Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

miikka sanoi
Olen iloinen että tuli valittua alaksi tämä autopuoli. Valmistumiseen on nyt vuoden verran ja taantuma tuntuu vaikuttavan lähes kaikkiin aloihin, mutta tiettyihin autoalan työtehtäviin ei kyllä työpula iske. Ens kuussa työhaastattelu katsastusmiehen hommiin :peukku

Ja kun tämä taantuma tässä pääsee vaikuttamaan niin veikkaan että tulee enemmän ja enemmän niitä vanhoja ruostepommeja tökittäviksi! :) Että hajoappa niihin ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jei. Joulun jälkeen pihaan ilmestyy ihmeteltäväksi -78 Sapporo GSR. ;) Ei malta odottaa
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harvinaisesta lauantai aamusta, ei ole kankkusta 8)
Noh huomen uamuna suattaa hyvinnii olla ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Takasin töihin vasta loppiaisen jälkeen :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

pitkät vapaat, pickup helvetin hyvässä kunnossa ja paljon tekemistä! :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Karmeen väännön ja piilovittuilun ansiosta sain kun sainkin 31.12 sekä 2.1 päivät töistä vapaaksi pomolta! :peukku
Vaatihan se 2vkoa 9-13h työpäiviä + lauantain...sekä muuteki kun on "tuntipankissa" jo tuota ennen +35h saldoa eikä yhtää pidettyä lomapäivää koko syksylle... :seina
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sain tänään fixattua hampaan josta olin ihan varma että on mennyttä kalua..ei tarvinnut edes juuri hoitoa. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
Hyvä pointti! Tosin 2 ahdinta ja 4 vetävää pyöryy uupuu

eli pitäis olla vähintään kuuspyöräinen tuplaturbo jossa vielä kaikki renkaat ruopis? ;D


Itseä ilostuttaa kun sain rakkaan Ibanezin sähkökitarani (RG-320FA) vihdoin kuntoon :) Kaula oli vääntynyt jo ostettaessa monta vuotta sitten, mallia korkkiruuvi siis, mutta eipä ole enää...!!! Ja nauhatkin on nyt hiottu. Äijät että soi nätisti, toisin sanoen niinkuin pitääkin :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani Alholle suuret kiitokset ecun korjauksesta,auto käy ja kukkuu niinkuin pitääki :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

UK-Ranska-Belgia-Hollanti-Saksa-Tanska-Ruotsi-vaiheessa ollaan. huomenna suomeen.
eli tänään lähdettiin 00:00 Gatwickistä, ja nyt ollaan malmössa hotellissa yötä.
Mutta hauskaa on ollut, kuva puhukoon puolestaan...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Zygi sanoi
UK-Ranska-Belgia-Hollanti-Saksa-Tanska-Ruotsi-vaiheessa ollaan. huomenna suomeen.
eli tänään lähdettiin 00:00 Gatwickistä, ja nyt ollaan malmössa hotellissa yötä.
Mutta hauskaa on ollut, kuva puhukoon puolestaan...

Ootko sä perhana Touranin menny hommaamaan? Perheenlisäystä tiedossa? ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Zygi sanoi
UK-Ranska-Belgia-Hollanti-Saksa-Tanska-Ruotsi-vaiheessa ollaan. huomenna suomeen.
eli tänään lähdettiin 00:00 Gatwickistä, ja nyt ollaan malmössa hotellissa yötä.
Mutta hauskaa on ollut, kuva puhukoon puolestaan...

Ei hitto, Suzuki Cappucino? :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

http://www.yle.fi/tekstitv/html/P167_01.html

;D

Että kontin hinta noin 700 €

Kyllä olis nyt halpaa hommata auto suomeen ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

PS3, G25, Gran Turismo 5 ja Guitar Hero... ;D ja tietysti siideri...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jäsenmaksu maksettua , ja korttia odotellessa ;D :peukku :kuningas
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Näin pääsi käymään. Oiskohan tästä tilistä vielä varaa käydä katsastamassa toi kikkare.. 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

PÄÄSEE / joutuu? töihin taas huomenna :D ollu pitkä loma, vähän alkanu kypsyttämään, onneks toi datsuni on pitäny mielen virkeenä joulusta eteenpäin, tai joulunpyhistä. Ollu hyvää aikaa tehäkki sitä.

Huomenna hakemaan värit siihen, mistä voi olla ja iloinen :) ainakin iloinen väri tulee :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MakeM sanoi
Näin pääsi käymään. Oiskohan tästä tilistä vielä varaa käydä katsastamassa toi kikkare.. 8)

Etsi tuosta halvin paikka: http://www.katsastushinnat.fi/ ;D

On muuten ihan törkeitä eroja hinnoissa eri puolella maata...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ast sanoi
Etsi tuosta halvin paikka: http://www.katsastushinnat.fi/ ;D

On muuten ihan törkeitä eroja hinnoissa eri puolella maata...




kaks lähintä paikkaa...toinen kalleimpien listan sijalla 8...ja toinen sijalla 13... :seina
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ast sanoi
Etsi tuosta halvin paikka: http://www.katsastushinnat.fi/ ;D

On muuten ihan törkeitä eroja hinnoissa eri puolella maata...
Espoon Herttoniemen katsastuksessa tuli käytyä viimeks, muuten ihan hienoa mut tiskillä oli palvelu niin tympeää et teki mieli kuolla. Mankkaalle joutuu liene suuntaamaan, tosi ystävällinen palvelu eikä ollu jonoja ainakaan ko kilvet hain... Sinnekkin vaan uppoais se 73e, vaikka on just 12kk 6kk sitten syynätty joka mutteri läpi..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MakeM sanoi
Espoon Herttoniemen katsastuksessa tuli käytyä viimeks, muuten ihan hienoa mut tiskillä oli palvelu niin tympeää et teki mieli kuolla. Mankkaalle joutuu liene suuntaamaan, tosi ystävällinen palvelu eikä ollu jonoja ainakaan ko kilvet hain... Sinnekkin vaan uppoais se 73e, vaikka on just 12kk 6kk sitten syynätty joka mutteri läpi..

Ihan vain tähän katsastusasiaan liittyen, palvelusta ja nimenomaan hyvästä sellaisesta olen itse valmis maksamaan joten tulen toistekin asioimaan Suomenojan A1- katsastusasemalla :) :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pölhökustaa sanoi
Jäsenanomuksen jätin, mutta vastausta ei ole vielä näkynyt.

Mulla tuli tuurillaan noin vajaassa vuorokaudessa. Kyllä se sullekkin tulee kun maltat odottaa hetkisen
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pölhökustaalle lähti myös eilen lasku. En vastaillut kaikille mutta laskut on lähtenyt tietonsa lähettäneille. Joissakin sähköposteissa on se ongelma että se blokkaa kerhon viestit joten sille edes mä en voi mitään :-\

Vanhoille jäsenille lähtee laskuja ja niihin laitetaan kokouskutsu samaan joten lukekaa se lappunen/liite :)
Muutoksia tulee jäsennumeroihin myös... malttakaa hetki mutta kyllä te pääsette maksamaan jäsenmaksun myös tälle vuodelle.

Jatkakaa tätä jäsenmaksu/kortti jutustelua tuolla toisessa threadissa.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MetanolMan sanoi
Ihan vain tähän katsastusasiaan liittyen, palvelusta ja nimenomaan hyvästä sellaisesta olen itse valmis maksamaan joten tulen toistekin asioimaan Suomenojan A1- katsastusasemalla :) :peukku

Suomenojan A-katsastuksessa vai Suomenojan K1:llä? :)

A-katsastuksessa on hyvä palvelu, mutta karseat hinnat. K1 on hieman halvempi, mutta palvelu aika hanurista. Kuuluu konttoreihin johon ei ainakaan pidä mennä rekisteröintikatsastusta suorittamaan. Näillä kulmilla olen päätynyt käyttämään Suomenojan Hakusta, lähinnä halvimman hinnan takia. Mielenkiintoinen asetelma kun Hakus ja A-katsastus ovat naapuritaloja, silti entisellä valtiollisella maksaa rekisteröintikatsastus yli 90 euroa enemmän!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nokonzok sanoi
Suomenojan A-katsastuksessa vai Suomenojan K1:llä? :)

A-katsastuksessa on hyvä palvelu, mutta karseat hinnat. K1 on hieman halvempi, mutta palvelu aika hanurista. Kuuluu konttoreihin johon ei ainakaan pidä mennä rekisteröintikatsastusta suorittamaan. Näillä kulmilla olen päätynyt käyttämään Suomenojan Hakusta, lähinnä halvimman hinnan takia. Mielenkiintoinen asetelma kun Hakus ja A-katsastus ovat naapuritaloja, silti entisellä valtiollisella maksaa rekisteröintikatsastus yli 90 euroa enemmän!

No hitto, K1-katsastusta tietysti tarkotin. Mulla ainakin oli ihan hyvä palvelu... tiedä sitten sattuiko vaan tuurina kohdalle oikein ystävällinen nuorimies ;D Eikös tuo Hakus oo periaatteessa Kaitaa/Hannus puolella jo...?
 
Vs: Mistä olet iloinen?


:kuningas

Ja jotenkin muutenkin on semmonen hieno fiilis, tiedä johtuuko kelistä vai mistä, ja vaikkei haarukka tänään vielä tullutkaan :(
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ast sanoi
Etsi tuosta halvin paikka: http://www.katsastushinnat.fi/ ;D

On muuten ihan törkeitä eroja hinnoissa eri puolella maata...
Ja jos hintaeroja paikkakuntien sisälläkin, niin eikös se osoita, että kilpailu toimii ;) Jos hintaeroja ei olisi, niin sittenhän olisi kartelli epäilys.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sanat 'Suomi' ja 'kilpailu toimii' ei kyllä mahdu mitenkään samaan lauseeseen..
Mä oon näemmä vaikea tapaus kun enoole vielä club memberikään.. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Olen iloinen siitä että uusia tyyppejä liittynyt tähän pieneen joukkoon. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Siitä että tuli lunta ja kerkesin käydä kylillä sudittelemassa ennen kun ne sulaa pois :D
Hauskaa oli koko rahan edestä :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

puerco sanoi
Siitä että tuli lunta ja kerkesin käydä kylillä sudittelemassa ennen kun ne sulaa pois :D
Älähän nyt manaile siellä ;D Ei ne mihinkään nyt sula :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jani T sanoi
Älähän nyt manaile siellä ;D Ei ne mihinkään nyt sula :peukku

Mä jostain syystä alan luottamaan näihi poppamies Tasangon ennusteisiin. On se aika velho.. :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ei sitten pystynyt hyodyntamaan hienoja keleja :driver :seina
Jaa, miksi kirjoitan siita tahan ketjuun?
No, syyna oli se etta lokakuussa tilatut talvirenkaat saapuivat ja nyt on vihdoin nastarenkaat kesakumien sijaan (eika viittinyt kikkailulla repia heti nastoja irti). ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sir lancelot meni katsastuksesta läpi. :peukku Ainut huomautus: Hammastangossa havaittu tällä hetkellä merkityksettömiä välyksiä.Pyydä huoltoa kiinnittämään asiaan huomiota..*reps*
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Siitä että Evo3:sen lootasta löyty etulukko sekä keskiviskon paikalla lymyili cuscon 35/65 voimaa jakava lukko... Ihme kun tarjoskin herkusti perää ;D Olihan toi auto myynnissäkin jonkun aikaa mutta kellekkään ei kelvannut ;)

tarmacgear%20(Small).JPG

lukko%20(Small).JPG
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Enpä osaa sanoa.. tarvii tänään tutkia paremmin. Yritin jo netistä löytää jotain faktaa ja toimintatapaa mutten vielä löytänyt.

http://www.cusco.co.jp/en/parts_product/products/tarmac_gear.html
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tuossa linkittämässäsi ei ainakaan ole mitään lukkoa. Asfaltilla varmaan toimiikin mutta hiekkalla ja lumella käytös voi olla vähän arveluttavaa...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MakeM sanoi
Tuossa linkittämässäsi ei ainakaan ole mitään lukkoa. Asfaltilla varmaan toimiikin mutta hiekkalla ja lumella käytös voi olla vähän arveluttavaa...

Mitä evoa ehdin kokeilla lumella / soralla niin hienosti meni.Ei ainaskaan puskenut ;)

Tuohan on nyt niin kuin avoinkeskilukko joka jakaa taakse enemmän voimaa ? Noh jos edessä ja takana on mekaaniset lukot ja taakse menee enemmän voimaa niin mitä merkitystä sillä on että se ylimääräinen voima hukataan ekana takapäähän (sutimiseen)
Kuiteskin noi päätylukot pitää huolen että kovin herkästi sitä voimaa ei hukata esim yhden pyörän pyörimiseen.

Noh turhaa spekuloida enempää... Kokeilen lootan saada nippuun ja tulla kokoukseen jos siellä pääsis sit jääradalle testaan ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Se vaan että jos on menossa jo ns. kammolintassa niin ei taida etuakselille järin paljoa voimaa siirtyä, mukava oikaista siis. Ja jos saa puskemaan niin tuskin kaasulla kovin herkästi kääntyy enää. Joku rallisetä varmaan kertoo keskilukosta mielellään lisää meille hölmöille.
 
Takaisin
Ylös Bottom