Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Ens viikolla piti alkaa pakkoloma mutta johtaja huomas että eihän se ole järkevää kun pojat joutuu vetää pitkii päivii jo valmiiksikin.No eipä uskon mua kun silloin keväämmällä asiasta sanoin että työt varmasti tulee vaan lisääntymään.Mutta se tunne kun pääsi pomolle sanomaan että miähän sanoin ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Iloinen pitkästä leimasta vaikka auto vaihtaakin tänään omistajaa
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pakko olla iloinen mcf-kuriiripalvelusta. Eilen lähti paketti matkaan, reittinä minä-MakeM-kirppu-vantti. :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ekat savut uusitulla moottorilla ;D
Nopee sisäänajo ja sitt säädön kautta kohti loppukesän ratapäiviä.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

tommyz sanoi
Pakko olla iloinen mcf-kuriiripalvelusta. Eilen lähti paketti matkaan, reittinä minä-MakeM-kirppu-vantti. :D

älä vielä iloitse.. mun ajotaidot suurkaupungissa tuntien se paketti voi vielä turussa tavoittaa vesilinnun ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kesäloma alkoi ja eilen haettiin uusi perheenjäsen, nimeltään Tara :) Ikää on n.10viikkoa ja rodultaan vanhaenglanninbulldoggi.
_smaller.jpg
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tänään aamulla lähti Raisu kohti mäntsälää, tilalle tuli (kiinan)Monkey uudella moottorilla. Bensatankin puhdistus, öljyt koneeseen ja kertapolkaisusta käyntiin :nykii

Kävi tosin huonosti tyhjäkäyntiä, joten irroittelin kaasarin, puhdistin sieltä puoli kohokammiollista vanhaa kuivunutta bensaa ja lisäsin imukaulaan puuttuneen tiivisteen. Nyt pelaa :peukku

On se vaan kiva peli, viimeksi joskus 15-kesäisenä ajanut mankilla :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

^ Ihana hauva vauva ;D

Jee, Klaper klaper klaper. Punkkipiikki pistetty toinen kerta....se ei ole iloinen asia mutta sen antama suoja tosin on.
Vielä loppurutistus töissä kuten tilinpäätös :) niin voi pitää hyvillä mielin muutaman päivän vapaata ensi kuussa :driver :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ebaystä tilasin halvimman mahdollisen kotelon GoProlle ja ensi kosketuksella oikein mainio kapine. Mm. päivitetty takakannen kiinntysklipsi. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Olempa iloinen. Vaikka olen tänään ja monta muuta kertaa polttanut hermoni täällä etelän ihmeellisessä liikenteessä niin silti mie jotenkin vaan tykkään tästä paikasta. Monta vihaista puhelua eksyksistä etten liiku metriikään mutta silti..tänne on muutettava ja liikenne opeteltava ;D jotkut tietää mistä puhun... ::) huomenna taas tiedossa seikkailua ja paikkojen tutkailua koooko päivän..
siistii :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

kirppu1990 sanoi
Olempa iloinen. Vaikka olen tänään ja monta muuta kertaa polttanut hermoni täällä etelän ihmeellisessä liikenteessä niin silti mie jotenkin vaan tykkään tästä paikasta. Monta vihaista puhelua eksyksistä etten liiku metriikään mutta silti..tänne on muutettava ja liikenne opeteltava ;D jotkut tietää mistä puhun... ::) huomenna taas tiedossa seikkailua ja paikkojen tutkailua koooko päivän..
siistii :driver
Sanoinhan, että osaat! Löysitkö meren? ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Eilen testailin, palaako 32 vuotta vanha diesel (?) öljypolttimessa, ja paloihan se :peukku

Lieneeköhän mitä tavaraa tuo polttoaine, on väriltään todella tumman vihreätä, ihan kuin laimentamatonta glykolia, mutta haisee ihan löpölle/dieselille? Ja on tosiaan vuodelta 1982...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Yt:stä selvitty hengissä ja kesälomakin alkaa tän päivän jälkeen. Näköjään meidänkin yt:t ylitti uutiskynnyksen..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

TikiMies sanoi
Kesäloma alkoi ja eilen haettiin uusi perheenjäsen, nimeltään Tara :) Ikää on n.10viikkoa ja rodultaan vanhaenglanninbulldoggi.

Onnea uuden perheenjäsenen johdosta. Hänen kaimansa on viihdyttänyt meitä nyt neljän vuoden ajan.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

huomenna tekemään kaupat uudemmasta lancerista :). Tosin samalla joutuu tosta pitkäaikaisesta kumppanista luopumaan mut ei kolmea autoa pysty pitämään. ja seisottamalla vaan pilaa ton vanhuksen
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tirse sanoi
Kännissä on kivaa ::)
en mä mitään kännissä ole :D ajokunnossa en lain mukaan ole kylläkään mutta en nyt mitään perseitä kunneskaan vetänyt
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sattui trafin tilastohylsy kohdalle. Lähinnä naurattaa kyllä.
Takalevyt ruosteessa palan ulkolaidan kohdalta reunaan asti.
No niinhän ne yleensä on kun pala ei siihen ota :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Basbarduu sanoi
Mikä asema järkeili nuin?
A-katsastus Siilinjärvi.
Lukuisia kertoja tuolla käyttänyt ja asiasta on sanottu jos jotain on ollut mutta muuten ollut asiallista palvelua.
Vaan laitanpahan nyt uudet kiiltävät levyt ja käyn maksamassa 28€ jälkitarkastuksesta.

Mikään laki ei varmaankaan kiellä maalaamasta jarrulevystä kuumakestomaalilla sitä osaa mihin pala ei ota kiinni? Eipähän vastasuudessa ruostu ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tietääkseni ei kiellä ite aattelin maalata levyn keskiosan jos vaikka pysyisi nätimpänä jonkin aikaa. Luulen että lentoruoste yms. ruostuttaa noi jossain vaiheessa vaikka miten maalailee.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Imperio sanoi
Sattui trafin tilastohylsy kohdalle. Lähinnä naurattaa kyllä.
Takalevyt ruosteessa palan ulkolaidan kohdalta reunaan asti.
No niinhän ne yleensä on kun pala ei siihen ota :D
Tuolla perusteella pitäisi jokaiseen autoon vaihtaa jokaista katsastuskertaa varten uudet levyt. Asiantunteva katsastusmien ollu asialla jos kerta levyt olivat muuten kunnossa. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pajero viimeistelty (kuraläpät + pesu+savetus+pesu) ja klo 4.30 nokka kohti Stadia ja sieltä lautalla yli Viroon ja Tartto/Otepää seudulla ERC rallikisaa 4pv seuraten :driver Toki A-luokan reissu jätkien kanssa ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Imperio sanoi
A-katsastus Siilinjärvi.
Lukuisia kertoja tuolla käyttänyt ja asiasta on sanottu jos jotain on ollut mutta muuten ollut asiallista palvelua.
Vaan laitanpahan nyt uudet kiiltävät levyt ja käyn maksamassa 28€ jälkitarkastuksesta.

Mikään laki ei varmaankaan kiellä maalaamasta jarrulevystä kuumakestomaalilla sitä osaa mihin pala ei ota kiinni? Eipähän vastasuudessa ruostu ;D

Nyt kun se on kerran mahdollista, vie jonnekin toisaalle jälkitarkastukseen. Saat varmaan halvemmalla muualta jälkitarkastuksen.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

miikka sanoi
Nyt kun se on kerran mahdollista, vie jonnekin toisaalle jälkitarkastukseen. Saat varmaan halvemmalla muualta jälkitarkastuksen.

Sanoppas kirjaviisaana, voiko tuosta oikeasti hylätä?
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Imperio sanoi
Sattui trafin tilastohylsy kohdalle. Lähinnä naurattaa kyllä.
Takalevyt ruosteessa palan ulkolaidan kohdalta reunaan asti.
No niinhän ne yleensä on kun pala ei siihen ota :D
mulla tuli täällä vastaava hylsy. auto nosturille ja hiomatyynyllä puhtaaksi :p

ja iloinen alvadin nopeasta toimituksesta, toissailtana tilailtiin osia ja äsken kuuriiri jo toikin paketin.
galantiin, alfaan ja kaverin nissaniin tuli kaikki mutta audin listat puuttui, kai nekin tulee jossain välissä :p
 
Vs: Mistä olet iloinen?

saas nähdä saako vanhuksen kaupaksi viikonloppuna :) tosin ostaja kyseli ajeleeko sillä pari vuotta ilman vikoja eli tuskin menossa kunnostukseen tai säilytykseen mut se kai ei ole enää mun murheeni siinä vaiheessa kun kaupat on tehty
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ville T. sanoi
saas nähdä saako vanhuksen kaupaksi viikonloppuna :) tosin ostaja kyseli ajeleeko sillä pari vuotta ilman vikoja eli tuskin menossa kunnostukseen tai säilytykseen mut se kai ei ole enää mun murheeni siinä vaiheessa kun kaupat on tehty

Takavalotakuu ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sinne meni Lancer Gti kuopion suunnalle jollekki nuorelle rassiksi :) toivottavasti vähän aikaa kestää ilman kolareita yms.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Aivan upea reissu Virossa takana. Torstaina klo04 lähdettii Mansesta Pajerolla minä+4 muuta hyvää kaveria. Ja äsken kotiuduin. 1400km ja Pajero pelasi kuin kello, ei mitään ongelmia (kuten ei pitänytkkää olla mut ehdin autolla ajaa vain 500km ennen reissua). Lähes joka ek:lle ilmoitin järkkärille sivutiellä "juu ajan offroad parkkiin" ja aina päästiin siten siimalle asti ja ei paljo tarvinnu siis kävellä ;D. 7 kpl ERC rallin erikoiskokeita nähtynä sekä Tarton yöelämää varsinkin tänään kl05 asti aamuyöhön. :-X
Ja voi kiesus sitä että siellä on hyvännäköstä minkkiä, baarissakaan ei yhtäkään "huononnäköistä"
Nyt vko "lomaa" ja sitten NORF vuorossa! :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tamus sanoi
Mullon nyt bussikortti! Tänään meni ajotutkinto virheittä, kiitettävillä arvioilla läpi ja viime viikolla suoritin, myös virheettömästi d-teoria- ja ammattipätevyyskokeet. :D

Ensi viikolla alkaa sitten bussikuskin hommat vakkarisopimuksella. :peukku

Hienosti kulki eilen TKL:n 17 !! :driver :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Eilen KTM 690 Enduro R:llä Myhinpäätä suuntaan ja toiseen.
Aivan järkyttäviä nyppylöitä ja serpoja. :nykii
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Hyvä ruoka, hyvä mieli. Paras ruokatunti hetkeen :p
 
Takaisin
Ylös Bottom