Mikä versio gti:stä??? en ole nähnyt vastaavaa ennen

Samuli008

New Member
Liittynyt
18 Maaliskuu 2014
Autossa erikoisen näköiset puskurit ja helmat. Myös sisusta erilainen kuin muissa.. Auto on 1993 mallia
 

Liitetiedostot

  • mitsu.jpg
    mitsu.jpg
    138.5 KB · Lukukerrat 356
Vs: Mikä versio gti:stä??? en ole nähnyt vastaavaa ennen

kasvojenkohotusmalli. ei varmaan ole kattoluukkua?

noissa oli vähän erilainen takaluukun muovi, kirkkaat vilkut, ei niin komeet puskurit ja tais olla perusplyysit penkeissä. ilman kattoluukkua. -92 tais vaihtua mut mulla on vielä sitä vanhempaa tyyliä. tossa tais olla uudemman sedankorisen alusta ja jouset mut kori vanhempaa. tais olla konekkin uudemman Gti:n mallinen
 
Vs: Mikä versio gti:stä??? en ole nähnyt vastaavaa ennen

Tuo on kieltämättä aika jännä. Nimittäin. HB-malliahan myytiin vanhan korisena muistaakseni faceliftinä vielä kun 93 myytiin jo sedania uudella korilla. Kone oli uudempi Gti. Olisikohan tuo joku tuontimalli ku on sedan facelifti?
 
Vs: Mikä versio gti:stä??? en ole nähnyt vastaavaa ennen

ei oo sedan kyllä toi
 
Vs: Mikä versio gti:stä??? en ole nähnyt vastaavaa ennen

MITSUBISHI 4D LANCER 1.8 GTI-HATCHBACK-LNC69A/246Autoid 3314 / MITSUBISHI LANCER IV (C6_A, C7_A) 1.8 GTi 16V (C69A)Käyttöönottopvm23.8.1993Moottori1.8 LTeho 103 kw / 140 hv, Moottorityyppi4G93
 
Vs: Mikä versio gti:stä??? en ole nähnyt vastaavaa ennen

Mielenkiintonen silti toi, joku kaveri kerto että olis maahantuonnissa muokattu nuo korisarjan osat. Joo kattoluukkua ei ole ja uudempi kone on..
Silti ei vissiin kovin yleinen oo??!? Korjatkaa jos olen väärässä. Suomi-auto on täyd. huoltokirjalla :)
 
Vs: Mikä versio gti:stä??? en ole nähnyt vastaavaa ennen

no moni ei varmaan enää ostanut tuolla korilla GTI.tä kun uudempaa sedania oli saatavilla samaan aikaan. ja jos myynnissä vaan vuoden tai pari ollut niin aika vähäiseksi jää tollaset
 
Vs: Mikä versio gti:stä??? en ole nähnyt vastaavaa ennen

mutta omaa silmää hivelee paljon enempi tuo vanhempi gti hb korisena, kun uudempi cb sedan aika mitään sanomattoman näköinen loppujen lopuksi vaikka ois gti.

ja nyt puhun orkkis vehkeistä.
 
Vs: Mikä versio gti:stä??? en ole nähnyt vastaavaa ennen

Samuli008 sanoi
Mielenkiintonen silti toi, joku kaveri kerto että olis maahantuonnissa muokattu nuo korisarjan osat. Joo kattoluukkua ei ole ja uudempi kone on..
Silti ei vissiin kovin yleinen oo??!? Korjatkaa jos olen väärässä. Suomi-auto on täyd. huoltokirjalla :)

Juu ei kovin yleinen varmaa oo, meijän autotietokanta näyttää et ois 8 rekisteröity suomessa...
 
Vs: Mikä versio gti:stä??? en ole nähnyt vastaavaa ennen

Jyväskylässä ollut vissiin yksi tollanen uudempi ja joskus olen nettiautosta napannut koneelle kuvat myynnissä olleesta tollasesta jossa rekkarin viimeinen numero heittää yhdellä numerolla isompaan.

siinä ne taitaa olla jyväskylässä vastaan ajelleet GTI:t olla. oli sit uus tai toi facelift C6 korinen
 
Vs: Mikä versio gti:stä??? en ole nähnyt vastaavaa ennen

joo siis keneltä hommasin ton auton ni GBG-143 ollut tämän veljellä.. GBG-144 on kans tismalleen samannäköinen.. Ei pidä kyllä hävittää mihinkää :D
 
Takaisin
Ylös Bottom