Millainen sisälämmitin EVO 4:een?

weedee

New Member
Liittynyt
6 Tammikuu 2010
Moro,

Tilasin autoon lohkolämpän ja sisäpistokkeen asennuksen. Defan 1350 terminiä olen harkinnut.

En ole koskaan omistanut autoa missä olisi ollut sisälämmitin, joten vähän kysymysmerkki minkä tehoinen kannattaisi ostaa. Sisälämpän pitäisi pystyä sulattamaan jäät laseista vaikka -25C pakkasessa.

Millasia härpäkkeitä olette itse käyttäneet?
 
Vs: Millainen sisälämmitin EVO 4:een?

Riippuu auton koosta ja lämmitysajasta, mutta 1200 wattinen ei ainakaan kaikissa keleissä pystynyt sulattamaan kaikkia laseja pikkuautossa. Toisaalta nollakelissa auton sai tuolla melkoiseksi saunaksi tarpeeksi pitkällä lämmityksellä.

Jos ei ole rajoituksia sulakkeiden ja virran suhteen niin kannattaa harkita isompaa missä olisi useampi tehoasetus.
 
Vs: Millainen sisälämmitin EVO 4:een?

Mulla ollut käytössä juurikin tuo 1350 , just se sellaine slim malli.

Ekana talvena joskus vuonna 0 ennen ajanlaskun alkua puhalteli vielä ihan ok lämpöjä. Tänä talvena on kyllä lämmittänyt auton , mutta kun oven avaa niin sinne läks lämmöt ja äijä jäätyy Recaroon , että NAPS !

Ehkä kannattais katsoa sitä olikse 2100 malli tai joku sellainen. Siinä on 2 eri vastus aluetta valittavissa ulkolämpötilan ja mieltymysten mukaan.

Muutenkin tuossa pikkasen miettiny , että olis viimeinen talvi jonka tällä katiskalla toimitan. Vittu ikkunat ei aukee ja takaovet olleet kiinni viimeiset 3 viikkoa... Olis se vaan mukavata laittaa ne ostokset kaupasta tulessa tuonne taka jalkatilaan , mutta kun ei... :peukku
 
Vs: Millainen sisälämmitin EVO 4:een?

Ok hyvä tietää. 2100w termini malli ei ole kuin pari-kolme kymppiä kallimpi, joten otan sellasen suoraan niin ei tarvi sitten tuskailla.

Webasto olisi kuningas, mutta ei p...e kestä maksaa vähintään puoltatoistatonnia siitä. Mielummin säästän ne rahat vaikka siihen kun AYC leviää :)
 
Takaisin
Ylös Bottom