Mistä 2005 Lancer HR-Editioniin takaiskarit/jouset ?

TurboSmurf

New Member
Liittynyt
4 Elokuu 2012
Kyseiseen autoon tuskin täältä suomesta löytyy sport-jousia, iskunvaimentimet kyllä löytyi.
Mutta, kävisiköhän Evojen takajouset tuohon, autovahinkokeskuksessa on muutama 2000-luvun evo lunarissa ja sieltä saisi varaosia.

Auto ei saanut leimaa, koska takana on säädettävä alusta ja edessä vakio sport-alusta, pitää olla joko edessä säädettävät myös taikka takana alkuperäiset sport-iskarit/jouset.
 
Vs: Mistä 2005 Lancer HR-Editioniin takaiskarit/jouset ?

Miten niin ei löydy? Unohdat vaan ton sun HR-editioinin kun se ei liity jousiin/alustaan mitenkään. Esim. Eibachilta saa Pro-Kittiä, mitä ite voin suositella ja monelta muultakin valmistajalta saa jousia. Muista vaan kattoa että Mallitarkenne on joko Lancer CS0 tai Lancer CS9. Periaatteessa minkä tahansa CS-mallin jouset käy sulle kun alusta on jousia/vakaajia lukuunottamatta identtinen. Mut jos ostat CS3:lle tarkoitetut -30mm niin älä ihmettele jos ei tipu yhtään :D

Evon alusta on kovin samanlainen, mutta kuitenkin täysin erilainen. Eli ei suoraan samoja osia, ei voi soveltaa.

Mikä "säädettävä alusta" sulla on takana? Tää on yks, mitä ei oo tullu vastaan tähän autoon meinaan :)

Mä voin lainata ja harkita myydäkkin vakio Sport-alustan jouset sulle, jos tarviit. Iskareita mulla ei oo kyllä tarjota mutta KAHA:n jälleenmyyjiltä saa esim. Sachs Super Touring iskareita mitä voin lämpimästi suositella. Ja mul on myös etuiskareihin toinen setti kumeja joista voin luopua pilkkahintaan. Mä kun en tiennyt että ne tulee myös iskareissa mukana niin ostin myös erikseen, varuiks :D

Sasch varaosat:
SA 312 890 - eteen (Super Touring)
SA 313 861 - taakse (ei erikseen mainittu, mun rekkarin mukaan haettu)
 
Vs: Mistä 2005 Lancer HR-Editioniin takaiskarit/jouset ?

No mitäs hintaa huutelet niistä jousista, vakio sport-jousista siis ? :p Iskarit niihin löysin jo tuolta yhdeltä sivulta, et se puoli on hanskassa. :)
 
Takaisin
Ylös Bottom