MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

ST

Well-Known Member
Club Member
Liittynyt
24 Syyskuu 2003
Sijainti
Manse
..itsestäni näyttää heinäsirkalta,torakka tuskin on.?

Ihmetyttää vaan kun löyty cittarin kassista kaupassa käynnin jälkeen..
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

Näyttäisi kyllä heinäsirkalta (hepokatti) :eek:.
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

Jos se on reilun sentin pituinen kaveri, niin voi olla kirvoja syövä korento jonka nimeä en muista. Mutta harmiton :peukku ilmeisesti liiskaantunut, peräpään jätösten perusteella?
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

Ei ole yhtää ihmeellistä enää jos jonkun kauppareissun jäljiltä löytyy yllätys kassista.. yks kaveri oli HH:s töis nii banaanien seasta löyty joku ihme hämähäkki, jalkojen kärkiväli oli reilu 2cm..
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

ms Frost sanoi
ilmeisesti liiskaantunut, peräpään jätösten perusteella?
Oli siis elävä löytyessään,"siististi" yritin sen liiskata että saisin kuvan.

Hmm,pitäisköhän viedä cittarin ilmoitustaululle A3-kokoinen kuva pienellä kuvatekstillä..
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

mikki87 sanoi
joku ihme hämähäkki, jalkojen kärkiväli oli reilu 2cm..
Normaali hämähäkki tuo. Jopa 4cm olen nähny ihan huonehämähäkillä. Semmosella on aika kiva ruokahalu. Kerran olin unohtanu ikkunan kesällä auki kun käytiin viikonloppureisulla anoppilassa ja sunnuntaina takas tultua olikin makkarissa 2 ikkunaa peitossa kaikista pörisijöistä. Kärpäslätkällä hutkisin niitä pari tuntia ja melkeen kaikki sain tapettua. Sit äkkäsin hämähäkin verkon lattianrajassa. Heittelin ne kuolleet sinne verkkoon ja hävisivät muuten aika äkkiä. Siivouspalvelu toimii. ;D Eukkokin tyytyväinen kun ei tarvinnu niitä alkaa siivota. Hyödyllisiä eläimiä. ;) Mahdan olla ainoa joka ruokkii hämähäkkejä?
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

Gallu sanoi
Normaali hämähäkki tuo. Jopa 4cm olen nähny ihan huonehämähäkillä. Semmosella on aika kiva ruokahalu. Kerran olin unohtanu ikkunan kesällä auki kun käytiin viikonloppureisulla anoppilassa ja sunnuntaina takas tultua olikin makkarissa 2 ikkunaa peitossa kaikista pörisijöistä. Kärpäslätkällä hutkisin niitä pari tuntia ja melkeen kaikki sain tapettua. Sit äkkäsin hämähäkin verkon lattianrajassa. Heittelin ne kuolleet sinne verkkoon ja hävisivät muuten aika äkkiä. Siivouspalvelu toimii. ;D Eukkokin tyytyväinen kun ei tarvinnu niitä alkaa siivota. Hyödyllisiä eläimiä. ;) Mahdan olla ainoa joka ruokkii hämähäkkejä?

Joskus pienempänä tuli testailtua iteki tota... Hauskan näköstä ku ne hämähäkit ottaa kärpäsen käsittelyyn, nehän jotenki sulattaa sisälmykset ja imee sen sitten kuin pirtelön, ei jää kuin kuoret jäljelle ;D
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

Pitääpi kokeilla ensi kerralla kun näkee kärpäsen ja hämähäkin seitin ;D ;D.
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

miikka sanoi
Joskus pienempänä tuli testailtua iteki tota... Hauskan näköstä ku ne hämähäkit ottaa kärpäsen käsittelyyn, nehän jotenki sulattaa sisälmykset ja imee sen sitten kuin pirtelön, ei jää kuin kuoret jäljelle ;D
Ai? Tämä oli kierompi kaveri. Se retuutti ne jonnekin seinän väliin tai minne lie ja söi piilossa. Ei paljastanu ammattisalaisuuksia. ;D Ei jääny kuoriakaan. Vissiin seinän raot kohta tilkitty kärpäsen kuorilla. ;D
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

Olihan se netissa kuva siitä hesen salaatista jossa oli joku perhosentoukka tjsp salaatinlehtien seassa :peukku
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

Meillä oli paprikan sisällä kaksi "koi" perhosta..juuri saman näköisiä ja kokosia kun koiperhoset....emäntä vetäs veitsellä paprikan halki ja siellähän ne mukavasti öllötteli ja hengissä olivat......mitä lie??? ;D

mutta oli se hauska nähdä emännän reaktio!!!!!!! :nykii
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

kyllähän noita itikoita aina noitten trooppisten maitten lähetyksiin mahtuu.
itse olen dhl:llä salossa nokialla roudarina ni siellä kuulee noita legendoja. muutama hemmetin kokosta trooppista hämähäkkiä on tullu joskus mukana ja joitain gekkoja,
mutta paras oli viimeviikolla kun tuli eurolavallinen nuudeleita :D
oli aika offtopic :-\
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

:eek: :eek:
Meikäläinen on ainakin vainoharhanen valmissäpylöiden kanssa, jos sielläkin salaatissa köllöttelee matonen :nykii

OT, hämähäkki on ainakin hassun näkönen kun sille "juottaa" votkulia...
 
Vs: MIKÄ TÄMÄ SITTIÄINEN ON?!

Jos omat tiedot ja taidot loppuvat, niin noitten öttiäisten tunnistamiseen on olemassa hyvä sivusto. Kuvailee vain tarkasti ja pistää kuvaa kehiin, niin aika nopeasti sieltä tulee vastaus.

http://www.ikkunasuomenluontoon.fi/
 
Takaisin
Ylös Bottom