Mikä mieltänne painaa ?

Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mr mmc sanoi
Voi perk€&&@&&€€ onnistuin tiputtamaan 3vuotta moitteetta toimineen iPhone pas-avesipumppaamoon :(( nyt ei ole numeroita
Eikä puhelinta :( ja eihän niin isoa paskasäiliötä saanut tyhjäksi että olis puhelimen löytäny :( siellä sen kohtalo kova :(

Ja saatan€&& Samsung teki sitten kello tenät vielä ei passssska osannut siirtää kelloa....
yhteystiedot varmaan koneella? Mulla ois muuten käytetty nelonen myynnissä..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Mr mmc sanoi
Mä hommaan varmaan 5 tai 5c mallin, s on niin törkeän kallis :(
satasen hintaero c vastaan s ottaisin itse mielummin s.

lauri, "pimeyden turvassa" ;D uskaltaa tehdä asioita mitkä ei kestä valoa
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Tähdet tähdet. Joopa joo.

Minä oon pitkään miettinyt poistumista jonnekki vähä erilaisiin maisemiin. Sehän se olis hienoa.
Kai sä Late tiedät että siellä muualla pimeys tulee yleensä, ympäri vuoden about siinä klo 18 jälkeen ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

CatodiuM sanoi
7kk kesti EA:n etummainen alatukivarsi by Motonet. Joku vissiin joskus mainitsi asiasta taannoin..
Eikö noillakin joku takuu ole, kannattaa ainakin kysyä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Länsiauto Vantaan "huiman" viimeistelyn ansiosta Evon kontissa taas vesilätäkkö. Kruununa viikolle vielä eturengas kadottanu paineita vähän liikaa..
Kaikki vuotaa sateella :seina
Lasi punkkua,kunnon yöunet,takuukorjaus ja uudet kumit ni eiköhän se taas tästä..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Venttiseiska sanoi
Koska ja miksi mitsubishi4wd.com-sivusto on suljettu???

Sitä kannattanee kysellä sivuston ylläpitäjiltä. Tällä kerholla ei ollut mitään tekemistä sen sivuston kanssa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MrBlop sanoi
Länsiauto Vantaan "huiman" viimeistelyn ansiosta Evon kontissa taas vesilätäkkö.

Tuonhan voi käsittää kahdella tapaa. Itse olisin automaattisesti käsittänyt että maalipinta on jätetty niin karheeksi ettei se hylji/vahatkaan pysy-> vesi lätäköityy päälle. Mutta ilmeisesti vuotaa vettä konttiin ? :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Niko Päivinen sanoi
Sitä kannattanee kysellä sivuston ylläpitäjiltä. Tällä kerholla ei ollut mitään tekemistä sen sivuston kanssa.

Ajattelin lähinnä, et jos jollain olis jotain tietoa sulkeutumisajasta.

Ja ylläpitäjistä ei ole harmaintakaan hajua, eikä Googlen kauttakaan löydy...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Venttiseiska sanoi
Ajattelin lähinnä, et jos jollain olis jotain tietoa sulkeutumisajasta.

Ja ylläpitäjistä ei ole harmaintakaan hajua, eikä Googlen kauttakaan löydy...

Useamman kuukauden ollut jo kiinni. En alunperinkään ymmärtänyt koko sivuston ajatusta, ts. mitä siellä on/oli, mitä esim. tällä foorumilla ei voisi käsitellä.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Niko Päivinen sanoi
Useamman kuukauden ollut jo kiinni. En alunperinkään ymmärtänyt koko sivuston ajatusta, ts. mitä siellä on/oli, mitä esim. tällä foorumilla ei voisi käsitellä.

Jep. Venttiseiska jatkossa voitkin kirjottaa tänne, tätä ei suljeta sen takia että jollakulla yksittäisellä henkilöllä lopahtaa motivaatio. :)
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Niko Päivinen sanoi
Useamman kuukauden ollut jo kiinni. En alunperinkään ymmärtänyt koko sivuston ajatusta, ts. mitä siellä on/oli, mitä esim. tällä foorumilla ei voisi käsitellä.

Lähinnä V*tuttaa, ettei tullu tallennettua omalle koneelle sieltä niitä "julkisia tiedostoja", esim Pajeron korinkorotus, melkein rautalangasta väännettynä ja kuvien kera.

mystinengalant sanoi
Jep. Venttiseiska jatkossa voitkin kirjottaa tänne, tätä ei suljeta sen takia että jollakulla yksittäisellä henkilöllä lopahtaa motivaatio. :)

Eipä sinne toiselle foorumille tullu pahemmin kirjoiteltua... :peukku
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Rautalangallako niitä pajeroja korotellaan?
sori mut oli pakko ;D
kuten huomaa niin täällä myös laatuvitsejä
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

mystinengalant sanoi
Tuonhan voi käsittää kahdella tapaa. Itse olisin automaattisesti käsittänyt että maalipinta on jätetty niin karheeksi ettei se hylji/vahatkaan pysy-> vesi lätäköityy päälle. Mutta ilmeisesti vuotaa vettä konttiin ? :)

se on tää kielimuuri amatöörien ja ammattikriitikoiden kanssa :)
Mut maalipinta oli liikkeen jäljiltä hyvä ainakin musta. Mystiset mielipiteet voivat sit olla kriittisempiäkin :)
Mut kontin tiiviste vuosi (kontin sisälle vettä :) ) tossa kk sitten ja korjautettiin liikkeen toimesta.
Nyt selvis vielä, et takavalon umpion kautta pääsee vettä (kontin sisälle asti :) ) konttiin.
Merkkiliike ja eivät saa edes konttia siihen kuntoon, et pysyi sadevedet auton ulkopuolella :seina
No toivottavasti kolmas korjauskerta toden sanoo..
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MrBlop sanoi
se on tää kielimuuri amatöörien ja ammattikriitikoiden kanssa :)
Mut maalipinta oli liikkeen jäljiltä hyvä ainakin musta. Mystiset mielipiteet voivat sit olla kriittisempiäkin :)
Mut kontin tiiviste vuosi (kontin sisälle vettä :) ) tossa kk sitten ja korjautettiin liikkeen toimesta.
Nyt selvis vielä, et takavalon umpion kautta pääsee vettä (kontin sisälle asti :) ) konttiin.
Merkkiliike ja eivät saa edes konttia siihen kuntoon, et pysyi sadevedet auton ulkopuolella :seina
No toivottavasti kolmas korjauskerta toden sanoo..
vaurioituiko takaspoileri siinä törmäyksessä? Tai onko mahdollista että se vääntyi ja otettiinko se irti kun oikaistiin autoa?
Meinaan yleensä sieltä alkaa kiinnitysrei'istä vuotamaan konttiin...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Harri K sanoi
vaurioituiko takaspoileri siinä törmäyksessä? Tai onko mahdollista että se vääntyi ja otettiinko se irti kun oikaistiin autoa?
Meinaan yleensä sieltä alkaa kiinnitysrei'istä vuotamaan konttiin...

Meni koko takaspoileri vaihtoon ja tota epäilin ensiksi myös itse, mutta se kontin reunan ympäröimä kumitiiviste osoittautui kuitenkin syylliseksi edellisellä kerralla.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MrBlop sanoi
Meni koko takaspoileri vaihtoon ja tota epäilin ensiksi myös itse, mutta se kontin reunan ympäröimä kumitiiviste osoittautui kuitenkin syylliseksi edellisellä kerralla.

Eli nyt jos "arpoo" niin kontin/perän muodot ei ole orkkis mitoissaan ja kontin kumitateilla on säädetty takaluukun kansi loksun kanssa tasalla ja tämän jälkeen tiiviste jäänyt ilman painatusta eli ilmaan kontin välissä.. veikkaa hän ;D
Tai jotain sinnepäin ::) Toivottavasti saavat korjattua.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Venttiseiska sanoi
Lähinnä V*tuttaa, ettei tullu tallennettua omalle koneelle sieltä niitä "julkisia tiedostoja", esim Pajeron korinkorotus, melkein rautalangasta väännettynä ja kuvien kera.

Eipä sinne toiselle foorumille tullu pahemmin kirjoiteltua... :peukku

Joissain tilanteissa waybackmachine pelastaa.

http://web.archive.org/web/20130616103605/http://mitsubishi4wd.com/

Mutta ei ollut tallentanut juuri tuota korinkorotusta, ainoastaan jakopäärempan.

Nyt kun teet korin korotuksen, niin ota kuvat ja tee artikkeli http://www.mitsubishiclubfinland.com/wiki/ osiioon. Siellä se pysyy niin kauan kun on maksavia jäseniä ja on kaikkien saatavilla.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Prätkäkuumeen lykkäs. Saakeli kun luulin jo päässeeni nuista kakspyöräsistä mut sadepäivien ratoksi oon katellu Isle of Man TT ajojen videoita. Täytyy päästä ees kattomaan nuita hulluja. Pitäskö lähtee porukalla?

Sataa eli kisat on peruttu... NOT!

Btw. Tuolla ei oo nopeusrajoituksia ton viikon aikana koko saarella. Siis ollenkaan. Kenelläkään.
Eli muutama evo täyteen porukkaa ja menoks?
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Basbarduu sanoi
Prätkäkuumeen lykkäs. Saakeli kun luulin jo päässeeni nuista kakspyöräsistä mut sadepäivien ratoksi oon katellu Isle of Man TT ajojen videoita. Täytyy päästä ees kattomaan nuita hulluja. Pitäskö lähtee porukalla?

Sataa eli kisat on peruttu... NOT!

Btw. Tuolla ei oo nopeusrajoituksia ton viikon aikana koko saarella. Siis ollenkaan. Kenelläkään.
Eli muutama evo täyteen porukkaa ja menoks?

Ollaan lähdössä kahden kaverin kanssa Man-saarelle ensi keväänä. Lauttaliput on varattu ja majoitus saarelta. Mennään siis pyörillä Keski-Euroopan kautta ja ajetaan Liverpooliin, josta lautalla yli Man-saarelle. Lautat varattiin kesäkuun lopulla. Reissu kestää kokonaisuudessaan 12 päivää ja saarella ollaan 4 yötä.
Jos et ole vielä lauttaa varannut, niin melkein joudut katselemaan 2015 ajoja.

Ei siellä saarella ole koskaan nopeusrajoituksia muuta kuin taajamissa.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Teemu T. anna pilettis mulle. Voin lainata sulle jotain videoita mitä voisit katella kotona ettei tarvii ulkona palella.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Basbarduu sanoi
Teemu T. anna pilettis mulle. Voin lainata sulle jotain videoita mitä voisit katella kotona ettei tarvii ulkona palella.
paulin kuumat videot ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Basbarduu sanoi
Prätkäkuumeen lykkäs. Saakeli kun luulin jo päässeeni nuista kakspyöräsistä mut sadepäivien ratoksi oon katellu Isle of Man TT ajojen videoita. Täytyy päästä ees kattomaan nuita hulluja. Pitäskö lähtee porukalla?

Sataa eli kisat on peruttu... NOT!

Btw. Tuolla ei oo nopeusrajoituksia ton viikon aikana koko saarella. Siis ollenkaan. Kenelläkään.
Eli muutama evo täyteen porukkaa ja menoks?

Toi video on oikeasti aika vangitseva. Vaikka sen on nähnyt miljoona kertaa ennenkin, se pysäyttää joka kerta. Ei noi ihan tervepäisiä kavereita ole...
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Jep en tiiä itekkään monestikko on tullu katottua.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Me varattiin ne liput tosiaan kesäkuun lopulla lauttaan, ja ei enää saatu edes paikkoja pyörille. Saatiin pelkät jalkamatkustajan paikat. Prätkät jää Liverpooliin odotteleen. Voi olla parempikin niin, ettei satu mitään. 5000 km tulee yhteensä eli 2500 km siivu.
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Sen verra pahasti savolaissielu eksy espoon ihmeelliseen maailmaan jotta jäi mamasan käymättä :seina ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kirppu1990 sanoi
Uusi yritys ehkä maanantaina ;D ei oo helepoo olla turisti tiälä ulukomaila!

eipä Se pk:ssa suunnistaminen sen helpompaa olen, niitä kinttupolkuja erota toisistaan siellä :D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

MäTSi sanoi
eipä Se pk:ssa suunnistaminen sen helpompaa olen, niitä kinttupolkuja erota toisistaan siellä :D

No juu... tosin lähellä käytiin.. numero tais olla joku 14c14... no 14a pihaan asti pääsin... alko bensavalo palaa kuten myös ayc valo.... ;D no ehkä yksi kaksi iltaolutta saa hermot leppyy.. ruokakin tulee kohta nenän etee kun pr0vinci hoitaa keittiön ;D ;D ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

kirppu1990 sanoi
No juu... tosin lähellä käytiin.. numero tais olla joku 14c14... no 14a pihaan asti pääsin... alko bensavalo palaa kuten myös ayc valo.... ;D no ehkä yksi kaksi iltaolutta saa hermot leppyy.. ruokakin tulee kohta nenän etee kun pr0vinci hoitaa keittiön ;D ;D ;D
huolestuin jo... sinne taitaa löytää ihan vaan sinisten valojenki perusteella.. :peukku
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Divi sanoi
huolestuin jo... sinne taitaa löytää ihan vaan sinisten valojenki perusteella.. :peukku

Kiitos vinkistä.. ens kerral kahtelen sit silemät kiiluen niitä sinisiä valoja ;D
 
Vs: Mikä mieltänne painaa ?

Teemu T. sanoi
Ollaan lähdössä kahden kaverin kanssa Man-saarelle ensi keväänä. Lauttaliput on varattu ja majoitus saarelta. Mennään siis pyörillä Keski-Euroopan kautta ja ajetaan Liverpooliin, josta lautalla yli Man-saarelle. Lautat varattiin kesäkuun lopulla. Reissu kestää kokonaisuudessaan 12 päivää ja saarella ollaan 4 yötä.
Jos et ole vielä lauttaa varannut, niin melkein joudut katselemaan 2015 ajoja.

Ei siellä saarella ole koskaan nopeusrajoituksia muuta kuin taajamissa.
Isle of man ;D
http://www.youtube.com/watch?v=12EeoRTWuXA
 
Takaisin
Ylös Bottom