Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Nyt alkaa tuo hiihtoharrastuskin pikkuhiljaa näkyä kestävyyskunnossa. Jaksaa jo aika mukavasti työnnellä tuommosta 300 kilosta miesten kelkkaakin patikossa ilman, että jäisi pätkäläisten kyydistä kovin hirveän kauas ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Hemppis sanoi
Lottovoitto! ;D
4 oikein ja toisella rivillä oli 3+2 oikein (lisävoittoluokista) :kuningas

Kyllähän tolla reilulla 15e saa sentään vähän keppanaa ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Hemppis sanoi
Lottovoitto! ;D
4 oikein ja toisella rivillä oli 3+2 oikein (lisävoittoluokista) :kuningas
Paskiainen!

Kyl mää nyt oon niin vaan kateellinen!!

Noh,on lottovoitto syntyä suomeen,kolme oikein plus varanumero..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ST sanoi
Noh,on lottovoitto syntyä suomeen...

Tätäkin illuusiota Suomen valtio jaksaa ylläpitää sen ohessa että keksivät mistä voisivat kansalaisia vielä verottaa :). No, ite oon kuitenkin iloinen että oon kuitenkin syntynyt muutaman sata kilometriä lännempänä tai pohjoisempana kuin pahimmillaan olis voinut olla.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Vessel Name Voy Port Loop Estimated time arrival
10 MSC EYRA 145AR HELSINKI 2 Thu 11/03/10 06:45

:)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nokonzok sanoi
Bujaka bujaka, nimet paperissa, Kawasaki tallissa vaihtuu ensi viikolla KTM Dukeksi :)

tos pihalla on yhdellä asukkaalla Duke, vttu siinä on härskit pakoäänet... NAM! :p
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nostokurki sanoi
tos pihalla on yhdellä asukkaalla Duke, vttu siinä on härskit pakoäänet... NAM! :p

1 sylinteri ja 690 cm3 ei varmaan ainakaan pakoääniä pahenna :) Ei se vakiona kovin häiriintynyttä ääntä pidä, mutta pikku putkismuokkauksilla raikaa siihen malliin, että heikompaa hirvittää!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sainpahan kawasakiin lyhennetyn satulan,sekä siihen modifioidut perän osat.Tulee saakelin makee fillari,kun vielä saan perää laskettua pari- kolme senttiä.Sama lasku tietysti etupäähän.Vaihtaa sellaset koiranluut noin kymmenen- viistoista milliä pidemmiksi,pitäis perän laskee kolmisen senttiä.Että ei kun hommiin.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nokonzok sanoi
1 sylinteri ja 690 cm3 ei varmaan ainakaan pakoääniä pahenna :) Ei se vakiona kovin häiriintynyttä ääntä pidä, mutta pikku putkismuokkauksilla raikaa siihen malliin, että heikompaa hirvittää!

LC4 akrapovic:n putkella niin siinäkin jo jokseenkin härskit äänet :)
Just tuttu otti duken projektiksi kun olivat huollossa sanoneet ettei muka voi korjata...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Työttömyyskassasta tuli ekalle päivärahahakemukselle päätös: myönteinen
Olihan se jo aikaki saada tilille täytettä, viimeiset 2,5kk tilitapahtumat on ollu miinus merkkisiä 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

epestrand sanoi
Pc:llle? Itse pelailen 2 sta multiplayeria ja kun oon niin vanaha niin ainosataan dragonvalleyta,ei tarvii opetella muita kenttiä.

heh, kyllä kakkosta on hakattu kanssa se yks 700h ;) Nimimerkillä: peppupena :D
Nyt menee uutta: elpuercosi :lla

PC:llä kyllä. Halvaksi tuli peli kun ostin ensin pelin ja eilen päivitin konetta 600e:lla. :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

puerco sanoi
PC:llä kyllä. Halvaksi tuli peli kun ostin ensin pelin ja eilen päivitin konetta 600e:lla. :D
Ja ihmiset kitisee netissa kun OnLive on niin kallis, $15/kk, mita sekin nyt tekee, 530e/4v ;)
(eika siihen hintaan kuulu edes ne pelit! Jarkyttavaa. PC:llehan ne saa ilmaiseksi, tai ainakin piratebaysta saa..)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

puerco sanoi
heh, kyllä kakkosta on hakattu kanssa se yks 700h ;) Nimimerkillä: peppupena :D
Nyt menee uutta: elpuercosi :lla

PC:llä kyllä. Halvaksi tuli peli kun ostin ensin pelin ja eilen päivitin konetta 600e:lla. :D
Mun nimimerkki on limamuljaska!Morjestetaan kun tavataan kentillä. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Viimenen työpäivä ennen parin viikon lomaa. Huomenna +35 ja aurinkoista 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Aah,viikonloppu! Salkullinen ölppää kylmässä. Autoihin en todellakaan koske viikonloppuna ellei ole ihan pakko. Pelkkää relaxoitumista luvassa. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Vaikka se paljon pahaa saikin aikaiseksi niin osaa se nakojaan hyviakin paatoksia tehda:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=2042552
Tanja Karpela jättää eduskunnan
:peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sain tyttöystävälleni ostetun tietokoneen vihdoin korjattua ja asennettua, galanttiin ostettu koko kierto iskareita ja jousia joilla pääsee takapään hajonneista nivomaateista eroon, viikonloppu on vapaa ja juuri kuulin ilouutisen, että viime viikonloppuna keskenjäänyt jakopääremppa galanttiin valmistuu sunnuntaina, tänään saapui vääränmallisten osien tilalle oikeat osat, asentaja vääntää rempan sunnuntaina loppuun ja saa oman hopan takaisin alle :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Oma hoppa taas alla ;D
Kiitokset masentajalle joka yllätti iloisesti soittamalla tänään että auto on valmis. Taas kulkee :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

15kg painava paketti tulossa ulkomailta....
vaikka ei itelle tulekkaan niin pääsen kumminkin säätämään ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Hienoa!!Ihmiset Äänekoskella on seonnut!Tokmanni aukes tänään ja valtavat jonot,jonottivat jotain turhanpäivästä tuote ämpäriä,ei voi kun ihmetellä miten vaikuttaa kun räystäältä vesi tipuu. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mitsun jarrut toimii taas! johan niitä on viikko räpelletty. Mitä tästä opimme, osta aina laadukkaita osia sekä tee kaikki korjaukset kerralla äläkä jätä jotain nurkkaa tekemättä ku se on varmasti parin päivän päästä jumissa
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Oon ilone synttäreistä. ;D Lupasin kaverille lähtä laulaa karaokea tänää, ja viel selvinpäin!! Mitä meninkään lupaamaan..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Hain tänään hki-vantaalta rakkaan serkun kotiin. Neiti oli puolen vuoden reppumatkalla aasiassa ja ehti jo kauhea ikävä iskeä. Kyyneleet nousi molemmilla silmiin kun nähtiin puolen vuoden jälkeen. Oli ihanaa saada se kotiin elävänä ja suht' terveenä. :peukku Lauantaina sitten kovat tulias bileet. ;)

*niin ja bemarikin kesti koko matkan tre-hki-tre* 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Nyt olen vissiin onnistunut karistamaan lehtikauppiaat. Viimeiseen 2 viikkoon ole mitään lehtiä kaupiteltu, kun sitä ennen soittelivat keskimäärin joka toinen päivä. Viimeksi kauppasivat TM:ää ja vaikka heti puhelun alussa sanoin, että en osta, mutta myyjä alkoi sitkeästi kauppaamaan. Myyjä sanoi, että kun oot aikaisemmin ollu asiakkaana, niin lehtikustantaja antaa minulle 14 numeroa ilmaiseksi ja ainoastaan tarvii maksaa 16 numerosta. Minä tuumin kauppiaalle, että laita tulemaan ne 14 ilmaista numeroa, mitkä kustantaja tarjoaa, mutta en tarvi noita 16 maksullista numeroa. Tuohon ilmeisesti kauppiaalla löytyny muistilapusta vastausta, kun tuli 5 sekunnin hiljainen hetki. Sen jälkeen kauppias kommentoi, että mitä se tuommoinen kauppa on, johon minä, että itsehän sinä sanoit että saisin ilmaisia lehtiä ja kyllä minulle ne kelpaavat. Sen jälkeen se jaaritteleminen loppui ja toivoteltiin päivän jatkot ja siihen loppuivat soittelutkin. Ilmeisesti tuli johonkin rekisteriin merkintä, että vittuileva asiakas :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MitsuMi sanoi
Nyt olen vissiin onnistunut karistamaan lehtikauppiaat. Viimeiseen 2 viikkoon ole mitään lehtiä kaupiteltu, kun sitä ennen soittelivat keskimäärin joka toinen päivä. Viimeksi kauppasivat TM:ää ja vaikka heti puhelun alussa sanoin, että en osta, mutta myyjä alkoi sitkeästi kauppaamaan. Myyjä sanoi, että kun oot aikaisemmin ollu asiakkaana, niin lehtikustantaja antaa minulle 14 numeroa ilmaiseksi ja ainoastaan tarvii maksaa 16 numerosta. Minä tuumin kauppiaalle, että laita tulemaan ne 14 ilmaista numeroa, mitkä kustantaja tarjoaa, mutta en tarvi noita 16 maksullista numeroa. Tuohon ilmeisesti kauppiaalla löytyny muistilapusta vastausta, kun tuli 5 sekunnin hiljainen hetki. Sen jälkeen kauppias kommentoi, että mitä se tuommoinen kauppa on, johon minä, että itsehän sinä sanoit että saisin ilmaisia lehtiä ja kyllä minulle ne kelpaavat. Sen jälkeen se jaaritteleminen loppui ja toivoteltiin päivän jatkot ja siihen loppuivat soittelutkin. Ilmeisesti tuli johonkin rekisteriin merkintä, että vittuileva asiakas :)

Joo se on kyllä ärsyttävää tuo "saat ilmaiseks lehtiä", onneks ei sentää joka toinen päivä soittele.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kyllä nyt kelpaa kun sain pakosarjankin nippuun.. Alkujaan hieman banaanina ollut kannen laippakin suoristui hitsatessa. :eek: Silkkaa tuuria tai sitten tuuman paksuinen rautakokkare johon laipan pulttasin kiinni vaikutti asiaan.

Sitten iskikin pelko,ei kai vaan prkl tuo ahdin ota konepeltiin kiinni.. Ehdin jo mielessäni heittämään hyvästit projektin pappalookille... Reikä konepeltiin-meininki ei nyt kyllä nappaisi. Mutta sopihan ne kaikki sälät paikalleen ja tilaakin jäi vielä vaikka isommalle ahtimelle. ;D Taidan ottaa pienet sen kunniaksi! ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
Joo se on kyllä ärsyttävää tuo "saat ilmaiseks lehtiä", onneks ei sentää joka toinen päivä soittele.
Pieni vinkki

http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35

Ei täydellinen, mutta itselle ei ainakaan ole tullut yhtään mainontaa tuon jälkeen.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Wlooffy sanoi
Pieni vinkki

http://www.ssml.fi/index.phtml?s=35

Ei täydellinen, mutta itselle ei ainakaan ole tullut yhtään mainontaa tuon jälkeen.

Operaattori voi myös tehdä tuon, ja ihan ilmaiseksi. Mutta molemmissa on yksi huono puoli, jos yhtiö ei kuulu suoramarkkinointiliittoon niin saattavat soitella kiellosta huolimatta... Itse toivotan hyvät päivänjatkot saman tien kun kuulen että kauppaavat jotain.
 
Takaisin
Ylös Bottom