielä projektista ettei jää mitään epäselväksi :peukku

Suuri kiitos kuuluu:
- Jahvetti (ilman sinun apua/tietämystä/majoitusta yms ei olisi koskaan onnistunut) :palvo
- Eikan konepaja (tiloista/ työkaluista/ kahvista/kaikesta ilman Eikkaa olisi myös nähtävästi jäänyt tekemättä) :palvo
- Pasi (the velho koneistaja joka yhteen liitti kaksi niin kauan erillään ollutta osaa. Myös ilman "velhoa" projekti olisi jäänyt kesken) :palvo

+ kaikkia muita jotka olivat projektissa mukana teille Suuri KIITOS
 
Vs: M.Ollikainen L-200 -88 (Laa-laa)

No niin Laa-laa pääsi, eläkkeelle työhommista ja siirtyi uuteen kotiin.... jätän tämän topicin auki kun en tiedä haluaako uusi omistaja jatkaa kirjoitusta tähän vai kokonaan uuteen.. tai haluaako ollenkaan kirjoitella ???

Takaisin ei onneksi tarvinnut kävellä vaan sain mukaani -92:sen Deliriumin... katotaan teenkö topicia siitä vaiko en ???
 
Takaisin
Ylös Bottom