Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
[jo sanoiJuu se kyllä löytyy. Toivottavasti ei vaan oo jumissa, enemmän vaan toi ecu menoa haittaa eli pitäis 7 ecu jostain löytää.
[jo sanoiJuu se kyllä löytyy. Toivottavasti ei vaan oo jumissa, enemmän vaan toi ecu menoa haittaa eli pitäis 7 ecu jostain löytää.
[jo sanoiEli tekeekö sas alunperin autossa mitään vai pitääkö se aktivoida erikseen ecusta?
simonsays sanoimistä tuo SAS on lyhenne?
[jo sanoiYmmärtääkseni on toistaiseksi helpoin säätää ja sisältää erilliset als kartat ja mahdollisuuden kahden kartan käyttöön katkaisialla.
SexAndService.simonsays sanoimistä tuo SAS on lyhenne?
nokonzok sanoiJos tämä pitää paikkansa, olen missannut jotain hyvin olennaista. Itse muistelen, että ALS tuli vakio ECUihin vasta kasissa (MR?), eikä sekään tainnut olla ihan noin vaan käyttöönotettavissa. Mutta voin toki olla väärässä. Sen sijaan olen täysin missannut mahdollisuuden käyttää kahta karttaa katkaisijan kanssa. Hieman kyllä epäilen, mutta valistakaa toki viisaammat.
nokonzok sanoiJos tämä pitää paikkansa, olen missannut jotain hyvin olennaista. Itse muistelen, että ALS tuli vakio ECUihin vasta kasissa (MR?), eikä sekään tainnut olla ihan noin vaan käyttöönotettavissa. Mutta voin toki olla väärässä. Sen sijaan olen täysin missannut mahdollisuuden käyttää kahta karttaa katkaisijan kanssa. Hieman kyllä epäilen, mutta valistakaa toki viisaammat.
[jo sanoiKarttoja vaihdetaan pitämällä I/C vesisuihku nappia pohjassa jonkun aikaa.
InF sanoiaftermarket ecut eivät osaa käyttää sassia... eli osta semmone ja tulppaa sassi
[jo sanoiSiis evon vakio eculla joka on ohjelmoitu.
nokonzok sanoiMutisen edelleen vastaan. Minun käsittääkseni vakio ECUssa ei ole mitään toista "karttapaikkaa", jonka voisi nappulasta ottaa käyttöön. Itseasiassa tuo taitaa olla aika harvinainen ominaisuus aftermarket ECUissakin.
nokonzok sanoiMutisen edelleen vastaan. Minun käsittääkseni vakio ECUssa ei ole mitään toista "karttapaikkaa", jonka voisi nappulasta ottaa käyttöön. Itseasiassa tuo taitaa olla aika harvinainen ominaisuus aftermarket ECUissakin.
nokonzok sanoiMikäs sulla on suunnitelmissa kun juuri seiskan ECU pitää löytää?
Pietari sanoiOnko ysissäkin siis ALS jota voi tuunata? Jotain asetuksia tuohon viittaavilla nimillä näkyy olevan (7 ja 9 rommit ainakin) mutta kuinka toimii? Kuka tietää, muakin kiinnostaa? Pelkkää pauketta vaihdettaessa saa ainakin aikaiseksi pelkällä sytkäkartan mulkkauksella eikä sitä nyt ei voine ihan ALS:ksi sanoa mutta kiva se on essolla.
EvolutionM foorumilta sanoi88580013, 88580014, 88580015
The anti-lag code does exist in this ROM, so antilag will work provided that the hardware is installed (unlike the 88840014, 15, 16, and 96530006, and all USDM ROMs where there are only the tables and no code).
----
<scaling name="Timesecbyte" units="s" toexpr="x/10" frexpr="x*10" format="%.1f" min="0" max="25.5" inc="1" storagetype="uint8" endian="big"/>
<table name="ALS minimum vehicle speed to trigger" category="Turbo" address="1e12" type="1D" level="1" scaling="VehicleSpeed"/>
<table name="ALS minimum coolant temperature to trigger" category="Turbo" address="1e14" type="1D" level="1" scaling="Temp"/>
<table name="ALS minimum RPM to trigger" category="Turbo" address="1e16" type="1D" level="1" scaling="RPMStatLimit"/>
<table name="ALS minimum load to trigger" category="Turbo" address="1e18" type="1D" level="1" scaling="Load16"/>
<table name="ALS minimum time to trigger" category="Turbo" address="1e1a" type="1D" level="1" scaling="TimeSec"/>
<table name="ALS trigger valid time" category="Turbo" address="1e1c" type="1D" level="1" scaling="TimeSec"/>
<table name="ALS Load below which active" category="Turbo" address="1e1e" type="1D" level="1" scaling="Load16"/>
<table name="ALS active time limit" category="Turbo" address="1e20" type="1D" level="1" scaling="TimeSec"/>
<table name="ALS Delay before air injection" category="Turbo" address="1e22" type="1D" level="1" scaling="TimeSec"/>
<table name="ALS Delay before fuel injection" category="Turbo" address="1e24" type="1D" level="1" scaling="TimeSec"/>
<table name="ALS Fuel injector time" category="Turbo" address="1e26" type="1D" level="1" scaling="TimeSec"/>
<table name="ALS Air injection time" category="Turbo" address="4e3a" type="2D" level="1" scaling="Timesecbyte">
<table name="RPM" address="7792" type="X Axis" elements="9" scaling="RPM"/>
</table>
----
evo 7 manifold
evo 9 piping
evo 9 SAS valve
trust upper IC pipe
autozone heater hose of awesomeness
2 banjo bolts
1 SAS sensor (evo 7)
1 PCV tank (evo 7)
ECU repinned from (pin 41 to SAS pin 4 or 5 [i forget])
[jo sanoiTollanen sattus eteen http://www.4g63evolution.net/viewtopic.php?f=52&t=96
Saattaa olla ihan hyödyllinen jollekkin
ast sanoiLöytyy jo linkkipalstalta:
http://www.mitsubishiclubfinland.com/keskustelu/index.php?topic=32277