Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

Töistä joululahjuksena design house stockholm block-lamppu.. Ei se kummemmin valaise mutta muuten ihan kivan näköinen lasikuutio. Sopii täysin mun kämppääni. ;D

Kinkkukin tuli hankittua tänään,jiiihaa! :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Karjalanpaisti uunissa, sitähän pääsee jo viiden aikaan syömään ihan kunnon liharuokaa pitkästä aikaa :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Viimeinkin farkkugalant pajalta ja vielä vetokoukun kera. Ikkunakalvo ja mitsubishi/V6-24v merkit jäivät uuteen takaluukkuun asentajilta asentamatta, mutta olihan se mahtava hypätä taas kunnon auton rattiin ;D Pari viikkoa ajellu e-mallin carinalla ja on se melko vetelä otus. Ja patalaiska.
Nyt tarvisin vielä uuden takapyyhkijän kokonaisuudessaan kun oli niin karsean näköinen se vanha juuri maalatussa luukussa. Saakohan timantti tiskiltä moisen? Ja jäihän mulle vielä melkein kokonainen auto varaosiksikkin tai myyntiin.
Jarrulevyt muuten -97 galant 253mm ja -99 276mm? Kumpikin V6 ja prefacelift.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Evolle tuli joululahja ostettua, tänään kävin hakemassa sen ruostesuojauksesta :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pakko vastailla, että omalla Ralliartilla ajamisesta... Tänäänkin röhnöisillä teillä mentiin niin kiltisti. Pikkuisista luisuista (ja isommistakin, kun on pakko välillä leikkiä) oikenee niin hienosti, ettei tarvi paljoo tehdä liikkeitä. On se niin ihana <3 Vertailukohtana tuo Kirppu (Aygo) ja entinen Accord... Pakkasillakin käynnistyi kivasti, vanhoissa Mitsuissa tää oli meillä pikkuinen ongelma.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

neste vuoto paikallistettu TD galantissa... lämppärin kennolle menevä letku vuotaa
on haurastunu...

ja Oskiloskoopin sain korjattua... helppo homma ;D nyt pääsee mittailee vaikka mitä kivaa ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?


vastoinkäymisten keskellä riemastuttaa itse itselleni hommaama joululahja, sähkörummut. ei musta varmaan rumpalia tule, mutta kivahan noita on hakata terapiamielessä. :) kitara on ja pysyy pääsoittimena.

eipä noille oikeen tilaa olisi, mutta olkoot vaikka keskellä lattiaa.. eipähän ole enää eukkoakaan, joka oli aiemmin suurin este tämän pitkäaikaisen haaveen toteutumiselle. seuraavaksi pitää varmaan hommata se playseat. ;D :p
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nahkuri sanoi
vastoinkäymisten keskellä riemastuttaa itse itselleni hommaama joululahja, sähkörummut. ei musta varmaan rumpalia tule, mutta kivahan noita on hakata terapiamielessä. :) kitara on ja pysyy pääsoittimena.

eipä noille oikeen tilaa olisi, mutta olkoot vaikka keskellä lattiaa.. eipähän ole enää eukkoakaan, joka oli aiemmin suurin este tämän pitkäaikaisen haaveen toteutumiselle. seuraavaksi pitää varmaan hommata se playseat. ;D :p
Kitaran soitolla lähtee emäntä ja rummuilla kämppä ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

epestrand sanoi
Kitaran soitolla lähtee emäntä ja rummuilla kämppä ;D

:peukku eipä tunnu enää missään.. tässä konkurssissa. ;D

"nälkä lähtee syömällä, naiset juomalla."
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tuli tänään pitkän odottelun jälkeen tehtyä kaupat omakotitalosta. Saa vähän enemmän tilaa, kun tällä hetkellä asutaan väliaikaisessa kämpässä: neljä ihmistä ja 59 neliöö ei ole oikein mun juttu, varsinkaan ilman astianpesukonetta. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jes! Auto on helsingissä ja pois satamasta. :) On kuulema vielä loistavassa kunnossa! :D :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ewopower sanoi
Noh, nyt kurssia korjattu ja painosta pois 12kg 6. viikossa. Jospa vielä 15kg höyläis pois niin ei tarttis lääkärin (ja äidin) huomautella ;D

Nyt elopainosta hävinnyt reilu 40 pakettia voita eli 20.2kg. Näin se homma etenee: itsensä rääkkääminen on... :seina. Mutta kieltämättä olo on ( jo nyt) paljon parempi :peukku.

Jos vielä 10kg miinustais :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

epestrand sanoi
Kitaran soitolla lähtee emäntä ja rummuilla kämppä ;D
Autoista puhumalla lähtee emäntä. Hyvä joululahja ??? No evo kiittää ku saa taas enempi huomioo :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Olen iloinen kun voin nyt mäpätä euro-ysin ecua Direct Memory Accessilla eli karttoja voi räplätä sammuttamatta moottoria ja muutokset otetaan käyttöön välittömästi! Nopeuttaa säätämistä ehkä kymmenkertaisesti...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Pietari sanoi
Olen iloinen kun voin nyt mäpätä euro-ysin ecua Direct Memory Accessilla eli karttoja voi räplätä sammuttamatta moottoria ja muutokset otetaan käyttöön välittömästi! Nopeuttaa säätämistä ehkä kymmenkertaisesti...

no nyt kulostaa jo hyvältä :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Jesh!!
Eilen aamulla sain "mahdottomalta" kuulostavan työmääräyksen pomolta tehdä yhden isohkon kosketusnäytöllä ohjattavan koeponnistuslaitteen käyttöohjeen täksi illaksi valmiiksi.
Töitä takana nyt 20h ja äsken valmistui 48sivuinen käyttöohje, joka on jokseenkin TÄYSIN kattava :) (sähkökuvat vei tosin siittä 14sivua kopipastella) Mutta oli siinä hommaa silti!

Nyt Uuden Vuoden vastaanottoon ja maanantai aamuna nokka kohti pohjois-Suomea, jossa päristellään rallitestejä 4-5pv :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Selvisimme ilman osumia, vaikka takanani ajanut kolaroi eteeni sivutieltä tulleen täysperävaunuyhdistelmän kanssa.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Ei tullut poliisi pidättämään vaikka annoin alaikäiselle uutena vuotena useamman sädetikun :nykii Toivottavasti tämä montaa järkyttävä uutinen ei leviä viranomaisten tietoon.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

näyttäs siltä että vakuutus yhtiö on muuttanut korvauspäätöksen myöteiseksi...
valitus on tuottanut tulosta... toivotaan :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Valoa tunnelin päässä... :peukku
Autoharrastus taitaakin jatkua viranomaisten hyvällä tuella ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

nokonzok sanoi
Kerro lisää.
Taidetaan vielä pitäytyä tossa Coltissa :peukku
Eli se toinen vaihtoehto on toistaiseksi jäissä, vaikka mamma ei ensin innostunutkaan ku ei saa sitä haluamaansa :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?


työtön paska pisti tänään nimen työsoppariin. hommakin on vähän erilaista/haasteellisempaa kuin edellinen. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

klo16.20 vähä rysähti 10km Viitasaarelta Jkylään 4-tiellä. Eteen hyppäs 2 peuraa, joista jälkimäinen halus sarvineen tulla koristaan 316 CDI mersun keulaa... :seina
Keula hajos ni hyvin et kone sammu lennossa ja 100m raahautu peura etupyörän edessä pomppien ja 200m lisää vielä em. matkaan tuli jarrutusta enneku trailerin kanssa saatii koko kalusto pysähdyksiin.
Onneks ei henkilövahinkoja :peukku
3h kesti enneku päästii jatkaa matkaa (hinuri haki kaluston kyytii ja päästii tiimin perässä tulleiden muiden autojen kyytii itse)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Harri K sanoi
klo16.20 vähä rysähti 10km Viitasaarelta Jkylään 4-tiellä. Eteen hyppäs 2 peuraa, joista jälkimäinen halus sarvineen tulla koristaan 316 CDI mersun keulaa... :seina
Keula hajos ni hyvin et kone sammu lennossa ja 100m raahautu peura etupyörän edessä pomppien ja 200m lisää vielä em. matkaan tuli jarrutusta enneku trailerin kanssa saatii koko kalusto pysähdyksiin.
Onneks ei henkilövahinkoja :peukku
3h kesti enneku päästii jatkaa matkaa (hinuri haki kaluston kyytii ja päästii tiimin perässä tulleiden muiden autojen kyytii itse)
Viitasaari-Äänekoski väli,joka viikko rytisee!Eikös sillä kohdin ole hirviaita,liekkö petterit tuleet jostakin lentämällä sinne,mut hienoa että selvisitte säikähdyksellä!Olitteko tulos jostain ralli jutusta?
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Vapaa päivä eikä särje päätä... kun ei nuku yli 7h yössä... outo homma. toi nukkuminen... ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

eilen säikähdin että ecu ostos on ihan turha ja täysin vääränlainen mutta
onneksi se taitaakin olla juuri sopiva 8) hyvä tulee kuhan löytää evo 9 ecun johtosarjan liittimet :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

evo6 sanoi
Ei tullut poliisi pidättämään vaikka annoin alaikäiselle uutena vuotena useamman sädetikun :nykii Toivottavasti tämä montaa järkyttävä uutinen ei leviä viranomaisten tietoon.
Suomessa kun ollaan niin sulle rapsahtaisi varmaan joku 5-7 vuotta, kun pedarit ja raiskaajat selviävät max. kahdella vuodella... ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

eilen oli yks hinauskeikka ja siitä innostuneena lähettiinkin sitten luontoon ja vietettiin siellä reilu 3 tuntia yöllä ja ''päästiin'' vinssaamaankin kolmeen tai neljään otteeseen ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Sain äsken 230V sormille ja mielenrauhankin vuoksi lähdi TAYSille tarkastukseen. Ainakin eka sydänfilmi oli ok, eli mitään pahempaa ei käynyt, siitä olen iloinen :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

miikka sanoi
Sain äsken 230V sormille ja mielenrauhankin vuoksi lähdi TAYSille tarkastukseen. Ainakin eka sydänfilmi oli ok, eli mitään pahempaa ei käynyt, siitä olen iloinen :)
No eihän nyt noin pienestä kannata murehtia..

Itse olen suurimmillaan saanut 720V näpeille,siksi kai olenkin zuhtskoht norszmaali..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

miikka sanoi
Sain äsken 230V sormille ja mielenrauhankin vuoksi lähdi TAYSille tarkastukseen. Ainakin eka sydänfilmi oli ok, eli mitään pahempaa ei käynyt, siitä olen iloinen :)

oman vai emännän mielenrauhan? ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ST sanoi
No eihän nyt noin pienestä kannata murehtia..

Kyllä siitä kannattaa murehtia jos virtaa sattuu kulkemaan T-aallon aikana jolloin riski kammiovärinään on olemassa. Tai usein omaiset siis murehtivat, itse ei enää tarvitse eikä pysty ellei hoitoa ole saatavissa nopeasti.

Jännite ei tapa, virta voi tappaa. Toki tietty jännite tarvitaan että tappava virta saadaan kulkemaan ihmisen kudosten läpi. Jokainen meistä saa vähän väliä kilovolttien tällejä mutta virta on niin pieni ettei siitä ole vaaraa.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Käytiin poikien kanssa(Hablu ja meidän pikkuvesseli) vähän evoa ulkoiluttamassa pitkästä aikaan muutenkin kuin työmatkassa. :peukku
 
Vs: Mistä olet iloinen?

ast sanoi
Kyllä siitä kannattaa murehtia jos virtaa sattuu kulkemaan T-aallon aikana jolloin riski kammiovärinään on olemassa. Tai usein omaiset siis murehtivat, itse ei enää tarvitse eikä pysty ellei hoitoa ole saatavissa nopeasti.

Jännite ei tapa, virta voi tappaa. Toki tietty jännite tarvitaan että tappava virta saadaan kulkemaan ihmisen kudosten läpi. Jokainen meistä saa vähän väliä kilovolttien tällejä mutta virta on niin pieni ettei siitä ole vaaraa.

Tämän takia sähkömiehet kulkee aina vasen käsi taskussa ja ne jotka on viellä tarkempia turvallisuudesta niin niillä molemmat kädet taskussa ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

[tomppa] sanoi
Olikohan se noin 48volttia jonka jälkeen voi olla tappavaa

Sähköpaimen eläin aitauksessa n.10000 V , ja kaikkihan noiden kanssa on muksuna leikkiny. Eli ei ne voltit tapa. 0,5 A ja huono tuuri niin ei tartte enää murhetia mistään.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

epestrand sanoi
Viitasaari-Äänekoski väli,joka viikko rytisee!Eikös sillä kohdin ole hirviaita,liekkö petterit tuleet jostakin lentämällä sinne,mut hienoa että selvisitte säikähdyksellä!Olitteko tulos jostain ralli jutusta?

Hirviaita on mutta siinä on just vastakkain 2 pelto/mettäautotie liittymää joista ne pääsee ajoradalle. Ja vittumaine maanomistaja ei anna niihin asentaa portteja, kun se ei jaksa availla niitä :seina :eek: Kytät sanoi suoraan noin....

Tultii Printsportin kanssa Vanttauskoskelta testeistä ...
 
Takaisin
Ylös Bottom