Minkä kokoiset vanteet sigmaan???

M

Make-82

Guest
Osaisko joku kertoa mikä on maksimi vanne/rengaskoko sigmaan missä on ecs? Nämä ecs:n tolpat taitaa syödä tuolta kotelosta vähän isomman alan ku normaalialustalla olevissa. Ajatuksissa olis ostaa 18" vanteet, mutta pikkusen rupes epäilyttämään että mahtuvatko. Kellään kokemuksia???
 
Moro
Ostin tossa viime kesänä sigmaani 18 tuumaiset alut ja hyvin sopivat alle. Eli siis 225/40-18 on koko paketti. Leveempiä ei varmaankaan olis saanu mahtumaan alle.
Maksimista en tiedä mutta aika lähellä sitä noiden mun gummien leveys ainakin on.
Mullakin on toi ecs härdelli autossa.
 
Kiitoksia tiedosta! Kutakuinkin just sen kokonen setti mulla olikin haaveissa. Onko sulla kuvia autostas? Ois mukava nähä miltä ne 18 tuumaset näyttää. :p Pitääkin ruveta armottomasti vanneluetteloita pläräämään, on vielä sekin hankaluus eessä että mimmoset vanteet sitä valitsis. ???
 
Kyllähän mulla jotain kuvia olis. Voin lähetellä sulle muutaman kuvan sähköpostilla.
Vanteiden valinta onkin TODELLA hankala juttu. Helpottais valintaa jos olis noita oravannahkoja reilusti. Itse ostin Alesion F1 vanteet jotka sopii mielestäni tosi hyvin Sigmaan.
 
Se on kyllä valitettavan totta että tuo rahapolitiikka aika paljon supistaa vannevalikoimaa. :'( Jos viitit niin laitatko kuvia osotteeseen: marko.miettinen82@luukku.com
Pääsen sitte ihailemaan kaikessa rauhassa. :)
 
Jos sua Make kiinnostaa katella lisää sigmoja niin tossa olis pari linkkiä.
http://www.diamanteowners.com ja
http://www.fastmagna.com  ;)
 
Jeps, sigmat kiinnostaa aina! ;D ;D On upeen näkösiä laitteita tuolla, eipä käy taas aika pitkäks ku noita kuvia selailee. 8)
 
Vs: Minkä kokoiset vanteet sigmaan???

Osaisko joku sanoa,että meneekö tollaiset 17*7 vanteet 45ET:llä 91" Sigmaan,normi alustalla ja ei 4pyörä ohjausta? Ku polttelis tollaiset uuden Primeran alkuperäiset vanteet,ovat sopivan lähellä RS8 Replicaa ja omasta mielestä näyttäisivät varmaan hyvältä kiilloitettuna.
 
Vs: Minkä kokoiset vanteet sigmaan???

Itse itselleni vastaten,sopii. Tuossa on muuten tärkeimmät tiedot Sigmaan vanteita katselevalle.

  • Koko 15-19
    Jako 5x114.3
    Kierre 12x1.5m
    Et, minimi 40
    Et, maksimi 45
    Et, alkuperäinen 45
    Keskireikä 67.1
    Huomioitavaa 195-65-15
    205-55-16
    225-45-17
 
Vs: Minkä kokoiset vanteet sigmaan???

Nuo anakin käy. vanne 17"x 7 kumi 215 50 17
 
Vs: Minkä kokoiset vanteet sigmaan???

Eikös nuo oo Grandiksen alut, koko ainakin täsmäis ulkonäön lisäks?
 
Vs: Minkä kokoiset vanteet sigmaan???

moro.ite ostin vaan 17" alut sigmaan 225/45 renkailla.inter merkkiset malli hawk ja kohtuu hintaiset.mutta sopii erittäin hyvin jyhkeä vanne jyhkeään autoon. :driver
 
Vs: Minkä kokoiset vanteet sigmaan???

Juu ja mulle kelpas 16" Rial Campot, kun piti niihin kumitkin saada; 215/55:t ..ei jaksa vanha enää hifistellä :) (eli kukkarokin sanelee jotain..)
 
Takaisin
Ylös Bottom