Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huom. This feature may not be available in some browsers.
UITTO- sanoiOnneks nää tulokset ei omaan mitsuharrastukseen vaikuta. Ite saa mitsun ostaa jos siltä tuntuu
mystinengalant sanoiTässä varmaan sama juttu kun saabilla että ne merkkiuskolliset ajaa noilla vanhoilla korkeintaan EA galluilla ja sen jälkeiset mitsut ei innosta. Ties kuinka moni sanonut ettei mitsulta ole itselle sopivaa ajoneuvoa galanttien jäljiltä.
masa- sanoiPieniä bensaturboja on nyt vain VAG:llä, joten ei sinäänsä hätää. Uusia MIVEC koneita tulee tänä vuonna, ensimmäisenä tuohon ASX:ään.
masa- sanoiPieniä bensaturboja on nyt vain VAG:llä, joten ei sinäänsä hätää. Uusia MIVEC koneita tulee tänä vuonna, ensimmäisenä tuohon ASX:ään.
Eihän tuossa mitään jännää ole kun kattoo autojen ulkomittoja, niin äkkiä huomataan, että eipä tuo entinen pieni automalli olekkaan enää niin pieni. Siihen kun lisätään kaikki bling bling ja turvallisuuskilkkeet matkaan, niin jo vain alkaa massaa löytyä. Mietitäänpä Mitsulta esim. EA Galanttia ja uutta Lanceria, niin ei siinä enää paljon paskaakaan ole koko eroa ja uusi Lanceri on jo paljon tilavampi sisältä kuin esim. 90 luvun taitteen Galantti.masa- sanoiUudesta Astrasta juuri luin AutoBildistä jutun. Moottori on papreilla tehokas, mutta 1600kg painavassa autossa ei oikein riitä mihinkään. Kulutus kyllä pieni. Jännä juttu, että Astran kokoinen pienikin auto painaa nykyään noin paljon.
Ei ole mitsulla tarjota _mitään_ farkkua, ja se kertookin jo paljon tilanteesta :-\Save sanoiJossain vaiheessa pitäisi auto vaihtaa, mutta ei ole mitsulla tarjota isoa farkkua...
No en tiedä herättääkö esim Toyota minkäänlaisia tunteita, mutta merkkiuskollisuus on kuitenkin huipussaan. Kyllä minä luulen, että paras konsti merkkiuskollisuuteen on vakaa mallisto, joka uusiutuu tasaisin väliajoin. Miettikääpä tilannetta 80 ja 90 luvun taitteessa, jolloin oli Mitsunkin kulta-aikaa. Oli monipuolinen ja ominaisuuksiltaan hyvä mallisto ja ei siihen tarvittu Evoja, että Mitsu meni kaupaksi. Silloin oli Colt, Lancer (sedan,hatchback) Galant (sedan,hatchback) Sigma, Pajero, L200, L300 ja olikohan muitakin vielä. Ja kaikista malleista oli vielä monia moottori ja varustevaihtoehtoja. Sitten kun mietitään Mazdan nousu Zoom Zoom:in yhteydessä, niin siihenkihän oli ratkaisuna monipuolisen malliston rakentaminen siihen kategoriaan, mistä on eniten kysyntää. Eli ei tuo merkkiuskollisuus mitään ihme taikakonsteja vaadi, vaan ainoastaan autonvalmistajalta paalua tehdä kunnon mallisto No joka tapauksessa itsellä kohta merkkiuskollisuus romahtaa tuon autotalli asustamisen kanssamarkho sanoiMitsun yksi ”ongelma” on varmasti myös se, että merkki ei herätä oikeastaan minkäänlaisia tunteita; ei puolesta eikä vastaan. Jos kerrot ajavasi Mitsubishillä, niin tuskin kukaan noteeraa asiaa mitenkään.
MitsuMi sanoiSilloin oli Colt, Lancer (sedan,hatchback) Galant (sedan,hatchback) Sigma, Pajero, L200, L300 ja olikohan muitakin vielä.