Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?



Kyllä se on vaa nii mukavaa :p Tosissaan tuon verran satanu lunta tnä ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

*SS* sanoi
Kyllä se on vaa nii mukavaa :p Tosissaan tuon verran satanu lunta tnä ;D

Oli kyllä mukavaa vaikka evo olikin parkissa suurimman osan päivästä.. ei neliveto corolla lukoilla ollut yhtään huono vaihtoehto noille lumille :D Ajoin muuten talvisalonmäkeä alas kävelyvauhtia ja ajattelin hiljentää risteykseen niin valuin sitten renkaat lukossa 15m alespäin kun oli vähän livakkaa :D
"Melkein" säälitti kun kaupungissa yksi pösö ei päässyt kahdista liikennevaloista vihreillä kun suti ;D

Mut olen mie ilonenkin, huomenna evo saa taas uutta maalia pintaan ja toivottavasti tulee kerralla hyvä ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

*SS* sanoi


Kyllä se on vaa nii mukavaa :p Tosissaan tuon verran satanu lunta tnä ;D

Täällä ei oo koko talvena ollu yhteensäkkää noi paljoo lunta ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tänään oli täälläkin päin illasta sen verran kiva keli, että piti ihan ilman sen kummempaa syytä käydä vähän autoa ulkoiluttamassa. Olikin tämän "talven" ainoat liukastelut jääradan lisäksi, ja varmaan viimeisiksi jää...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Evo saatu takaisin maalauksesta :peukku Olivat sitten näköjään kaupanpiäle oikoneet ovesta vanhan lommonkin joka oli n. 20cm leveä, 10cm korkea ja 1,5-2cm syvä.. Nyt sitten odotellaan mitä saan köyhtyä omavastuun päälle kun maalasivat koko takapuskurin samalla.. Ei voi taas muuta kun kiittää jo kolmatta kertaa savonlinnan auto-ehostetta ja heidän ammattitaitoa :peukku
Takaovitarrakin löytyi maahantuojalta sopivaan 46e+rapiat hintaan, ompahan oem eikä ebay ;D
 

Liitetiedostot

  • ovi.jpg
    ovi.jpg
    185.3 KB · Lukukerrat 494
Vs: Mistä olet iloinen?

Kierrelly ja soitellu ympäri kyliä ettien oikeata vesipumppua evoon.Viimenään mamasanilta saatii nopealla toimituksella osa tiskiin.Joten kävinpä päiväajelulla Espoossa ja nyt ootellaan millon auton öääsee hakemaan korjaamolta.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

;D Ei ota yhtään pattiin... kerpele. :p
 

Liitetiedostot

  • d897d02f7fbbb342e0471074cc4f6bcf8acd7252c6c5badbdefa1032e7a5d79b.jpeg
    d897d02f7fbbb342e0471074cc4f6bcf8acd7252c6c5badbdefa1032e7a5d79b.jpeg
    61.8 KB · Lukukerrat 430
  • ukk___saatanan_tunarit__by_or_else_you_will_die-d53g1o6.jpeg
    ukk___saatanan_tunarit__by_or_else_you_will_die-d53g1o6.jpeg
    24.9 KB · Lukukerrat 410
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Yks auto vähemmän itellä, eli myyty :peukku

Eilen lähti täältä kans yks, eli enää 3 autoa... Ja moottoripyörä ja mopo ja vene. :D

Itse olen iloinen siitä, että vielä huomenna on vapaapäivä. Onhan se toki maanantai kotonakin, mutta eipähän tarvitse muiden sietää sitä kun tuskailen sitä kun mikään ei onnistu ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nostokurki sanoi
Eilen lähti täältä kans yks, eli enää 3 autoa... Ja moottoripyörä ja mopo ja vene. :D

Itse olen iloinen siitä, että vielä huomenna on vapaapäivä. Onhan se toki maanantai kotonakin, mutta eipähän tarvitse muiden sietää sitä kun tuskailen sitä kun mikään ei onnistu ;D
huomenna eka vapaa pitkään aikaan ja seuraavaan onkin taas aikaa :p
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Veikkaus.fi näyttää El Classicon livestreamina! Hieno matsi ollut tähän asti, mutta ei voi kuin ihmetellä missä Barcan puolustus elää. Benzema päässyt boksin sisältä vapaasti tekopaikkaan jo vissiin 4 kertaa...

Joka tapauksessa yksi vuoden parhaista peleistä tähän asti. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mitsumikko sanoi
go Messi!!!!

Pistin pikku Betsin että Messi tekeee enemmän ku Ronaldo ::) :peukku

:peukku Aika äijä kun kahdessa peräkkäisessä matsissa tekee kolme maalia. Saa nähdä vieläkö verkot heiluu keskiviikko iltana ?
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Saa vanha gti lanceri kyytiä 24 hertsileijaapojjaaat ;D
https://www.facebook.com/photo.php?v=10202926225704319&set=vb.1463372947&type=2&theater
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Lisäduunia ja tienistiä tulee kun tilauksesta :)
Torstaina suuntana turku ja baltic princess.. Uuden laivan valloitus siis työnmerkeissä :peukku
vaikka jostain syystä aina viimeseen asti vältellyt turkuun menoa
 
Vs: Mistä olet iloinen?

kirppu1990 sanoi
Lisäduunia ja tienistiä tulee kun tilauksesta :)
Torstaina suuntana turku ja baltic princess.. Uuden laivan valloitus siis työnmerkeissä :peukku
vaikka jostain syystä aina viimeseen asti vältellyt turkuun menoa

OT. Onko sulla reseptiä perunasalaattiin ja semmoseen kuivakakkuun missä on jotain rusinoita tai mitä lie papanoita? Tallink Starilla oli aamupalalla noita ja oli hyviä ;D
Etkös sä ollut laivan keittiössä hommissa :)
Vai tuleeko ruuat jostain keskuskeittiöstä tai noi kakut valmiina....
 
Vs: Mistä olet iloinen?

cristan sanoi
OT. Onko sulla reseptiä perunasalaattiin ja semmoseen kuivakakkuun missä on jotain rusinoita tai mitä lie papanoita? Tallink Starilla oli aamupalalla noita ja oli hyviä ;D
Etkös sä ollut laivan keittiössä hommissa :)
Vai tuleeko ruuat jostain keskuskeittiöstä tai noi kakut valmiina....

Laitan yv:tä sulle muutamasta perunasalaatista mitä muistan tehneeni itse ainakin laivalla.. Kakuista en osaa sanoa; serenadella muutama leipuri leipoo itse paljon erilaisia kuivakakkuja ulkomuististaan. :/
 
Vs: Mistä olet iloinen?

kirppu1990 sanoi
Laitan yv:tä sulle muutamasta perunasalaatista mitä muistan tehneeni itse ainakin laivalla.. Kakuista en osaa sanoa; serenadella muutama leipuri leipoo itse paljon erilaisia kuivakakkuja ulkomuististaan. :/

Kiitos. Tossa perunasalaatissa oli ainakin perunaa, purjoa ja kermaviiliä/cremeä ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

cristan sanoi
Kiitos. Tossa perunasalaatissa oli ainakin perunaa, purjoa ja kermaviiliä/cremeä ;D

äh.. unohdin kirjoittaa sinne resepteihin, että jos tuoretta ruohosipulia löytää kaupasta niin sitä kannattaa laittaa :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mä olen iloinen autokoululainen. D-kortin ajotunnit on hauskoja ja tänään pääsi ajeleen oikein kunnon paikkarijuhdalla, 1 000 000 km ajetulla matalalattia Scanialla. ;D Oli kuitenkin taas kivaa ja hyvin meni. :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mulla oli eilen synttärit ja samalla pidettiin Tepin ja mun uuden kodin tuparit, juhlimassa parhaita kavereita ja ystäviä. Lahjoja jaeltiin, mutta eniten mieltä lämmitti meidän luottomekaanikon lahja josta kuva alla sekä Tepiltä saatu uusi kevyempi vauhtipyörä mun Evoon. Mutta tää luottomekaanikon lahja oli kyllä erityisen hauska, eli pari palaa peltiä. :D Melko osuvaa.

10009322_822569131090740_705732689_n.jpg
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi

Jaa että semmonen lippu aprillipäivänä... :p Mutta kun tiedossa on, että ukko on menossa tuonne oikeasti, niin haist hanuri, minä vaan yritän katsoa matsia töllöstä. ;D Eiköhän Messi tee taas muutaman maalin... :peukku

Minä olen iloinen, että autoprojekti on nyt menossa kovaa tahtia kasaan ja pitäisi olla Pääsiäisenä sellaisessa kunnossa, että sen kehtaa viedä Messukeskukseen. 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Skydiver sanoi
Jaa että semmonen lippu aprillipäivänä... :p Mutta kun tiedossa on, että ukko on menossa tuonne oikeasti, niin haist hanuri, minä vaan yritän katsoa matsia töllöstä. ;D Eiköhän Messi tee taas muutaman maalin... :peukku

Minä olen iloinen, että autoprojekti on nyt menossa kovaa tahtia kasaan ja pitäisi olla Pääsiäisenä sellaisessa kunnossa, että sen kehtaa viedä Messukeskukseen. 8)

Tulee varmaan aika tiukka vääntö ? Toivottavasti ei ole ensimmäinen näkemäni Barca matsi missä tulee pataan...

Diego Costa melko äijä vaan kanssa.

Paikalliset työkaverit olivat melko huolissaan ,että nyt tulee noutaja.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kylläpäs voi päivä parantuu yhteen puheluun ku tarjotaan isosta talosta töitä :kuningas Saa nykyne paja jäähä taakse miu osalta kuhan alottamis päivän saa sovittua ^^
 
Vs: Mistä olet iloinen?

noh.. Evon tripissä tonnin verran ilman ropleemia. Uusi laiva korkattu työn merkeissä, eikä sielläkään nyt niin huonosti mennyt kun 2vk päästä takaisin :peukku uudet umpiot odottelee takapenkillä sovittelua paikalleen ::) kaikkea kivaa enemmäm ja vähemmän.. Alko muute jo oma helvetin komee lauluääni kyllästyttää ku posotin tuossa 460km yötä vasten ratissa juuri ;D ai tuntuuko oma sänky hyvälle? No mmmm! ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mitsumikko sanoi
;D ;D KÄRPÄT ;D ;D


torilla tavataan

Itse Kärpille vaan :peukku täältä jykylästä.. mutta rehellisyyden nimissä, eilisestä pelistä meni kyllä vähä maku paskojen tuomareiden takia.. toisaalta eihän se kärppien vika ole.. kai.. ;D

-Eki
 
Vs: Mistä olet iloinen?

No tavallaan oon ilonen, kun ei tarvinnu alkaa Isännän Saappia purkammaan. Katastusmies oli pomppauttanu suapin, kun ei ABS-valoa ollu näkyny. ABSit oli kuiteski toiminu, kun oli käyny testi ajolla. Tännään kauheana netistä ettiny mitä kaikkea pittää purkaa ja kironnu, et koko kojelauta pittä räjjäyttää, et saa yhen lampun vaihettua. No sitten autoon ja kattelemaan mitä valoja näkkyy :nykii :eek:

Sannoin Isännälle, et: Kyssyy et; Kelpaisko tuo ANTI LOCK -valo sen sijaan ;D ::) :peukku

Vähän kyl kyrsii, kun turhaan etti tuota purkuohjetta... :pesis
 
Vs: Mistä olet iloinen?

AYE_GTI sanoi
No tavallaan oon ilonen, kun ei tarvinnu alkaa Isännän Saappia purkammaan. Katastusmies oli pomppauttanu suapin, kun ei ABS-valoa ollu näkyny. ABSit oli kuiteski toiminu, kun oli käyny testi ajolla. Tännään kauheana netistä ettiny mitä kaikkea pittää purkaa ja kironnu, et koko kojelauta pittä räjjäyttää, et saa yhen lampun vaihettua. No sitten autoon ja kattelemaan mitä valoja näkkyy :nykii :eek:

Sannoin Isännälle, et: Kyssyy et; Kelpaisko tuo ANTI LOCK -valo sen sijaan ;D ::) :peukku

Vähän kyl kyrsii, kun turhaan etti tuota purkuohjetta... :pesis

Hahah. Naurahdin ääneen :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

katekan kautta sai edullisimmin paperit lanceriin 8)

nyt vaan ku olis se pommi kunnollinen… alkaa jo jänskättää ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mr mmc sanoi
katekan kautta sai edullisimmin paperit lanceriin 8)

nyt vaan ku olis se pommi kunnollinen… alkaa jo jänskättää ;D

ai tuv laput? paljos makso?
 
Takaisin
Ylös Bottom