Miltäs näyttäisi tämä "scoop" 8gen galantissa ?

Niin ja mikä on tuo lippa tuolla puskurin alla, mistä tommosen saa :eek:
 
Lipasta pari kuvaa sain kans.

Kysyn seuraavaks et mist se on otettu. Aavistus se on lyhyt sivuilta mitä kuvasta katsoin.
 
Tosi hieno scooppi, käy loistavasti. Laita ihmeessä! :peukku

Nykyään lähes kaikki scoopit näyttää hyvältä, kunhan ei oo sitä mitsun evo scooppia, mitä näkee joka toisessa tuunatussa autossa. :seina
 
*tun skuupit sanon mä. En kannata niitä ollenkaan ellei oo moottorin vaatimaa tarvetta :peukku
 
Hepa^ sanoi
Nykyään lähes kaikki scoopit näyttää hyvältä, kunhan ei oo sitä mitsun evo scooppia, mitä näkee joka toisessa tuunatussa autossa.  :seina

Ja mitäköhän evo scoopeista meinaat? Kolmonen on luultavasti yksi hienoimpia mitä mun mielestä on ;)
 
Jaakko N sanoi
Ja mitäköhän evo scoopeista meinaat? Kolmonen on luultavasti yksi hienoimpia mitä mun mielestä on ;)

Evo 6 skuuppia siis tarkotan, mitä nyt on liian monessa muuten hienossa autossa. Vaikka onhan se hyvä että ihmiset laittavat mitsua esille autoihinsa. :p

Kolmosen skuupista, niin voiko sitä edes sanoa skuupiksi? Konepellissä vaan muutama aukko.
 
Ensimmäisen postauksen kuvissa oleva alalippa on peräisin Renault Escapesta. Käy normi keulaan hienosti, mutta Avance /sport keulasta jää sivuilta lyhyeksi.

Laitan kuvia lisää, kun kerkiän.
 
Harri K sanoi
Ensimmäisen postauksen kuvissa oleva alalippa on peräisin Renault Escapesta. Käy normi keulaan hienosti, mutta Avance /sport keulasta jää sivuilta lyhyeksi.

:eek:fftopic

Mistähän noita Rellun lippoja saa kun Jenkit kiusaa mua kyselyillä Lagunan lipoista, käyvät kuulemma Stealthiin  ::)
 
MaxFlower sanoi
Harri K sanoi
Ensimmäisen postauksen kuvissa oleva alalippa on peräisin Renault Escapesta. Käy normi keulaan hienosti, mutta Avance /sport keulasta jää sivuilta lyhyeksi.

:eek:fftopic

Mistähän noita Rellun lippoja saa kun Jenkit kiusaa mua kyselyillä Lagunan lipoista, käyvät kuulemma Stealthiin  ::)
Joo toi Lagunan lippa tuntuu sopivan vähän jokaiseen autoon, niitähän on laitettu suomessakin useampiin autoihin joten saattaa olla et uusia joudut kyselemään suoraan rellun maahantuonnista!
 
Jani T sanoi
MaxFlower sanoi
Harri K sanoi
Ensimmäisen postauksen kuvissa oleva alalippa on peräisin Renault Escapesta. Käy normi keulaan hienosti, mutta Avance /sport keulasta jää sivuilta lyhyeksi.

:eek:fftopic

Mistähän noita Rellun lippoja saa kun Jenkit kiusaa mua kyselyillä Lagunan lipoista, käyvät kuulemma Stealthiin  ::)
Joo toi Lagunan lippa tuntuu sopivan vähän jokaiseen autoon, niitähän on laitettu suomessakin useampiin autoihin joten saattaa olla et uusia joudut kyselemään suoraan rellun maahantuonnista!

Voin kertoa, että käytetyt on harvassa ja purkaamot miltein koluttu. ~150eukkoo renaultin maahantuojalla tuo lagunan lippa.
 
Takaisin
Ylös Bottom