Mikä on kahden alipaineletkun funktio termarikotelolla?

UITTO-

Active Member
Liittynyt
22 Heinäkuu 2006
Sijainti
Tarvasjoki
Mikä on tuo mötikkä termarikotelossa, johon tulee kaks alipaneletkua kiinni? liittyykö se sytkän säätöön tai egr:n ohjaukseen tai jotain, kun katoin et tonne EGR:lle päin menee nuo letkut.

Tosa on menny poikki toinen letkun kiinnityskohta, käytetään säädettävää sytkää niin onko tuo siinä vaiheessa enää pakollinen olla?
 
Vs: Mikä on kahden alipaineletkun funktio termarikotelolla?

Ihan täysin varma en nyt oo mutta mun mielestä se ohjaa sitä aktiivihiilisuodattimen läpi tulevaa bensahuurua koneelle..
 
Vs: Mikä on kahden alipaineletkun funktio termarikotelolla?

mikki87 sanoi
Ihan täysin varma en nyt oo mutta mun mielestä se ohjaa sitä aktiivihiilisuodattimen läpi tulevaa bensahuurua koneelle..
..koska väärin olis arvaus mennyt.

Uitto oli oikeassa,VAIN EGR:n ohjausta varten kys vena,eli jos jostain löydät sopivan tulpan siihen,niin nakkaa koko venalla vesilintua.
 
Vs: Mikä on kahden alipaineletkun funktio termarikotelolla?

ST sanoi
..koska väärin olis arvaus mennyt.

Uitto oli oikeassa,VAIN EGR:n ohjausta varten kys vena,eli jos jostain löydät sopivan tulpan siihen,niin nakkaa koko venalla vesilintua.

Näin mä vähä arvelinki, tos muistu justiin ku luin ett sitähän bensahuuruahan ohjataanki sillä perhanan sähkövenalla.. ;D
 
Vs: Mikä on kahden alipaineletkun funktio termarikotelolla?

ST sanoi
..koska väärin olis arvaus mennyt.

Uitto oli oikeassa,VAIN EGR:n ohjausta varten kys vena,eli jos jostain löydät sopivan tulpan siihen,niin nakkaa koko venalla vesilintua.
lähtee siis kaks letkua. Voiko tän siis ruuvata irti kokonaan termarikotelosta ja pultata umpeen reijän? Ilmeisesti muutakaan alipainejärjestelmää ei kamalasti tarvita sitte kun tulee ohjelmoitava ruisku?

Sori tyhmät kysymykset mutku ei tiä mitään :D
 
Vs: Mikä on kahden alipaineletkun funktio termarikotelolla?

UITTO- sanoi
Voiko tän siis ruuvata irti kokonaan termarikotelosta ja pultata umpeen reijän?
Kyllä.
 
Takaisin
Ylös Bottom