Minkä kokoiset vanteet sinulla on?

Mikä vannekoko kesä varusteissa???

  • 13"

    Äänet 1 2.3%
  • 14"

    Äänet 4 9.3%
  • 15"

    Äänet 8 18.6%
  • 16"

    Äänet 9 20.9%
  • 17"

    Äänet 12 27.9%
  • 18"

    Äänet 5 11.6%
  • 19"

    Äänet 1 2.3%
  • 20"

    Äänet 2 4.7%
  • Jättikoko ja suuremmat

    Äänet 1 2.3%

  • Äänestäjiä yhteensä
    43

Jakke

Mitsubishi Pajero Instyle 07
Liittynyt
22 Huhtikuu 2004
Sijainti
Valkeala
Eli alkoi kevään odottelu ja tuli mieleen tuollainen asia, että minkä kokoisilla kesäpyörillä sitä ajellaan. :driver

Edit..... Ne otsikot kuntoon, argh  :seina :seina

sorry!! huono kielioppi.  ???
 
No riippuu mitä autoo kattoo ;D 17", 16" ja 14" ;D
 
Talvella pyörii 14" orkkis alut ja kesäks tulee alle vielä "korkkaamattomat" 16" MiMit ;) (käytetyt ;D)
 
Talvella kaikissa 15" kesällä: 2 sarjaa 15", 16" ja 17" tulossa.
 
Koot on nyt sitä luokkaa et joutuuko tässä taas miettimään koon kasvatusta ;) toi toinen 20" on mun mutta kuka tunnustaa ton toisen ??? ;D
 
Alkuperäset 14" peltivanteet alkuperäisillä koristekapseleilla löytyy kesä- ja talvipyöristä ;D
 
Jani T sanoi
Koot on nyt sitä luokkaa et joutuuko tässä taas miettimään koon kasvatusta ;) toi toinen 20" on mun mutta kuka tunnustaa ton toisen ??? ;D

;D Syyllinen löytyy täältä...

Onneksi taidan voittaa vielä leveydessä...  :peukku
 
No ei oo,kerpele,,

Kai se on laitettava visa vinkumaan taasen.Jotain 17" ajattelin,50,ja 215.Tietenkin otetaan vinkkilöitä vastaan mitä Gallun alle mahtuu.Germaanien rek otteessa tais olla 17/45/225,tai sit muistan väärin...vanteetkin on vielä hakusessa,,,ei sattuis keltään löytymään edullisesti?
 
On tullu tässä itse mietittyä jos siirtyis keväällä takaisin 16" kokoon noiden 17" sijasta ::)
 
Tällä hetkellä kesäpyörät on vakiot 14". Mutta kyllä sitä on pakko isommat hommata ensi kesäksi jos vaan tuo auto silloin vielä itsellä on. 17" vois olla passeli koko :)
 
Takaisin
Ylös Bottom