Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

pexi sanoi
Tervetuloa konserniin. :peukku
Saako täällä udella, mitä kuuluu tulevaan työnkuvaan?
Iltaa ja kiitos.

Tietenkin saa kysyä,perusvaraosa-myyntiä mansen puolella.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ST sanoi
Iltaa ja kiitos.

Tietenkin saa kysyä,perusvaraosa-myyntiä mansen puolella.

Onks se nyt se siinä Lakalaivassa vai missä? Jos, niin kivastihan oot sitten 10 min ajomatkan päässä ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ST sanoi
Iltaa ja kiitos.

Tietenkin saa kysyä,perusvaraosa-myyntiä mansen puolella.

Kuluttajille vai korjaamoille? Jos jälkimmäistä, niin varmaan jatkossa pääset tutustumaan mun työryhmään. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

pexi sanoi
Kuluttajille vai korjaamoille? Jos jälkimmäistä, niin varmaan jatkossa pääset tutustumaan mun työryhmään. ;D
Korjaamoille.

Eli eiköhän tulla törmäilemään.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tipahti lainalupaus pankista. Nyt sitten maalaillaan nykyisestä asunnosta seinät loppuun ja eikun myyntiin, muutto olisi tosin vasta 2/2011.

Ei kellää tarvetta Hyvinkäältä kerrostalokolmiolle maan tasalta omalla takapihalla, rakennettu vuonna 94? ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

_AH_ sanoi
Tipahti lainalupaus pankista. Nyt sitten maalaillaan nykyisestä asunnosta seinät loppuun ja eikun myyntiin, muutto olisi tosin vasta 2/2011.

Ei kellää tarvetta Hyvinkäältä kerrostalokolmiolle maan tasalta omalla takapihalla, rakennettu vuonna 94? ;D
Me vielä odollaan lupausta. Sais pari hehtaaria tilaa romuille.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

vielä kun valuutan saa järjestettyä niin
taitaa olla turbot kohdillaan molemipiin... L200 ja Galanttiin
galantti saa evo8 ahtimen evo4sen pakopesällä ja L200 saa evo4sen ahtimen evo8 pakopesällä
:peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

siitä että on tullu pihdattua lancerin laturia varastossa....
saa traktoriin uuden laturin siitä :peukku petti meinaan lucaksen tasavirta laturi eilen...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Voitin Suomipopin kilpailussa uudet talvirenkaat autoon... säästyi noin 550e :-*
 
Vs: Mistä olet iloinen?

oliks toi se rengasvihje juttu, harmi ku ei tullu tänään kuunneltua suomipoppia
 
Vs: Mistä olet iloinen?

no kerro nyt se sun vinkkis ku ei tullu tosiaankaan radiota tänään kuunneltua kun olin olympiavolkkarilla liikenteessä niin tulee yleensä kuunneltua sitä sellasta pirihumppaa/sienimusiikkia kun kaijuttimet sen sallii ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Että renkaat on huonoin kohta säästää auton kuluissa, mettään menee lada tai kallis mersukin samalla tavalla, ja aina laadukkaat renkaat alle.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ST sanoi
Jaaha,eli rojektit senku lisääntyy..

Mistäspäin?

Vilppulasta. pari hehtaaria tonttia ja 200neliön talli. Ja onneksi ei ole remppaa näkösällä ihan heti. :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pajero meni heittämällä leimasta läpi. Eihän siinä mitään vikaa tuntunutkaan olevan, mutta ihme se on silti :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Evon penkki alkoi tuntua samalta kun ämpäriin istuisi. "Kyllähän tää menee mutta reunat vähän painaa" fiilinki ;D Pikaisen analyysin jälkeen todettu että penkissä ei vikaa vaan istujassa. Kannikat päässeet näköjään liian leviäksi liian maistuvan/ reilun ruokavalion takia :-[

Noh, nyt kurssia korjattu ja painosta pois 12kg 6. viikossa. Jospa vielä 15kg höyläis pois niin ei tarttis lääkärin (ja äidin) huomautella ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Bläki on melkein leimakunnos taas :peukku Enään mustien loksuvilkkujen vaihto oransseihin ja sitte sedät saa tutkia onko vikoja :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Akka ollu koko ehtoon poissa. :peukku


....toivottavasti palaa vasta viikon päästä. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

-JP- sanoi
Akka ollu koko ehtoon poissa. :peukku


....toivottavasti palaa vasta viikon päästä. ;D

mul muija laitto jos mms paloautoista sen parvekkeen alla..kysyin et polttiko se päreensä :D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Onnittelut :peukku


En yleensä ikinä voita yhtään mistään mitään. Mutta nyt voitin Linkin Parkin uusimman levyn ja t-paidan :eek: Vaikka en edes muista osallistuneeni tollaseen kisaan ;D Haluaako joku ostaa noi pois? ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sir Bill Gate ilmoitti sähköpostilla, että olen voittanut miljoona puntaa. Oli mennyt hotmailissa roskapostikansioon - onneksi huomasin... ;-)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

tästä, http://www.mtv3.fi/urheilu/muutlajit/uutiset.shtml/arkistot/muutlajit/2010/10/1211852?moottoriurheilu
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Makeko sanoi
tästä, http://www.mtv3.fi/urheilu/muutlajit/uutiset.shtml/arkistot/muutlajit/2010/10/1211852?moottoriurheilu
Kuullutkin jo tästä aikaisemmin huhua,toivottavasti sais rahoituksen kuntoon :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

TvonS sanoi
Sir Bill Gate ilmoitti sähköpostilla, että olen voittanut miljoona puntaa. Oli mennyt hotmailissa roskapostikansioon - onneksi huomasin... ;-)

Onnenpoika. Minun sähköpostiin saapuvan vastaavan mailitulvan mukaan miulla on ainoastaan pieni kalu, mikä ei edes ota eteen.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

DaJackal sanoi
Onnenpoika. Minun sähköpostiin saapuvan vastaavan mailitulvan mukaan miulla on ainoastaan pieni kalu, mikä ei edes ota eteen.
Viikon naurut
schater_orig.gif
schater_orig.gif
schater_orig.gif
schater_orig.gif
 
Vs: Mistä olet iloinen?

DaJackal sanoi
Onnenpoika. Minun sähköpostiin saapuvan vastaavan mailitulvan mukaan miulla on ainoastaan pieni kalu, mikä ei edes ota eteen.

Ovat onneksi sen verta hienotunteisia että lähettävät sähköpostia eivätkä sano päin näköä ;D

Mulle olis tulossa perintöä joku sata miljoonaa dollaria. Jos oikein muistia pinnistän niin saattoihan se olla että mulla oli kaukainen rikas pikkuserkunveljeneno. Ihan vaan pieni jeesimaksu alkuun niin rahaa tulee rekkakuormilla oven eteen. Hyvästi köyhyys ja pesuvatilla ajelu :D

Vastasin että toki sen verta rahaa löytyy että homma saadaan kulkemaan kunhan lähettävät yksityissuihkarin mut hakemaa. Kun en ole Eteläsuomen saarivaltion kuninkaana vähäisempään tyytynyt ennenkään. ;D ;D Varmaan kohta tulevatten hakemaan 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Wärtsilä Dieselille Vaasaan vetämäni iso projekti lähetetty töistä ja "harjannostajaiset" pidetty päiväl sen kunniaks.
Illalla Bläkiin haettu uusi leima :driver
Ja viikonloppukin alkoi! :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Makeko sanoi
tästä, http://www.mtv3.fi/urheilu/muutlajit/uutiset.shtml/arkistot/muutlajit/2010/10/1211852?moottoriurheilu
juu itekkin ollaan tota jo oottettu pitemmän aikaa ku sit ei ois pitkä matka ainakaan ajamaan radalle tästä lahdesta/nastolasta ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ratahanke on aina positiivinen asia ja vielä noin hyvässä paikassa olisi mahtava homma. Henkilökohtaisesti en oikein jaksa uskoa toteutumiseen tässä valittajien luvatussa maassa, mutta toivotaan parasta!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

selailin tuossa toista foorumia ja nyt alkaa kyllä vetää korvia suupieliä kohti... vai menikö se toisin päin

tuosta caddyn uudesta koneesta (1.6 GTD IC) saa ihan vakiopalikoilla legnumin vakiotehot pienoisilla säädöillä. No putkiston joutuu vaihtamaan, mutta pienillä modifikaatioilla siis... Ja sintterikytkin maksaa 135 euroa... :D :D :D pakostakin pieni hihitys pyrkii ulos :p
 
Takaisin
Ylös Bottom