Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
Huomenta! Porukka kun näyttäisi olevan täysin samalla kannalla esim. tuon Keskon touhun kanssa niin toivotaan, että reagoisivat nopeasti? Kyllähän ne siellä huomaavat viimeistään ensi viikon lopulla et oho mikä ihme on ettei lataukset kelpaa.
Samaa mieltä tuosta Keskosta. Itse ainakin laitoin K-Ruoka-sovelluksen kautta palautetta heille tästä lataushinnoittelun epäreiluudesta PHEVejä kohtaan ja mahdollisuuksien mukaan boikotoivani K-ryhmää. Tiedä sitten onko siitä mitään hyötyä ja vastauksena tuli ympäripyöreää copy-pastea esimerkki-Passat GTE:n lataushinnoittelusta.
Samaa mieltä tuosta Keskosta. Itse ainakin laitoin K-Ruoka-sovelluksen kautta palautetta heille tästä lataushinnoittelun epäreiluudesta PHEVejä kohtaan ja mahdollisuuksien mukaan boikotoivani K-ryhmää. Tiedä sitten onko siitä mitään hyötyä ja vastauksena tuli ympäripyöreää copy-pastea esimerkki-Passat GTE:n lataushinnoittelusta.
Laitoin aiemmin toiveen latausasemasta Willan Citymarkettiin mutta laitoin palautetta että sitä ei tarvitsekaan tehdä.Laitoin myös palautetta tästä älyttömyydestä ja tehkäähän työ muut samoin
Piti eilen kokeilla tuota k-latausta. 16min kaupassa ja pikalataus maksoi 3,64 euroa.
Akun kapasiteetti näytti 24 km tyhjästä lähdettäessä.
K-latauksen toiminta todella valitettava - hinta vaihtelee satoja prosentteja eri automerkille. Tesla kuskit saa kohtuu hinnalla, kun taas hybridit jää kokonaan latauksista pois koska bensalla ajelee edullisemmin (vaikka siinä verotetaan hirveästi). Ainoa kestävä malli olisi myydä sähkö kwh pohjaisesti ja jos halutaan varmistaa, ettei asemalla turhaan seisota autoja olisi ottaa latauksen päättyessa minuuttipohjaisesti rahaa. Ihmettelen miksei joku viranomainen puutu siihen että vertailu latauspisteiden välillä voisi toteutua kuten bensa-asemalla. Hinnat pitäisi saada kwh pohjaisesti näkyville vaikka lakisääteisesti.