Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Calibra leimattu,välivuoden jälkeen.
Pitää vähän ajeluuttaa sitä ettei aivan jämähdä paikat kiinni.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kaveri halus väkisinki ottaa 2l 16v turbosaabillaan viivoja kun on sitä rakennellu ja siellä nyt mitsun joku modattu turbo paikassa jne.

Lanseri ei jäänyt juur nimeksikään oikeestaan. satkuun asti :D et on toi nykynenkin tekniikka ihan kiva :) Taitaa jäädä tallin hyllylle odottamaan sitte joskus että turbokone hajoaa ja menee rojektiks :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
Pistä jossain vaiheessa kuvaa miten projekti onnistui. :)

toi rakennelma on oikeesti aika järkyttävän näkönen kun on kolmen auton korin osia...
kaikki erivärisiä ;D
noh jos tässä jossain välissä sais maalia päälle ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sain oman alan hommia vihdoin, heinäkuun puolessa välissä pitäis alotella
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mitsumikko sanoi
Huomenna nokka kohti Nitro kisoja... hmmmm olutta ja auringon paistetta ;D 8) 8)

Saattaapi olla että lauantaina myös suunnataa sinne :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Olen iloinen siitä, että pidin loman toukokuussa. Loppupuolella oli hyvät ilmat. Kesäkuussa mummi sai pienen tytön sukuun ja jussina oli ahkera nuoriso ranketamassa grillikatosta. Nyt aurinko porottaa ja on niin vihreetä. Pajero jätti eilen tielle. Siitä en ollu ilonen ::) Siinä H-Moilanen seisoi ja tutki, miksi kyyti loppui. Onneksi Suomessa on vielä syrjäseudullakin ihmisiä, jotka tarjoovat apua. No hinattiin auto kotiin ja sitten tutkittiin. Eihän siellä muuta olli vikana, ku yks johto irti. Aika tärkee sellane, ku ei virtasta tullu. Nyt sitten olen iloinen, kun kaikki on taas kunnossa. Katsastusaika lähenee, joten pitänee toivoa, että kaikki on kunnossa :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

No niin, ny ois vakipaperissa (toistaiseksi) nimi :kuningas. Ja maanantaina ois labrakokeet puolen ysin aikaan aamulla. 12 tuntia pittäis olla syömättä, ja kupin vettä saan juoda maanantai aamuna ennen kusitestiä. Ja vielä ois maanantaina aamuvuoro, joten saankin olla kusematta sitten parituntia :mad:

Toivottavasti saisivat maantaille ukon mun tilalle, niin pääsis suoraan testeihin kun herään. Ei tässä muuta, niin äskön oli ihan helvetillinen ukkosmyräkkä, ja aattelin että eikö evossa pyyhkijät muka liiku tuon nopeammin kolmos asennossa, meinaan näkyvyys oli aika nolla. Ny paistaa taas aurinko :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ai että olen iloinen että kun työt nyt kohta loppuu niin edessä rentouttava kissanäyttelyviikonloppu Oulussa. Kissoja, kissoja, kissoja, ystäviä, siideriä, aurinkoa, vapaa-aikaa, hengailua ja jos hyvin käy niin menestystä kissoille. Mahtavaa aikaa tiedossa. Kuskikin on joten ei tarvi olla edes selvinpäin kuin menomatka tre-oulu jonka lupasin ajaa. Hotelliin kun pääsee huomenillalla niin siideri auki ja siitä se sitten lähtee sunnuntai-iltaan saakka. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tamus sanoi
Kissoja, kissoja, kissoja, ystäviä, siideriä, aurinkoa, vapaa-aikaa, hengailua.

Minulla vähän samanlaiset toiveet ;D ;D

Nyt alkoi loma tuntuun lomalta. Vaatii minulta aina muutoman päivän tajuta että ei tarvitse töihin mennä kuukauteen 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Hablu sanoi
Tais pukata kesäloma päälle :peukku

Onnea vaan.Tänään soittelin duuniin ja ite pitäs raahautua sinne syyskuun ekana päivänä takasin.Vide sentään kun tottunu tähän kotosalla oleskeluun kun viimeksi ollut duunissa joulukuun puolivälissä. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ah-05 sanoi
Onnea vaan.Tänään soittelin duuniin ja ite pitäs raahautua sinne syyskuun ekana päivänä takasin.Vide sentään kun tottunu tähän kotosalla oleskeluun kun viimeksi ollut duunissa joulukuun puolivälissä. ;D
Muistan kans kun loppui lomautukset,oli aika ristiriitaiset tunteet.
Toisaalta oli että jes,pääsee taas tienaamaan mutta toisaalta taas oli jo tottunut tuohon kotona oleskeluun ja liitonrahoilla elämiseen.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

No itellä on sellainen tilanne että muija läks duuniin jä mä jäin koti äiskäksi.Ollu samassa duunipaikassa jo yli 9 vuotta että tälläinen reipas tuulettuminen tekee kyllä todella hyvää.Jos sit pää kestäisi paremmin hommissa ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

2 viikkoa kesälomaa takana ja 5 vielä edessä 8) 8) 8) Ja säät on ainakin toistaiseksi suosinut :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

meni tänään c-kortin inssi läpi :peukku ja laakista, torstaina käyn vielä suorittamassa Be inssin ja sitten sais kärryäki vetää. :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mr mmc sanoi
kauramoottori veti joensuun lounasraveissa kevyesti pisteet kotiin :peukku

Kerrohan yv:llä moottorin nimi niin tietää laittaa seuraaviin kisoihin sille satasen ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ah-05 sanoi
No itellä on sellainen tilanne että muija läks duuniin jä mä jäin koti äiskäksi.Ollu samassa duunipaikassa jo yli 9 vuotta että tälläinen reipas tuulettuminen tekee kyllä todella hyvää.Jos sit pää kestäisi paremmin hommissa ;D
Meillä juurikin sama homma,olin päivät tuon 1.5v tytön kanssa kotona.
Oli mukavaa vaihtelua normi työpäivien rinnalle,10v kans tullut samalla pajalla kökittyä.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

siitä tällä kertaa iloinen että kaupungilla näkyi tosi paljon vähäpukeisia kauniita naisia kelin ansiosta ja sitten myös siitä että mulle löyty perä eräästä evo vitosesta ja sen pitäisi printsportin mukaan olla samanlainen ja käydä ilman ongelmia 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pippuri vodkan :-X aiheuttama krapula hellitti illalla josta olen toosi iloinen.
Tosin taitaa tulla liskojen yö kuiteskin kun sisällä on vain 26 pykälää lämpöä. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nostokurki sanoi
meillä oli 35 kun rupesin nukkumaan :(

Onko sulla patterit päällä ja takka lämmin vai miten voi olla noin kuuma.

Ja olen iloinen siitä että aurinko paistaa taas.Tälläsillä keleillä unohtuu kyllä hyvin viimetalven lumimäärät ja se että tikkaatkin repesi seinästä kattolumien mukana.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ah-05 sanoi
Onko sulla patterit päällä ja takka lämmin vai miten voi olla noin kuuma.

tuo kämppä on ihan uskomattoman kuuma vuoden ympäri. Ei siellä ole talvellakaan patterit päällä muuta kuin pesuhuoneessa, ja silti pysyy lämpötila yli 25 astetta vaikka ulkona olisi puolen sataa astetta vähemmän... Kerrostaloasumisen ihanuutta vai mitä, en tiedä. Aurinko sinne paistaa kyllä lähestulkoon aina kun ulkonakin.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nostokurki sanoi
tuo kämppä on ihan uskomattoman kuuma vuoden ympäri. Ei siellä ole talvellakaan patterit päällä muuta kuin pesuhuoneessa, ja silti pysyy lämpötila yli 25 astetta vaikka ulkona olisi puolen sataa astetta vähemmän... Kerrostaloasumisen ihanuutta vai mitä, en tiedä. Aurinko sinne paistaa kyllä lähestulkoon aina kun ulkonakin.

Jos sulla on ikkunoita vaan yhdellä sivulla niin täysin mahdollista talvellakin :) Ja tietty paksut ulkoseinät.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Etuvalot, vilkut ja takasumari, check.
Madallus, levitys ja vanteet, check.
Auto riisuttu ylimääräisestä painosta, check.

Takavalot laittomat, TÜV-paperit puuttuu, mutta tulli painostaa leimalle. Taidan tästä lähteä kokeilemaan. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jutskailin sen kanssa ja samalla se katseli autoa, löysi niin paljon negatiivista jo ennen maksua ettei tänään ollut hyvä päivä.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Eilen 1600 heinäpaalia klo18-22.30 talliin ahdettu.
ISO KIITOS Jarkolle (Maikun miehelle!!!) avusta. Homma sujuu kun oli porukkaa tarpeeksi :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Eilen 1600 heinäpaalia klo18-22.30 talliin ahdettu.
ISO KIITOS Jarkolle (Maikun miehelle!!!) avusta. Homma sujuu kun oli porukkaa tarpeeksi :peukku

Ei mittään. :)
Menihän teillä vielä hetki kun lähin.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Täähän alkaa näyttää hienolta kesältä! :)
3pv viel lomaanki ja lomalla ois viel jopa tyhjiä päiviä ettei ois varattuna mitää kauheita :) ja pari kivaa reissua jo tuli just tänää sovittua :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Vihdoinkin eka ratapäivä kuivalla kelillä takana :driverjdm
Paraskierros alastarolla 1:38.5
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ilta oli loistava,mutta kurjaa ettei sitä kyytiä herunut!! :D yllätyslahja jäi saamati!!:D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Vihdoinki saapu kontillinen maalausuunia hallille :) Kylkiäisinä kivasti kaks infrapunalämmitintä ja :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Lennot tilattu ja maksettu Tre-Bremen-Tre. Bremenistä sitten kattelemaan Hampuria vielä junalla. Vähän kesälomaäksöniä elokuulle :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

miikka sanoi
Lennot tilattu ja maksettu Tre-Bremen-Tre. Bremenistä sitten kattelemaan Hampuria vielä junalla. Vähän kesälomaäksöniä elokuulle :)

Maksoko kokonaiset 50e edestakasin kahdelta henkilöltä?
 
Vs: Mistä olet iloinen?

koeajoin 2000 luvun C5 manuaali vetteä, täytyypi sanoa että lievä pettymys, ois jääny tonnarille ;D

autokuume laski ainaki kaks astetta 8)
 
Takaisin
Ylös Bottom