Mistä olet iloinen?

Vs: Mistä olet iloinen?

tilasin ittelleni joulun kunniaksi uuden sähkökitaran :peukku ja samalla löytyi myös suht edukkaasti noise gate ja parit kielet :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

galant valmis noudettavaksi maalauksesta :peukku ja kävi tuuri kun viivästyi. nimittäin sijaisauton ikkunaan tuli 2 ikävää jälkeä myrskystä.
noh, onneksi ei ollut oma ikkuna ::)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

akio sanoi
galant valmis noudettavaksi maalauksesta :peukku ja kävi tuuri kun viivästyi. nimittäin sijaisauton ikkunaan tuli 2 ikävää jälkeä myrskystä.
noh, onneksi ei ollut oma ikkuna ::)

Kattelinki ku kävin gigantissa tossa joulun alla et siellä takana ei näkyny galanttia. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
Kattelinki ku kävin gigantissa tossa joulun alla et siellä takana ei näkyny galanttia. ;D
gigantti? Nyt menit kyllä väärästä ovesta ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tamus saa tästä lähtien laittaa hellokitty tarransa omaan autoonsa.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

tepi sanoi
Tamus saa tästä lähtien laittaa hellokitty tarransa omaan autoonsa.

Paitsi että RS Galantin Hello Kitty-tarra on ja pysyy. Nih. 8)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Herbertti sai eilen illalla pikku Herpiinan <3 Täytyy alkaa sovittelee turvakaukaloa evoon... :kuningas
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Okei, suht kaamee keli tänään. En ollut nelivedolla liikenteessä. Täytyy kyllä kehua ton EA-sarjan ajo-ominaisuuksia. Huomas että renkaissa ei enää paras vetopito ollut kun kokoajan abs ruksutti jarrutellessa mutta on se hienoa kuinka tuo etuveto (kun kaikki on kunnossa) menee sinne minne ohjataan. Ei se erityisen suoraan menevä ole mutta ei todellakaan ole mikään ongelma vähän oikoa autoa käsijarrulla. Käytös on äärimmäisen stabiilia. Auto siis vastaa kun ajatus siihen miten sitä käskee. Harmi ettei tuo neliveto ole yhtä järkevän tuntuinen, pitäisi vielä käydä paremmassa paikassa pyöränkulmat läpi.
 
Vs: Mistä olet iloinen?


mulle taas tuli tänään hyvä mieli siitä, että tuli valittua nelikko asx duuniautoksi, vaikka se hivenen liian pieni tavarankuljetuskyvyltään onkin. suht asiallinen peli tossa kelissä uusilla nokialaisilla nastoilla. :peukku tai no, onhan niillä jo kymppitonni ajettu, mutta kuitenkin..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Mä olen aika tohkeissani opiskelupaikasta. Tieto tuli tänään ja koulu alkaa jo maanantaina. Siellä sitten istun tämän ja ensi vuoden. Jei! :peukku Ja autoalaa tietysti. ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Dyny is alive! (again) :peukku
Boksin vikakoodin ilmotus oli oikea eli CAS:han sieltä nyt pamahti.
4km testilenkki suoritettu ja olipa kivaa kun takana oli vain jarrut (jäi edestä ilmaamatta, eli se vielä tehtävä) :driver
 
Vs: Mistä olet iloinen?

mystinengalant sanoi
Juu, ei vissiin oo samanlainen "luistaja" ku toi 8g :D
No kyllä se on,"normiajossa" vie ~10l.

Ja kuitenkin kiihtyy huomattavasti hitaammin..
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Vähän se kaljan uppoamine oli kankiaa, mut aamusaunan kera rupesi taas maistumaan. Hyvää uuttavuotta!


Juhlin vähän myöhäsä, kun meni tapsamyrskyn jälkiä korjatessa 8) Pääsee jatkamaan keskenjäänyttä kesälomaa ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Auto valojen korkeussäätöä vaille kilvissä, meni yllättävän kivuttomasti kaikinpuolin. Nyt pitää aloittaa verojen jännittäminen...
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Oon ruvennut kuntoilemaan säännöllisesti. Aerobinen setti on vielä talvella vähän hakusessa, juoksu kun on ihan perseestä.

Nyt on 4 kk putkeen käynyt 3x viikossa aamusalilla 06.30-07 aikaan ja nyt on tullut se, mistä kaikki aina puhuu, eli koukuttuminen. Jos jää jostain syystä väliin niin on huono omatunto ja on melko pakko käydä korvaamassa se joku toinen päivä.

Nyt rupeaa huomaamaan jo eronkin, rautaa nousee melkein missä reenissä vain kolmannes enemmän kuin aloittaessa. Vielä kun sais ton beer bellyn alun pois, mutta talviliikunta on niin paljon hankalampaa kuin kesällä vastaava.

Paino on noussut tässä kolmessa kuukaudessa 5 kiloa mutta uskon/uskottelen että se on lihasmassaa ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

miikka sanoi
Nyt on 4 kk putkeen käynyt 3x viikossa aamusalilla 06.30-07 aikaan
Itse olen aamusta kyllä niin koomassa ettei tulisi mieleenkään aamusta salilla käydä mutta jotkut tähän pystyy. Aamulla käynnissä on sekin huono puoli kun sitä energiaa ei aamulla paljoa yön jälkeen ole verrattuna siihen, että syö päivästä kunnolla ja töiden jälkeen käy salilla.

miikka sanoi
Paino on noussut tässä kolmessa kuukaudessa 5 kiloa mutta uskon/uskottelen että se on lihasmassaa ;)
Treeni ohjelma on ainakin kohdillaan jos 5kg tulee lihasta lisää 3kk aikana ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

evo6 sanoi
Treeni ohjelma on ainakin kohdillaan jos 5kg tulee lihasta lisää 3kk aikana ;)

Sanopa muuta, pitäs varmaan noihin syömisiin kiinnittää taas huomiota hetkeks ;)


evo6 sanoi
Itse olen aamusta kyllä niin koomassa ettei tulisi mieleenkään aamusta salilla käydä mutta jotkut tähän pystyy. Aamulla käynnissä on sekin huono puoli kun sitä energiaa ei aamulla paljoa yön jälkeen ole verrattuna siihen, että syö päivästä kunnolla ja töiden jälkeen käy salilla.

Toi on ilmeisen paljon ihmisestä kiinni. Mua ei sais töiden jälkeen jäämään salille vielä rehkimään, ja yleensä olis muutakin tekemistä siihen aikaan. Aamusalit on tavallaan otettu sieltä ylimääräisestä ajasta pois. Parasta tossa on se, miten pirteänä voi mennä töihin salireissun ja suihkun jälkeen.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Poika, esikoisemme, mitoilla 3180g ja 52 cm pyöräytettiin maailmaan TAYS:ssa viitisen tuntia sitten.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Teemu T. sanoi
Poika, esikoisemme, mitoilla 3180g ja 52 cm pyöräytettiin maailmaan TAYS:ssa viitisen tuntia sitten.

onneks olkoon! kai iskällä on jo varpajaiset käynnissä?! ;)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Kiitoksia. Ihan keskenäni täällä pari "Mustaa Samettia" menee, kun yrittää tajuta tapahtunutta. Huomenna sitten vähän isommalla porukalla juhlistetaan uutta kuskia.
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Teemu T. sanoi
Poika, esikoisemme, mitoilla 3180g ja 52 cm pyöräytettiin maailmaan TAYS:ssa viitisen tuntia sitten.

Onnittelut täältäkin! On siinä sen verran ihmettelemistäkin, että pari terävää ei tee ollenkaan pahaa. :peukku Itsellä tuli aikanaan pyörittyä illan kähmyssä viskimuki kourassa ympäri kämppää miettien, että mitä sitä tekisi eikä meinannut oikein uni tulla silmään. ;D Hienoja tapahtumia!
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Teemu T. sanoi
Poika, esikoisemme, mitoilla 3180g ja 52 cm pyöräytettiin maailmaan TAYS:ssa viitisen tuntia sitten.

onnea onnea :) siitä se kuskin kouliminen alkaa... ;)

Itseäkin ilostuttaa muutama asia; reilu kuukausi sitten vakinaistivat työsopimuksen ja palkka nousi kolmasosan, ja ennen kuin ensimmäinen iso tili kerkesi edes tulla niin ylensivät tänään tiiminvetäjäksi. Saan oikean työsuhdepuhelimen noiden nokian rimpuloiden sijaan, työsuhdeläppärin, ja palkkakin kasvoi vielä aika mukavasti edelliseenkin korotukseen verrattuna. Ja tietty saan vielä vastuutakin ja mahdollisuuden vaikuttaa moniin asioihin, viedä niitä oikeaan suuntaan asiakkaiden ja työntekijöiden kannalta (tätä väliä ei ole kukaan ennen kunnolla hoitanut). Kyllä kannatti kuitenkin vaihtaa työpaikkaa, vaikka ensin arveluttikin lähteä kaupungin hommiin! :peukku

Ja tänään pitäisi tuossa tunnin päästä käydä kirjoittamassa nimet paperiin pankissa, molemmat takaajat tulee sinne myös, ja torstaina sitten talokaupoille :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Teemu T. sanoi
Poika, esikoisemme, mitoilla 3180g ja 52 cm pyöräytettiin maailmaan TAYS:ssa viitisen tuntia sitten.

Onnea! Nopeasti laskettuna meidän arvailut ja kuittailut ei mennyt ihan kiville Hot Rod & Rock Shown aikaan. ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Eilisen päiväni pelasti lukemani keskustelu jossa nuori evoluution omistaja haukkui ystävättäreni 89 vuoden honda sivikkiä "satasen kittipurkiksi" ;D ;D

Enpä edes kehtaisi jos itse ajelisin evolla :)
 
Vs: Mistä olet iloinen?

T. Kiili sanoi
Eilisen päiväni pelasti lukemani keskustelu jossa nuori evoluution omistaja haukkui ystävättäreni 89 vuoden honda sivikkiä "satasen kittipurkiksi" ;D ;D

Enpä edes kehtaisi jos itse ajelisin evolla :)
laita ihmeessä linkki ;D
 
Vs: Mistä olet iloinen?

Tonde sanoi
Onnea! Nopeasti laskettuna meidän arvailut ja kuittailut ei mennyt ihan kiville Hot Rod & Rock Shown aikaan. ;D

No ei menny näköjään :)
Kiitoksia onnitteluista kaikille. Huomenna pitäis hakea uusi asukas kotiin.
 
Takaisin
Ylös Bottom