maalaus

mL200

New Member
Liittynyt
29 Tammikuu 2011
mikäs sopis oikeen hyvin pickup:in väriks...? mustaa vai harmaata, vai jotain "omaperäistä kirkkaan vihreetä" ? ;D

oliskos ideoita? tietysti jokaisella on oma makunsa...
 
Vs: maalaus

mielipiteitä varmasti yhtä paljon kuin vastaajiakin, itseäni jotenkin kiinnostaisi mattamusta :)
 
Vs: maalaus

Riippuu iha minkä tyylinen se pickup on.. onko tehty maasto autoksi, vai ihan maantielle normaaliin ajoon, vai "tuning" autoksi... Itse ottaisin varmaan Valkoiseksi ja ottaisin itselleni pari mieluisaa kuvaa siihen ( maalauttaisi ne ) :peukku
 
Vs: maalaus

noita mustia ja mattavihreitä alkaa olemaan jo niin paljon, että minä en kehtais ottaa kumpaakaan väriä. Eilen meniin motonettiin, niin oli mattavihreä pätkä vieressä ja kun lähdin, niin se olikin mattavihreä pitkä.

Joku rohkeampi valinta ois mun mieleen. Oranssi, keltainen,kirkas vihreä tai vaikka vaaleanpunainen, kunhan ois vähän erilainen..
 
Vs: maalaus

MVa~1 sanoi
noita mustia ja mattavihreitä alkaa olemaan jo niin paljon, että minä en kehtais ottaa kumpaakaan väriä. Eilen meniin motonettiin, niin oli mattavihreä pätkä vieressä ja kun lähdin, niin se olikin mattavihreä pitkä.

Joku rohkeampi valinta ois mun mieleen. Oranssi, keltainen,kirkas vihreä tai vaikka vaaleanpunainen, kunhan ois vähän erilainen..

no tällä kertaa harjoitusmaalauksena sain auton niskaan mustaa kuraa... joten seuraavalla kerralla tulee kirkkaan vihreetä, joka erottuu joukosta. itekkin tykkään juuri sellaisesta, että edes joltain osin erottuu joukosta ;D keltaista en huoli sen takia, ku keltasilla ajoneuvoilla tulee ajeltua joka arkipäivä (jokainen voi päätellä) ja punaisia autoja ollut jo niin monta. tai ehkäpä jokin sähkön sininen ois sitten kans harkinta listalla... ::)
 
Takaisin
Ylös Bottom