Merkkihuolto

Telehell

Active Member
Liittynyt
6 Tammikuu 2019
Onko muilla millaisia kokemuksia Mitsubishin merkki huollon toiminnasta? Ei kyllä itse pääse kehumaan, kun tottunut Laakkosen palveluun (vaikka kyllä sieltäkin joskus piti risuja antaa). Lähinnä ei oikein hyvä maku jäänyt, kun ei minkäänlaista mielenkiintoa saatikka yhteistyötä löydy kamppiksien selvitttämiseen/hoitoon. Tuntuu olevan asenne, että kun olet auton tuotuna ostanut niin hoida itse. Jos asenne tuo, niin tuskinpa olen viemässä määräaikaishuoltoonkaan kyseiseen puljuun.

Laakkonen nyt kuitenkin kiltisti selvittänyt tuontiautojenkin tehdyt kampanjat ja hoitanut ne mukisematta.
 

Telehell

Active Member
Liittynyt
6 Tammikuu 2019
Joo ei varmastikkaan jokaiseen puljuun voi yleistää, mahtuuhan sitä joukkoon kaikenlaisia. Mutta samat säännöthän näitä pitäisi kaikkia edutajia koskea.
 

Zuikkis

Active Member
Club Member
Kaupallinen Ilmoittaja
Liittynyt
15 Lokakuu 2017
Tosiaan ainakin Lahden Mega-auto hoiti kamppikset mallikkaasti, vaikka auto ei vielä ollut edes Suomen kilvissä. Runkonumerolla selvittivät maahantuojalta että mitä kamppiksia on tekemättä. Listalla näkyi vain wifi remoten tietoturvapäivitys (10 -> 14 merkin salasana) ja takajarrusatulat, mutta sitten vielä paikan päällä huomasivat että oli tekemättä joku moottorinohjauspäivitys mistä oli jo kampanja sulkeutunut mutta tekivät senkin samassa hötäkässä ilmaiseksi.
 

Telehell

Active Member
Liittynyt
6 Tammikuu 2019
Minullehan kerrottiin, että runkonumerolla eivät olevinaan huoltoihin pääse käsiksi. Ihmettelin vain ääneen, että kyllä tähän saakka minun aiempiin tuotuihin autoihin on vin numerolla tehdyt kamppikset löytynyt.
 

TuplaNokka

PunkkaRacingTeam
Liittynyt
1 Helmikuu 2015
Minullehan kerrottiin, että runkonumerolla eivät olevinaan huoltoihin pääse käsiksi. Ihmettelin vain ääneen, että kyllä tähän saakka minun aiempiin tuotuihin autoihin on vin numerolla tehdyt kamppikset löytynyt.
tossa on iha hiljattain vasta tullut intraan tuontiautojen kamppikset näkyviin muuten pitäny hakee eri kautta, mut seo noitte tuontiautojen kaa iha yhtä raastavaa merkkiliikkeissä käsitellä ku asiakkaillekkin, niis on tietyis yksilöis omat vaikeutensa sillon tällön
 

Zuikkis

Active Member
Club Member
Kaupallinen Ilmoittaja
Liittynyt
15 Lokakuu 2017
Minullehan kerrottiin, että runkonumerolla eivät olevinaan huoltoihin pääse käsiksi. Ihmettelin vain ääneen, että kyllä tähän saakka minun aiempiin tuotuihin autoihin on vin numerolla tehdyt kamppikset löytynyt.

Niin siis noin minullekin sanottiin että eivät näe koneelta kuin Suomen rekisterinumerolla, mutta sähköpostilla pistivät maahantuojalle kyselyn ja noin tuntia myöhemmin jo soitettiin takaisinpäin että mitä oli löytynyt.
 
Ylös Bottom