Michelin vs. Goodride

akkrut

Lancer 1.5 HB -91
Liittynyt
3 Heinäkuu 2007
Sijainti
Suonenjoki
Kummat valitsisit?

Michelin Pilot EXALTO PE2 käytetyt, pintaa 5-7 mm. 4 kpl hintaan 200€.

vai

Goodride SA-05 UUDET. 4kpl hintaan 200€


Rengaskoko 205/45/16
 
Vs: Michelin vs. Goodride

Onhan uudet aina uudet :)

nankangia mulle on kehuttu ja onhan mulla nankangit tos evoski, mutta kokemukset vielä aika vähäiset.
 
Vs: Michelin vs. Goodride

Jos budjetti ei tuosta veny niin Michelinit ilman muuta. Goodride näyttää olevan selvästi halvin rengas-onlinen tarjonnassa tuossa koossa ja se on jo itsessään riittävä peruste jättää ne ostamatta.
 
Vs: Michelin vs. Goodride

ehdottomasti michelin jos nuo on vaihtoehdot.
itse laittaisin muutaman kympin lisää ja hakisin uudet hankookit tai kumhot.
 
Vs: Michelin vs. Goodride

osku sanoi
Onhan uudet aina uudet :)

nankangia mulle on kehuttu ja onhan mulla nankangit tos evoski, mutta kokemukset vielä aika vähäiset.

Täytyy sanoa, että ei ole kokemusta enkä muista törmänneeni testeihin nankang kesärenkaista, mutta jos talvirenkaista voi mitään päätelmiä vetää niin kiinalaiset eivät osaa tehdä renkaita.

EDIT: Google auttoi ja 4/2007 tuulilasin testissä nankangit jäi hännille
 
Vs: Michelin vs. Goodride

Ja tm on testaajien kuningas?

Akkutestissäkin voitti exide, jonka testin perusteella ostettiin ja joka puolestaan on ainut akku jonka kanssa on ollut ongelmia uudesta lähtien. Toisaalta kaikilla on aina maanantaikappaleita :p
 
Vs: Michelin vs. Goodride

OT tähän väliin kysäsen että mitä mieltä ihmiset on yokohamasta? :)
onko hyvä rengasmerkki? :)
Yokohama Parada Spec-2 olis tarkoitus kevään/kesän myötä hommata..
 
Vs: Michelin vs. Goodride

osku sanoi
Ja tm on testaajien kuningas?

Akkutestissäkin voitti exide, jonka testin perusteella ostettiin ja joka puolestaan on ainut akku jonka kanssa on ollut ongelmia uudesta lähtien. Toisaalta kaikilla on aina maanantaikappaleita :p

En tiedä, mutta esim TM pistää rengastesteihin aikaa, vaivaa ja rahaa aika reilusti. Jos näissä testeissä ei sitten löydy renkaasta mitään hyvää sanottavaa, niin kyllä silloin on vaikea uskoa että kyseessä olisi hyvä rengas.
 
Vs: Michelin vs. Goodride

Cirrus sanoi
En tiedä, mutta esim TM pistää rengastesteihin aikaa, vaivaa ja rahaa aika reilusti. Jos näissä testeissä ei sitten löydy renkaasta mitään hyvää sanottavaa, niin kyllä silloin on vaikea uskoa että kyseessä olisi hyvä rengas.

Ok. Tekniikan maailma testasi aikoinaan talvirenkaita, kitkat voitti continentalin contiviking contackt 3 tms. Itse tietysti taas ostin testivoittajat ja kas kummaa, vanhoissa n vuotta vanhoissa kitkoissa oli parempi pito ja olivat paremmat ajaa ;D

Itse en enää näistä syistä tm testeihin luota.
 
Takaisin
Ylös Bottom