Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Eka rallikisa kartturina takana =)
Saatiin mahtuun kisaan huollosta myöhästyminen, spinnaus yhdellä ek:lla sekä ihan ok ajoa myös :)
Kivaa oli! :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
Eka rallikisa kartturina takana =)
Saatiin mahtuun kisaan huollosta myöhästyminen, spinnaus yhdellä ek:lla sekä ihan ok ajoa myös :)
Kivaa oli! :peukku

sorry OT ja ihan pakko "kuittailla" elä vedä hernuja ;D

spinnaus.. menikö "oikee hidas vasen nopee... eiku..." ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kyllä se tuo lanceri jaksaa uskollisesti palvella! Taas kerran läpi ilman huomautuksia eikä mitään ole tehty muutakuin renkaat vaihdettu ja olihan ne aikakin vaihtaa kun yhdessä ei ollut enää yhtään pintaa ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mr mmc sanoi
sorry OT ja ihan pakko "kuittailla" elä vedä hernuja ;D

spinnaus.. menikö "oikee hidas vasen nopee... eiku..." ;D

en vedä...oli katsos "pimeä kisa" jos tiedät mitä se tarkoittaa ;)

eli ei nuotteja käytetä siellä... Tosin tutuhko tie se viimeine ek oli ja se oli vaa et perä karkas alta :driver.
Teen in-car/naamakamera koosteen täs lähipäivinä ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
en vedä...oli katsos "pimeä kisa" jos tiedät mitä se tarkoittaa ;)

eli ei nuotteja käytetä siellä... Tosin tutuhko tie se viimeine ek oli ja se oli vaa et perä karkas alta :driver.
Teen in-car/naamakamera koosteen täs lähipäivinä ;D

juuh, eikun tuli heti mieleen ralli video ja se poliisin poika leffa " taittuu ei tai taittuu!" ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Gallussa tuore tuulilasi, ei tosin uus mutta lähes uutta vastaava, nyt näkee taas ajella.. :peukku

Kiitokset asennuksesta jrmotorsille! :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

No meni nelkkukin katastuksesta läpi! :peukku Tammikuuhun 2012 saa päästellä :nykii
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Joo tuli tosiaan hankittua ensiasunto Turun sydämestä, martista. 8) Puutalo-osake 2 kerroksessa + rakentamaton kellari, yhteensä about 65m2. Yläkerta onki just rempattu ja keskikerrokseen ruvettiin kaverin kanssa tekee pientä pintaremonttia ja sen sellasta..
Nyt kelpaa, kivaa olla velallinen. ;D :-*
 
Vs: Mistä olet iloinen?

pajeron levikkeet tuli matkahuollossa, ja heti perään tuli tekstiviesti ja sähköposti että puhelimen huolto on tehty ja postilla lähetetty uusi parempi puhelin tilalle. Päivä meinaa muuttua ruletuksen puolelle 8) vielä kun sen takaajan löytäisi talolainalle...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

foorumilta löytyi VOLVOon talvivanteet sopivaan hintaan
ja vielä kotinurkilta ;D loistavaa !
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Perjantaina syntyi perheeseen pikku prinsessa ja sehän jos mikä saa miehen iloiseksi. :-*
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Skydiver sanoi
Perjantaina syntyi perheeseen pikku prinsessa ja sehän jos mikä saa miehen iloiseksi. :-*
Onnea koko poppoolta iloisen perhetapahtuman johdosta :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mitsu hyväksytysti katsastuksesta läpi, seuraavan kerran leimalle viimeistää 2.1.2012 :peukku :driverjdm
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Täälläkin mitsu ekalla yrittämällä leimalle :peukku Ihan varma olin että jotain vikaa se katsastusmies löytää mutta niin vaan meniki läpi :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Voi viddu, neljätonnia veronpalautuksia. Unohtu vähennellä ensiasunnon velan korot :seina
 
Vs: Mistä olet iloinen?

DaJackal sanoi
Eikös siun Mr mmc pitäny olla saikulla, ottaa iisisti ja parannella itteäs? ;D

piti, ja olekin... mutta en kehtaa palella talvella... pakko tehä... kyl tässä pari päivää taas menee
ilman yöunia ja aamumuroina,päivällisenä,päiväruokana ja iltapalana 100mg panacodeja...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

tuli kokeiltua tänään taas vähän hoojiin etenemistä maastossa eikä saatu rikki muuta kuin toinen takavalo ja kuskin sivupeili :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jr- sanoi
Voi viddu, neljätonnia veronpalautuksia. Unohtu vähennellä ensiasunnon velan korot :seina

Siis sait takaisin ja silti vituttaa.. ;) mutta vielähän nuo kerkee korjaamaan.. omat laput lähetin viime viikolla.. :peukku

-Eki
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mr mmc sanoi
piti, ja olekin... mutta en kehtaa palella talvella... pakko tehä... kyl tässä pari päivää taas menee
ilman yöunia ja aamumuroina,päivällisenä,päiväruokana ja iltapalana 100mg panacodeja...
Mitä niillä puilla jos on Ultimate, joka pukkaa lämmintä ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

MitsuMi sanoi
Mitä niillä puilla jos on Ultimate, joka pukkaa lämmintä ;)

se työnnä ku yläkertaan lämmintä...


mutta mistä mä olen nyt iloinen on se että 10" vanha JPL GT toimii ihan sika lostavasti 17l suljetussa
ja tuo Mac mono pääte on juuri soppeli...
vielä kun toisenkin kotelon saisi paikalleen vois verhoukset rakennella
takasivuille tuli molemin puolin kotelot :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

wolfie jeesasi jes 8) nyt ei tartte koko viikonloppua kitkutella pummimalla joltain röökiä :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

:eek:fftopic

Mr mmc sanoi
mutta mistä mä olen nyt iloinen on se että 10" vanha JPL GT toimii ihan sika lostavasti 17l suljetussa...

Mulla oli joskus wanha 12" JBL GT122 ja se oli uskomaton laite. Parani vaan vanhetessaan.. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

pitäähän sitä sisään ajaa kaiuttimet niin alkaa vasta kuulumaan kunnolla :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

CatodiuM sanoi
Mulla oli joskus wanha 12" JBL GT122 ja se oli uskomaton laite. Parani vaan vanhetessaan.. :peukku

Itselläkin oli joskus tuollainen suljetussa muutaman kymmenen litran boksissa. Hyvä oli kohtuuhintaiseksi, mutta en muista mitä sille kävi - ehkä varastettiin sekin, prkl.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

uusis sanoi
eikös ettani ole aika baskaa ::) valuvaa tavaraa :)

Nojoo,se vaan oli tarjouksessa,sitähän sitten ostin. ;D General olisi kyllä parempaa.

Nii sain uuden kameran käsiini tänään..hiphei! Kelpaa taas napsia fotoja.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kaverilla oli joskus tollane JBL mut sillä ei ollu kunnon vehkeitä millä soittaa. Laitto sitten mun vehkeisiin sen kiinni ja testiraitaa soimaan niin palo koko paska. ;D Komeet savut siitä sai pihalle ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Shadow sanoi
Kaverilla oli joskus tollane JBL mut sillä ei ollu kunnon vehkeitä millä soittaa. Laitto sitten mun vehkeisiin sen kiinni ja testiraitaa soimaan niin palo koko p*ska. ;D Komeet savut siitä sai pihalle ;D
Äijäl sauhus vehkeet,paljo kutistu ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Nehän sauhuaa vähän väliä ;D Ei kutistunu, vähän jäykisty vaan 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kävin pyörittelemässä Mitsun talvirenkaita tallilla ja ei ne ollutkaan niin huonossa jamassa kuin muistelin. Kyllä noilla ensi talven kevyesti ajelee. :peukku
Ja säästyi rahaa taas johonkin hauskempaan.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

vaimo yllätti positiivisesti... soitti päivällä että tarviiko tuoda mitään kaupasta (oli töissä)
niin heitin sille että tuo yks olut mulle illaksi, niin se toi mulle yhden karhun.... litrasen tölkin ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mun muija eilen laitto ihan txt illalla kun olin töissä että mitä ja monta olutta laitetaan pakkaseen kun sauna oli siinä kohta puoliin :peukku
hyvin koulutettu tapaus ;D
 
Takaisin
Ylös Bottom